TM85RUN
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Pe scurt va povestesc ce probleme am cu masina: acum 3 zile (duminica) i-am dat curent unui domn cu un microbuz (pus cablu pe borne la bateria mea, apoi la a lui, dupa care am pornit motorul, l-am turat un pic, dupa care omul a dat 2-3chei si nu i-a pornit) , vazand ca nu porneste am zis ca il trag cu un cablu de tractare. Am oprit motorul pana am montat cablul si cand sa il repornesc nu a mai vrut sa porneasca, doar facea "tâc-tâc"...m-a impins omul 2m si am pornit-o, dar dupa oprirea motorului nu mai puteam sa o repornesc(pana la acel moment nu patisem sa nu porneasca)...am verificat bateria mea cu un tester luat de la lidl care arata tensiunea din baterie (era in jur de 12.5V) si capacitatea de incarcare a alternatorului (nu imi indica nimic...). Am incercat cu bateria unui vecin sa pornesc si a pornit foarte ok, dupa care am dat bateria jos in timp ce motorul functiona si nu s-a oprit motorul...am pus bateria mea pe redresor de seara pana dimineata si dupa ce am montat-o pe masina a pornit la "sfert"...a mers ok pana astazi dimineata cand iar nu a mai pornit, aceleasi "simptome" ca duminica....Bateria mea este o Varta de 70A, cumparata in 2011. S-ar putea sa fie gata bateria? Vreau sa spun ca tot ce tine de electrica merge (lumini, claxon, casetofon, etc)... S-ar putea sa fie gata bateria sau alta e problema? Este interesant ca dupa ce am pus-o pe redresor a pornit fara probleme....sau alternatorul meu nu mai incarca? Ce mai trebuie sa precizez e ca eu zilnic fac aprox 6-8km cu ea pana la servici, deci nu o misc foarte mult, s-ar putea ca pe distanta asta sa nu apuce sa se incarce... Diseara cand scot bateria de pe redresor o sa masor tensiunea la borne...din ce am citit trebuie sa fie undeva in jurul valorii de 14V. Va rog, daca aveti vreo sugestie, scrieti-mi!
Pe scurt va povestesc ce probleme am cu masina: acum 3 zile (duminica) i-am dat curent unui domn cu un microbuz (pus cablu pe borne la bateria mea, apoi la a lui, dupa care am pornit motorul, l-am turat un pic, dupa care omul a dat 2-3chei si nu i-a pornit) , vazand ca nu porneste am zis ca il trag cu un cablu de tractare. Am oprit motorul pana am montat cablul si cand sa il repornesc nu a mai vrut sa porneasca, doar facea "tâc-tâc"...m-a impins omul 2m si am pornit-o, dar dupa oprirea motorului nu mai puteam sa o repornesc(pana la acel moment nu patisem sa nu porneasca)...am verificat bateria mea cu un tester luat de la lidl care arata tensiunea din baterie (era in jur de 12.5V) si capacitatea de incarcare a alternatorului (nu imi indica nimic...). Am incercat cu bateria unui vecin sa pornesc si a pornit foarte ok, dupa care am dat bateria jos in timp ce motorul functiona si nu s-a oprit motorul...am pus bateria mea pe redresor de seara pana dimineata si dupa ce am montat-o pe masina a pornit la "sfert"...a mers ok pana astazi dimineata cand iar nu a mai pornit, aceleasi "simptome" ca duminica....Bateria mea este o Varta de 70A, cumparata in 2011. S-ar putea sa fie gata bateria? Vreau sa spun ca tot ce tine de electrica merge (lumini, claxon, casetofon, etc)... S-ar putea sa fie gata bateria sau alta e problema? Este interesant ca dupa ce am pus-o pe redresor a pornit fara probleme....sau alternatorul meu nu mai incarca? Ce mai trebuie sa precizez e ca eu zilnic fac aprox 6-8km cu ea pana la servici, deci nu o misc foarte mult, s-ar putea ca pe distanta asta sa nu apuce sa se incarce... Diseara cand scot bateria de pe redresor o sa masor tensiunea la borne...din ce am citit trebuie sa fie undeva in jurul valorii de 14V. Va rog, daca aveti vreo sugestie, scrieti-mi!
- valyvis100
- **
- 74 mesaje
- din 28 Oct 2010
- Vectra 2007 1,9DT
- Dolj
valyvis100
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2007 1,9DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Oct 2010
- Mesaj Privat
TM85RUN
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
TM85RUN
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
- d3ath_sm0k3
- **
- 176 mesaje
- din 19 Dec 2010
- Vectra 2006 Z19DT
- Alta tara
d3ath_sm0k3
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2010
- Mesaj Privat
E normal sa faca scanteie. Daca ai cu ce sa masori, masoara pe borne cu masina pornita (asa verifici daca incarca alternatorul). Ar trebui sa ai 13,5.....13,7 sau 14. Si mai poti sa masori....(daca te ajuta cineva) la cat scade exact in momentul pornirii. Daca scade sub 10V atunci e dusa bateria. Daca si alternatorul incarca si bateria e buna....atunci e posibil sa ai probleme cu demarorul.
TM85RUN
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am verificat tensiunea in sarcina, este pt 1minut de 13.6-13.2V, dupa care scade la 12.3 V, exact cat e in baterie...am dus-o la un electrician si a verificat alternatorul, puntea de diode si releul de incarcare erau duse amandoua...
@valyvis100, au avut dreptate...trist pentru mine, dar am cumparat piesele, acum merg cu ele sa le inlocuiasca. Revin cu pareri dupa ce e gata montajul lor...
@valyvis100, au avut dreptate...trist pentru mine, dar am cumparat piesele, acum merg cu ele sa le inlocuiasca. Revin cu pareri dupa ce e gata montajul lor...
TM85RUN
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2011
- Mesaj Privat