Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • yanosi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2013

  • Mesaj Privat
Salut am ASTRA H 1.7 DIESEL si de ceva timp cand ma opresc la un semafor sau o scot pe liber in mers ramane la 1000 rpm cam 15 20 secunde dupa care coboara la 850 rpm si mai am si un siuierici cand accelerez (nu de la turbina) numai cand se incalzeste ajutatima cu un raspuns e de rau sau?

P.S Am uitat trebuie sa schimb Kit-ul de ambreaj + volanta credeti ca ar fi asta cauza?
Skip ads

  • ciotic

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
si mie imi ramane relantiul undeva apropiat de 1000rpm pentur cateva secunde, dar nu am considerat sa fie o problema; nu pot sa cred ca ar fi o problema cu un senzor:)
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Faza cu turatia nu are treaba cu volanta, stiu ca era un senzor de turatie sau ceva de genul pe acolo, poate iti raspunde cineva mai priceput
  • alex_paval

  • Mesaje scrise: 620
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Masoara curentul pe baterie cu motorul pornit, stiu ca la Astra g 1.7 dti, cand relantiul ramane exact cum zici tu, e pe duca alternatorul,adica ridica turatia ca sa incarce dar saracul e obosit. Daca ai intre 13.8 si 14.2 la relanti, fara consumatori e ok.
  • yanosi

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2013

  • Mesaj Privat
alex_pavel acum 2 luni am schimbat alternatorul mi-a facut aceeasi faza dar ramanea la 1200 rpm printre care am ramas si fara servo directie si imi pornea greu ma facut de am luat si baterie noua mai asteptam pareri
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,682
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Verifica daca motorul stie ca mergi cu o anumita viteza.
Verifica incarcarea si consumul de curent.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
faza cu motorul care ramane putin turat cand esti in mers si scoti din viteza si mergi la liber este normala daca odata ce te-ai oprit pe loc turometrul revine la valoarea lui normala. Totul tine de fizica si de inertie Wink cine vrea detalii o sa le comunic dar este mai mult decat logic si am spus cam tot ce era de spus pentru ca cineva care a dat prin liceu la scoala sa inteleaga Smile
P.S. cilindrul in mers creeaza omiscare de arc desfacut in spatiu Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR