- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Atat timp cat ai o eroare majora, P xxxx=powertrain,este si normal sa se aprinda un martor in bord,motorul nu functioneaza corespunzator,calculatorul masinii "simte" lucrul acesta si te avertizeaza,nu este vorba de un bec ars,ci de motorul masinii,o parte foarte importanta...,remedieaza defectiunea si martorul se va stinge...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
gyzmo a scris:Este clar!
Acesta este cel care a cauzat pierderea de putere.
Va trebui sa-l inlocuiesti cat mai urgent posibil,nu poti merge asa cu el,vei deteriora si turbina.
Dupa inlocuire,verifica gradul de umplere al filtrului de particule,deoarece acesta a cauzat spargerea furtunului,intrucat a fost plin,nu a putut fi initializata operatiunea de regenerare,sigur ai avut vreo regenerare intrerupta(ai oprit motorul in timpul regenerarii care abia a fost initializata si care a facut imposibila curatarea filtrului de particule,iar urmatoarea regenerare nu se poate inititaliza pana cand eroarea nu este stearsa).
Dupa inlocuirea furtunului intercooler,cauta sa efectuezi un drum,extraurban,de preferat pe autostrada,unde motorul merge intr-un regim relativ constant,cauta sa mergi cu el la turatii peste 2500 rot/min,cel putin 15-20 min si vei vedea ca martorul ENGINE se va stinge.
Cauta ca inainte de a opri motorul sa urmaresti consumul instantaneu sa fie la valori sub 1litru/ora,altfel este la regenerare si nu trebuie sa-l opresti.
Poti citi despre acest "inconvenient" in sectiunea dedicata furtunului intercooler...
Acesta este cel care a cauzat pierderea de putere.
Va trebui sa-l inlocuiesti cat mai urgent posibil,nu poti merge asa cu el,vei deteriora si turbina.
Dupa inlocuire,verifica gradul de umplere al filtrului de particule,deoarece acesta a cauzat spargerea furtunului,intrucat a fost plin,nu a putut fi initializata operatiunea de regenerare,sigur ai avut vreo regenerare intrerupta(ai oprit motorul in timpul regenerarii care abia a fost initializata si care a facut imposibila curatarea filtrului de particule,iar urmatoarea regenerare nu se poate inititaliza pana cand eroarea nu este stearsa).
Dupa inlocuirea furtunului intercooler,cauta sa efectuezi un drum,extraurban,de preferat pe autostrada,unde motorul merge intr-un regim relativ constant,cauta sa mergi cu el la turatii peste 2500 rot/min,cel putin 15-20 min si vei vedea ca martorul ENGINE se va stinge.
Cauta ca inainte de a opri motorul sa urmaresti consumul instantaneu sa fie la valori sub 1litru/ora,altfel este la regenerare si nu trebuie sa-l opresti.
Poti citi despre acest "inconvenient" in sectiunea dedicata furtunului intercooler...
Ieri dimineata am pornit masina si martorul nu mai era aprins. Foarte ciudat. Astazi la fel nu ardea nici-un martor dupa care s-a aprins martorul ABS si martorul Programul electronic de stabilitate. Am mers cam jumatate de ora si s-a aprins din nou si martorul engine. Sunt confuz. E adevarat ca am vazut o crapatura la furtunul intercooler dar martorii ABS si Programul electronic de stabilitate au inceput sa se aprinda cam de o saptamana, pana a avea problema cu pierderea puterii. De fiecare data cand opresc si repornesc masina acesti doi martori dispar si reapar in timpul mersului. Am observat ca in momentul in care s-au aprins astazi am simtit o zmuncitura si pierdere de putere. Poate avea legatura una cu alta? Va rog mult sa lasati mai multe pareri. Ms frumos.
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Daca ai sa te uiti atent,ai sa observi ca inainte de turbina ai o ramificatie, in care iti intra un furtun(epurator),care recircula gazele din motor,in functie de uzura motorului mai ajung si vapori de ulei sau chiar picaturi de ulei,de aici provin acele pete de ulei,mai mult ca sigur ca vei gasi ulei si in radiatorul intercooler-ului,,care ajung apoi in furtun,iar daca ai o scapare sau o slaba etansare, acolo iti va apare pata de ulei...
- Tverdohleb.lilian
- OP
- 17 mesaje
- din 26 Jun 2013
- Insignia 2009
- Brasov
Tverdohleb.lilian
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
catalin.
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2009
- Mesaj Privat
salutare! 100% este fisurat furtunul. am avut aceeasi defectiune. se rezolva doar prin inlocuirea furtunului. restul sunt improvizatii. cand pierzi putere si ai ulei pe intecooler este clar... trebuie schibat furtunul.
senzorii de abs si esp cred ca sunt cei mai slabi din toata gama... am schimbat deja unul pe stanga fata si acum trebuie sa il schimb si pe cel din dreapta...
bafta!
senzorii de abs si esp cred ca sunt cei mai slabi din toata gama... am schimbat deja unul pe stanga fata si acum trebuie sa il schimb si pe cel din dreapta...
bafta!