Verdeatza
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Verdeatza
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2011
- Mesaj Privat
MiGutzu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Poti sa imi dai mai multe detalii? Cum adica era becul gresit? Cam aceeasi problema am si eu...cand am piciorul pe frana nu pot opri motorul. Daca iau piciorul de pe frana si am cheia in pozitia OFF se opreste si motorul. Alta problema este ca atunci cand franez cu luminile stinse se aprinde pozitia de pe dreapta, iar daca franez cu farurile aprinse raman stopurile pe frana aprinse. Toate astea se intampla dupa ce am schimbat becul la stopul pe frana de pe partea dreapta. Ce imi recomandati sa fac?
P.S. Am un Opel Corsa C din 2001 cu motor de 1 litru.
Poti sa imi dai mai multe detalii? Cum adica era becul gresit? Cam aceeasi problema am si eu...cand am piciorul pe frana nu pot opri motorul. Daca iau piciorul de pe frana si am cheia in pozitia OFF se opreste si motorul. Alta problema este ca atunci cand franez cu luminile stinse se aprinde pozitia de pe dreapta, iar daca franez cu farurile aprinse raman stopurile pe frana aprinse. Toate astea se intampla dupa ce am schimbat becul la stopul pe frana de pe partea dreapta. Ce imi recomandati sa fac?
P.S. Am un Opel Corsa C din 2001 cu motor de 1 litru.
- cmarius53
- **
- 454 mesaje
- din 28 Nov 2008
- Astra 2000 y20dth
- Ilfov
cmarius53
- Mesaje scrise: 454
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2008
- Mesaj Privat
bogdan911
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Harghita
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2014
- Mesaj Privat
In primul rand va salut toti membri din forumul asta ! Sunt nou aici, si asta este prima data cand intreb ceva aici.
Deci... Am cumparat o masina ( Opel Corsa 1.2 55 kW) din anul 2004, si face figuri foarte grave, dar nu intotdeauna ! Incep ce porcariile face:
Cand bag cheia in contact si pun cheia in pozitia a 2-a uneori da flashuri becurile de masinuta cu cheia(Service) si motorul(Check Engine) in bord, dar repet, nu intotdeauna.
Cand aprind pozitiile arde si becurile de franare, si cand franez nu face nimic, intotdeauna ramane aprins (mentionez, ca face totul fara cheia in contact) si aprinde becul lui Airbag, si Motor.
Fara cheia dau la pedala de franare si aprinde in bord Airbag-ul, si motorul.
Dar cred ca cea mai proasta figura, ca cand opresc motorul, deci iau cheia din contact, dar ramane aprins farulile, sau numai pozitiile merge motorul incontinuu, numai acele la bord oprea, si cand intrerupt tot lumini opreste motorul imediat!
Nu a fost conectat la calculator inca, nici in viata mea nu am vazut asa ceva....
Va rog frumos toti membri care se pricepe la partea electronica sa scrie ceva raspunsuri...
Opinia mea este, ca acum a fost adusa din germania, si inainte ca am cumparat a spalat tot motorul si apa este de vina.... Dar nu sunt serios in asta. Va rog frumos ajutati si pe mine. Mersi anticipat.
Deci... Am cumparat o masina ( Opel Corsa 1.2 55 kW) din anul 2004, si face figuri foarte grave, dar nu intotdeauna ! Incep ce porcariile face:
Cand bag cheia in contact si pun cheia in pozitia a 2-a uneori da flashuri becurile de masinuta cu cheia(Service) si motorul(Check Engine) in bord, dar repet, nu intotdeauna.
Cand aprind pozitiile arde si becurile de franare, si cand franez nu face nimic, intotdeauna ramane aprins (mentionez, ca face totul fara cheia in contact) si aprinde becul lui Airbag, si Motor.
Fara cheia dau la pedala de franare si aprinde in bord Airbag-ul, si motorul.
Dar cred ca cea mai proasta figura, ca cand opresc motorul, deci iau cheia din contact, dar ramane aprins farulile, sau numai pozitiile merge motorul incontinuu, numai acele la bord oprea, si cand intrerupt tot lumini opreste motorul imediat!
Nu a fost conectat la calculator inca, nici in viata mea nu am vazut asa ceva....
Va rog frumos toti membri care se pricepe la partea electronica sa scrie ceva raspunsuri...
Opinia mea este, ca acum a fost adusa din germania, si inainte ca am cumparat a spalat tot motorul si apa este de vina.... Dar nu sunt serios in asta. Va rog frumos ajutati si pe mine. Mersi anticipat.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Citeste erorile cu metoda din link https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 si posteaza-le aici.
Daca presupui ca s-a spalat motorul inainte de vanzare ( e o practica veche ) scoate borna minus la baterie cu o cheie de 10 si scoate pe rand fiecare cupla electrica si curata cu spray contact dar nu uleios. De ala care se evapora.
Deasemenea gasesti pe forum cum se demonteaza instrumentele si se curata mufa lor.( e o problema generala la Corsa )
Verifica si toate punctele de masa.
Asta deocamdata...
Daca presupui ca s-a spalat motorul inainte de vanzare ( e o practica veche ) scoate borna minus la baterie cu o cheie de 10 si scoate pe rand fiecare cupla electrica si curata cu spray contact dar nu uleios. De ala care se evapora.
Deasemenea gasesti pe forum cum se demonteaza instrumentele si se curata mufa lor.( e o problema generala la Corsa )
Verifica si toate punctele de masa.
Asta deocamdata...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
corsamare a scris:Exista o explicatie (cum zicea Leana lu' Costel...)
Daca va (mai) intereseaza, iat-o: cu luminile aprinse, primeste alimentare filamentul pozitiei (are +12 volti pe bumbul ala din fundul becului) Daca becul nu e rotit corect, face scurt intre lamela care alimenteaza pozitia si lamela prin care se alimenteaza lampa (filamentul) franei (care e in acelasi balon cu pozitia). Lamela aia se alimenteaza printr-un fir care trece printr-un intrerupator care se inchide la apasarea pedalei de frana, alimentand becurile de semnalizare a franarii din linia "15" care se alimenteaza prin cheia de contact si de unde se alimenteaza si aprinderea si alte marafeturi necesare functionarii motorului. Prin scurtul din fundul becului si contactorul franei, aprinderea se alimenteaza din circuitul luminilor.
Asta-i tot (dezamagitor de simplu, nu? Trebuie sa stii cum e cablata instalatia....) Nu tu ghiavoli, sa-i alunge popa cu felestiocul cu agheasma...
Drum bun si uite ca fuse buna si Dacia la ceva!
[align=justify]
Daca va (mai) intereseaza, iat-o: cu luminile aprinse, primeste alimentare filamentul pozitiei (are +12 volti pe bumbul ala din fundul becului) Daca becul nu e rotit corect, face scurt intre lamela care alimenteaza pozitia si lamela prin care se alimenteaza lampa (filamentul) franei (care e in acelasi balon cu pozitia). Lamela aia se alimenteaza printr-un fir care trece printr-un intrerupator care se inchide la apasarea pedalei de frana, alimentand becurile de semnalizare a franarii din linia "15" care se alimenteaza prin cheia de contact si de unde se alimenteaza si aprinderea si alte marafeturi necesare functionarii motorului. Prin scurtul din fundul becului si contactorul franei, aprinderea se alimenteaza din circuitul luminilor.
Asta-i tot (dezamagitor de simplu, nu? Trebuie sa stii cum e cablata instalatia....) Nu tu ghiavoli, sa-i alunge popa cu felestiocul cu agheasma...
Drum bun si uite ca fuse buna si Dacia la ceva!
Salut. Lucrez la o astra f si nu se opreste motorul decat cand sting farurile si nu face tot timpul, sa inteleg ca ar trebui sa verific becurile pe spate la triple si restul, cam asa reiese din discutii... Oricum mai citesc...salutare
- mirceagalati
- **
- 56 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 2001 z16se
- Galati
mirceagalati
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
mihaiv a scris:salutare colegi forumisti,
Uite ca ma inscriu si eu printre cei care au patit faza aceasta in care nu mi se mai oprea motorul dupa ce luam contactul decat daca stingeam si pozitiile/farurile de intalnire . La inceput am ramas uimit si apoi am dat o cautare pe forum si am gasit problema asa ca am luat surubelnita si am inceput sa demontez stopurile spate si s-a dovedit sa fie cel din dreapta unde filamentele becului frana/pozitii se lipisera intre ele (probabil de batranete si de la gropile de la noi). L-am schimbat si acum merge brici...
Inca o problema rezolvata cu ajutorul forumului si al oamenilor de aur de pe aici . Va multumesc
Uite ca ma inscriu si eu printre cei care au patit faza aceasta in care nu mi se mai oprea motorul dupa ce luam contactul decat daca stingeam si pozitiile/farurile de intalnire . La inceput am ramas uimit si apoi am dat o cautare pe forum si am gasit problema asa ca am luat surubelnita si am inceput sa demontez stopurile spate si s-a dovedit sa fie cel din dreapta unde filamentele becului frana/pozitii se lipisera intre ele (probabil de batranete si de la gropile de la noi). L-am schimbat si acum merge brici...
Inca o problema rezolvata cu ajutorul forumului si al oamenilor de aur de pe aici . Va multumesc
Va salut, am aceiasi problema cu opritul motorului la astra f, nu se opreste decat din comutatorul de lumini, stiam de forum si sunt inscris de ceva vreme si m am apucat sa demontez fara sa caut aici, dupa ce am demontat cam ce era de demontat pe la bord m am apucat de citit si multumesc celor care au buna vointa si timp sa posteze problemele care apar, am sa demontez si eu la triple sa vad ca se pare ca de acolo e toata smecheria...daca nu citesti pe aici itimda cu rest la multe chesti oricat de bun ai fi ca si electrician chiar si daca in principiu cunosti care ar fi cauza cum ar fi de unde is ia curent de plus.... Va salut..
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
Salutare,
Astazi m-am intalnit si eu cu o problema asemanatoare. Am dat sa pornesc, s-au aprins martorii in bord dar cand am incercat sa dau la automat nu s-a inamplat nimic. Am dat inapoi cheia insa martorii tot aprinsi au ramas. Blocarea volanului functioneaza, simt rezistenta in cheie insa dupa ce trec de pasul acesta cheia se invarte fara vre-un efect. In tot acest timp contactul a stat pus.
Am ales sa scot borna de la baterie(contactul ramanad pus) si sa o las acolo pana aflu de la ce este.
Aveti vreo idee?
Astazi m-am intalnit si eu cu o problema asemanatoare. Am dat sa pornesc, s-au aprins martorii in bord dar cand am incercat sa dau la automat nu s-a inamplat nimic. Am dat inapoi cheia insa martorii tot aprinsi au ramas. Blocarea volanului functioneaza, simt rezistenta in cheie insa dupa ce trec de pasul acesta cheia se invarte fara vre-un efect. In tot acest timp contactul a stat pus.
Am ales sa scot borna de la baterie(contactul ramanad pus) si sa o las acolo pana aflu de la ce este.
Aveti vreo idee?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat