Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,676
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un test retur de injectoare? Presiunea pe inalte cum e?
Evacuarea - se poate sa fie obturata?
Skip ads

  • tudor_cxc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Vai de mine ce ma intrebati, habar nu am, presiunea pe inalte.. ? asta cum se verifica ? am comandat op-com-ul ala, nu a ajuns inca... Evacuare obturata... mnu prea cred asta, nu stiu, mi-ar fi spus...

Astazi doar probleme am avut, maine trebuie sa fac cam 250 km cu masina, mi-e o frica mor. Azi nu intra turbina deloc, dar deloc in treapta 1, tineam piciorul pe aceleratie in fund, se tura foarte greu, intra turbina la 4000 rpm, apoi cand dadeam a 2 a, iar nu mai intrat, se limita in 2800 rpm. Deci chiar nu mai stiu ce sa fac, are zile cand merge ok, si are zile, ca azi, cand imi vine sa o trantesc de nervi. Iar am mai fost pe la mecanici, iar toti dau din umeri, inclusiv reprezentanta opel. Nu mai stiu ce sa fac, efectiv. vacum am verificat, actuatorul se misca ok cand e cald motorul, dar daca il opresti 5 minute si il porensti iarasi, se misca parca mai greu, pana merge umpic motorul, nu stiu ce poate sa aibe.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Cauta-l pe @Edwin.
Daca are timp, te-ajuta el.
  • tudor_cxc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Bun, revin cu informatii.

Am fost la Edwin, stam relativ aproape, a pus op-com-ul, am testat, si am ajuns la o concluzie, ca s-ar putea sa fie un injector. Masina, are un zgomot uneori la 4000 rpm, un zgomot, o bataie, proportionala cu turatia. II multumesc de ajutor, am facut un test de retur injectoare, pareau oki. Bun, a doua zi, am avut drum pe la cluj, am fost sa imi faca un test pe banc, de injectoare, s-a dovit ca injectoarele sunt bune, nu sunt probleme la ele.

Ce am patit ieri:

Ma intorceam dintr-o anumita localitate, intr-un deal, turez masina, treapta 3... la fix 3000 rpm, aud iar zgomotul, bataia, ca si cum ar pierde ceva presiune " zang zang zang zang " - direct proportionala cu turatia, masina nu se mai tureaza de acolo, si trepideaza ! E ca un fel de limitare, dar fara niciun bec aprins in bord si fara nicio eroare, acelasi sunet care l-am descoperit si cu Edwin.

Masina de ieri nu si-a mai revenit, in orice treapta face identic, dupa 3000 rpm. Pana acolo, merge bine.

Azi am fost aici la un service local, despre care se spune ca e cel mai bun din oras, si cel mai serios. Mecanicii de acolo, au spus ca presiunea in turbo, e prea mare ! de la ala e sunetul ! Am refuzat sa ii cred, si ei, baieti ok, mi-au si aratat.

Daca turez masina pe loc, sunteul incepe dupa 3000 rpm [ ca si in orice treapta de altfel ], am tinut-o turata acolo, dar in acelasi timp, unul din ei, a strans de un furtul de la intercooler, ca sa-i obtureze debitul de aer, si surprizaaa! sunetul dispare, si masina se tureaza liniar, pana in capat, fara niciun fel de problema !

Asadar, problema pana la urma este din turbina ! presiune prea mare, fara nicio avarie ! fara niciun cod de eroare, fara nimic.

De la descoperirea asta, am incercat urmatoarele, am scos debitmetru, fara niciun fel de rezultat, dar cand am scos mufa de la egr, parca parca, merge mai oki, adica... nu trage la fel de bine, dar limitarea parca dispare partial, dar atentie ! dispare la 3000 rpm, dar apare iar la ture mai inalte, gen 3700 - 4000 rpm.

Mecanicii spun ca este vorba de o chestie de finete, de o reparatie simpla, dar nu se stie exact unde e cauza fixa ! Si din cauza ca nu apare nimio eroare nu isi dau seama,


Si ei au spus ca este foarte ciudat, totul e foarte dubios si nu au mai intalnit, o astfel de limitare, mecanica, si sunetul, provine de la prea multa presiune in motor !
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,792
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Posibil ca supapa wastegate sa functioneze defectuos si nu regleaza corect presiunea turbinei.
  • tudor_cxc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2014

  • Mesaj Privat
wastegate ? E geometrie variabila turbo-ul... VGT. Doar l-am vazut desfacut.

Are si wastegate ? daca da, nu stiam..
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,792
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
NU vgt-ul nu are.
Atunci geometria functioneaza defectuos. Posibile urme de mazga in zona axului palelor si nu modifica corect unghiurile.
  • tudor_cxc

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2009 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mai 2014

  • Mesaj Privat
acum vin cu verdictul.

Turbina stricata, zgomotul de care va spuneam, este produs de palele turbinei, care din.. nu stiu ce cauza, freaca pe peretii turbinei, de-asta are si zvagnirile de putere, si de-asta nu am nicio eroare in bord

o turbina noua, am gasit, costa in jur de 1500 lei, deci probabil, ca alta solutie nu este, decat reconditionat.
  • cldmarinescu

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2010 A13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Faza cu datul in nas si plecare dificila in rampa nu are nici o treaba cu turbina. Masina ta are cu siguranta alte probleme. Posibil ceva pe la ambreiaj sau EGR-ul knock'out.
  • syle1

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
La mine ,nu ma lasa sa turez mai mult de 3100 rotatii / min.Un opel astra g ,motor 1,7 CDTi.adica Z17DTL.Am cumparat debitmetru ,dar degeaba.Ma-m dus la altul si cica-i Senzorul de pe admisie . Lam urmarit ,si un furtunas vine din pompa de vacum de la alternator.Celalalt cred ca vine din Turbina . Nu stiu daca mai ia vacun si din galeria de admisie.Probabil ca da ,doar asa ar avea date ,mai exacte calculatorul,,cred ,prin intermediul contactulul de la cele 2 fire.Ma indoiesc sa existe o rezistenta variabila ( potentiometru ) in interior. Poate cineva sa-mi explice cum functioneaza acest senzor?!@
Multumesc anticipat! tel .0766678907
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,606
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Off topic:
Oameni buni, suntem in 2021 (pe final, ce-i drept). Nu ai cum sa mai repari/incerci sa repari o masina, dupa "ureche" (cu mici exceptii, unde experienta si defectele de "serie" ies in evidenta).
Nu se poate sa mai lasati astfel de "mecanici", sa faca experimente pe banii, nervii si bunurile voastre!

On topic:
Acel senzor nu functioneaza, pentru ca, din descrierea ta, pare a fi doar o electrovalva / electrovana / supapa comandata electric, sau cum naiba mai vrem sa-i spunem (oricum, dar nu senzor).
Fa o diagnoza, poate chiar un coleg sa te ajute ... vezi ce-o doare si apoi incearca sa remediezi.
  • ney

  • Mesaje scrise: 1,065
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Frana de picior este mai tare ca sa zic asa la prima apasare cu motorul oprit ?
Nu ma intereseaza imediat ce ai oprit motorul ci mai mult dupa ce sta peste noapte sau cateva ore
A doua proba mai taerziu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR