Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
@PUFU:

Sunt cel putin doua posibilitati:
-bujie incandescenta arsa;
-filtru de particule plin,insa trebuia sa simti si o scadere a puterii motorului.

Se poate vedea usor eroarea care a produs acest mesaj,ai numarul meu ,ma poti suna maine seara si rezolvam...
Skip ads

  • pufu
  • *
  • 30 mesaje
  • din 15 Jun 2007
  • Insignia 2009 A20DTJ
  • Bucuresti
  • pufu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Ms foarte mult gyzmo ptr ajutor si scuze cte-am deranjat toata ziua, esti un om deosebit!
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Oricand,cu placere. Wink
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut, am schimbat si uleiul impreuna cu filtrul de ulei cand am schimbat turbina, cel de motorina, polen si aer nu le-am mai schimbat ca nu au mai mult de 2 luni de zile de cand le-am pus.
Saptamana viitoare sunt programat sa imi dea jos si galeria de admisie sa verific clapetele.
Nu erau bucati lipsa din palete, erau ff putin indoite, daca nu mi-ar fi aratat cel ce a desfacut care sunt indoite nici nu imi dadeam seama, dar erau suficient cat sa produca acel fluierat.
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Din pacate pentru mine am intrat in clubul colegilor forumisti cu problema "service vehicle soon" concomitent cu pierderea de putere. Codurile de eroare aparute au fost P0229-00 si P2263 (de doua ori). Am sters codurile si am plecat la drum (in speranta ca turbina a agatat pe undeva, ca si-a revenit si ca scap ieftin). Drac mort si rata innecata? Niciodata. Normal ca in 500 de metri SVS a aparut din nou si aceleasi erori au aparut la diagnoza. Ce sa fie in cazul meu? Electrovalva, senzorul pozitie geometrie turbina sau eternul furtun de la intercooler?

Cu stima,
Gremlin.
  • alladin_allibaba

  • Mesaje scrise: 1,467
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Furtunul il poti verifica singur. Este cel mai usor de verificat pentru ca nu necesita "scule" de specialitate, astfel poti sa elimini sau sa o treci ca si o eventuala cauza a problemei cu SVS!
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Furtunul nu este de vina. Raman celelate doua.
Cu stima
  • Florin Insignia

  • Mesaje scrise: 392
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Si daca schimb toate 4 bujii si aia e cauza pt svs trebuie stearsa si eroarea sau se stinge avertizarea singura?
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Trebuie stearsa eroarea.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
GREMLIN81 a scris:Din pacate pentru mine am intrat in clubul colegilor forumisti cu problema "service vehicle soon" concomitent cu pierderea de putere. Codurile de eroare aparute au fost P0229-00 si P2263 (de doua ori). Am sters codurile si am plecat la drum (in speranta ca turbina a agatat pe undeva, ca si-a revenit si ca scap ieftin). Drac mort si rata innecata? Niciodata. Normal ca in 500 de metri SVS a aparut din nou si aceleasi erori au aparut la diagnoza. Ce sa fie in cazul meu? Electrovalva, senzorul pozitie geometrie turbina sau eternul furtun de la intercooler?

Cu stima,
Gremlin.


Eu tin sa cred ca este electrovalva de la turbo...
http://workshop-manuals.com...stem_2.0l_diesel_(lcd_lbs_lbx_lby)/other_information/dtc_p2263/
Curios mesajul P0229-00... Confused
P0229 Throttle Pos Sensor/Switch C Circ Interm.
Nu cumva era...
P0299 Boost Pressure Regulation Lower Limit Question
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@gyzmo

Sper sa fie electrovalva,...... oricum am comandat-o.
Este cea mai simpla si la indemana solutie. O pot schimba si eu in fata blocului.
Intrebare de 10 puncte : daca o inlocuiesc, si asta era defectul, la pornirea masinii o sa dispara mesajul SVS automat sau va disparea doar dupa ce sterg codurile de eroare stocate?

Cu stima.
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
@ gyzmo

Am uitat sa postez mai sus, foarte util si interesant site-ul postat de tine.
Din varii motive linkul postat de tine nu duce direct la pagina cu interpretarea DTS, (lipseste o bucata din link) asa ca postez linkul complet pentru ceilalti colegi interesati :

https://www.clubopel.com/lin...stem_2.0l_diesel_(lcd_lbs_lbx_lby)/other_information/dtc_p2263/
Cu stima,
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Vad ca este o problema cu link-ul,chiar si cel pus de tine duce in acelasi loc cu al meu,cred ca este o problema de la copiere... Wink
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, scuze. Am vrut sa fiu destept dar nu mi-a iesit =))
E o problema de copiere de link. Linkul poate fi accesat introducand manual in adresa de web (la sfarsitul linkului) (lcd_lbs_lbx_lby)/other_information/dtc_p2263/

Sa revin la subiect. Am gasit astea t :

1.) Insignia 2009–2010 – A20DTC/H/J Engines
Electro Pneumatic Solenoid Valve, Turbo Charger - Vibration and buzzing noise around 2000 RPM
Customer complains about vibration/buzzing noise while driving at slow speeds at around 1500-2000 RPM.
This is caused by a faulty Electro Pneumatic solenoid valve.
In case of customer complaint please replace electro pneumatic solenoid
Caution: Please use only solenoid 55573362

2.) Insignia 2009-Onwards A20DTC, A20DTH, A20DTJ
Leakage in vacuum system causing DTC´s: P003A (00), P0299 (00), P2263 (00).
Loss of power and “Service Vehicle Soon” on, DTC´s P003A (00), P0299 (00), P2263 (5B) set. Vacuum
checks carried out and found either a missing or damaged vacuum pipe blanking cap for the EGR
cooler (see picture).
This is because the plug does not fit properly or might be damaged during Assembly/Service.
In case of complaint please fit a new blanking plug to EGR cooler. Use kit with part number:
90325253

3.) Turbocharger - Loss of power, trouble code P003A, P0299 and P2263 set
Vehicles:
Astra-J 2010 – Onwards A20DTH Insignia 2009 – Onwards A20DTC, A20DTH, A20DTJ
Complaint:
Loss of power, “Service Vehicle Soon” message comes up in info display. Trouble code P 003A (00), P0299 (00) and P2263 (5B) might be set.
Cause
Mismatch of turbocharger.
Due to a front crash, the compressor housing of the turbocharger (T/C) could be out of alignment after being hit by the radiator fan causing a mismatch of the turbocharger rod.
Remedy:
In case of complaint please clarify in detail whether vehicle has been involved in a front end crash. If so, the compressor housing of the T/C might be touched by the radiator fan causing a mismatch of the T/C.

@gyzmo :
Ai avut dreptate, era codul de eroare P0299. Oricum ma cam ingrijoreaza punctul 3. Masina nu a fost avariata dar.....one may never know...

Ma duc acum sa iau electrovalva si sa o schimb.
Cu stima,
  • GREMLIN81

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Am repostat postul de mai sus.....nu stiu de ce nu a fost postat de dimineata.
Cert e ca am schimbat electrovalva si masina trage din nou.
Bonus : a disparut acel harjonit ce imi aparea pe la 1500-1800 RPM (pe care l-am asociat mult timp cu batai ale volantei/kitului de ambreiaj). Doi iepuri dintr-o lovitura.
SVS ramane afisat in bord dar masina merge bine. Probabil ca DTS-urile stocate il afiseaza pana la stergerea lor.
Va tin la curent.
Cu stima.

PS : gyzmo you're the man Wink
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
De cateva luni sunt posesorul unei Insignia ST, motor 2.0 diesel, cel de 110 cai, iar acesta este primul meu mesaj pe forum.
Din pacate si eu ma confrunt cu mesajul SVS aparut in timp ce rulam pe autostrada (aprox 150 km/h, insotit de pierdere de putere).
Am oprit motorul apoi si-a revenit dar dupa cateva zile, la o turatie destul de mare (peste 3500 rot/min) a reaparut si de atunci nu a mai disparut.
Am fost cu ea pe tester la reprezentanta si acolo supriza, mai multe erori gasite cauzate de baterie (e pe duca) si asa e pt ca azi nu a mai pornit deloc. Dar printre ele a fost si o eroare, ceva cu "overboost".
Credeti ca poate avea legatura lipsa de putere a bateriei cu generarea erorii SVS? Sa fi plecat o eroare la pornire din cauza tenziunii insuficiente si sa se fi manifestat asa?
Am comandat baterie, maine trebuie sa vina si apoi sa sterg erorile si facut un test de drum.
Culmea e ca regenerarea s-a facut in urma cu 23 km, deci dupa ce mi-a aparut SVS, dar ca idee, pierderea de putere insotita de SVS poate avea legatura cu problemele de la baterie?
Apropo, cand am vrut sa dau la cheie, din lipsa de curent a aprut azi si "Service ESP si apoi a murit de tot.
Multumesc anticipat pt pareri si ramane sa va tin la curent cu evolutia.
  • Kissdragos

  • Mesaje scrise: 285
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Insignia 2010 A20DTC
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Salut FlorinStoica. Da,SVS poate avea legatura cu bateria dar poate sa fie si din alta cauza aparuta eroarea in bord,iar pentru ca tu sa stii sigur ce inseamna erorile aparute in urma diagnozei,ele au niste coduri si rogi baiatul de la service sa ti le citeasca din acea lista.
Daca ti-a murit bateria si a aparut Service ESP apoi a murit de tot,nu te panica,asa s-a intamplat si la mine si isi mai da si acele alea peste cap.. (cateodata,daca mai apuca putin curent )
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Multz'am mult kissdragos de raspuns.
Incerc sa o pornesc azi cu fire de la alta masina si sa o duc la reprezentanta si sa o las pana maine acolo.
Am un dubiu totusi ca pierderea de putere nu ar avea legatura cu lipsa puterii bateriei. Masina a facut asta in mers, deci cand bateria nu mai are niciun rol. Doar sa fi prins o eroare la pornire si sa se fi manifestat asa.
Singurele lucruri pe care mi le-a spus mecanicul au fost ca sunt multe erori, majoritatea datorate bateriei dar si una de"overboost". Dar ca nu se poate pronunta pana nu inlocui bateria si sa stearga erorile si apoi sa faca iar test de drum.
Mi s-a parut pertinent punctul lui de vedere, doar ca maine vine baterie, comandata la ei aftermarket.
Sunt curios si de pret, ei au spus un max de 400 RON cu garantie 2 ani.
  • FlorinStoica

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arges
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Apropo, dupa ce ai schimbat bateria ai intampinat probleme la pornire, sistem media etc? Am tot citit ca sunt sanse sa nu iti mai recunoasca codul cheii si alte lucruri.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu se intampla nimic dupa ce schimbi bateria, nu se pierde nimic.
SVS-ul care ti-a aparut cu pierdere de putere poate avea legatura cu electrovalva turbo, turbina, furtunul de la intercooler...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR