Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
lucian-st a scris:
...sper ca faceliftul a remediat din probleme.ramane de vazut.


S-o crezi tu...,nu ai vazut ca un coleg care deja la 18000km a inceput sa cam schimbe piese la ea,...jalnic... Sad
Skip ads

  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Am circulat o zi cu masina tot ok sunete normale ale Insigniei...am oprit o seara tot ok.dimineata cand pornesc motorul iar Galagios si la cea mai mica accelererare...Cronc iar de parca sare un injector din masina.am crezut ca o bag direct in perete pe cuvant...zic ce o fi o fi plec cu ea la Opel m am saturat de speculatiile tuturor...ajung la opel se incalzeste motorul bine pana acolo iar merge bine.
O predau la Opel testeaza ei erori zero parametri normali la tot.o lasa sa se receasca dupa masa la pornire iar Cronc Cronc...au banuit injector iar.zic au fost verificate...nu ca le verifica si ei.bun le aduc inapoi toate in parametri ca noi aproape.nu mai stiu ce sa fac.deja ultimul lucru ar banui regulatorul de presiune de pe pompa senzorul l au inlocuit si tot asa face.dar regulatorul nu se vinde decat cu pompa.as avea nevoie de unul de proba ca e prins cu 3 surubele pe pompa.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
Nu ai cumva un video sa vedem cum face?
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
de 2 zile, de cind e frig, motorul toarce ca o pisica....gros si uniform! Mai mare dragu sa merg cu ea. Azi, plec de acasa la 16 grade si totul a fost ok, cind ma intorc, 24 grade (a stat o ora la soare)....belea! Nervos, plec cu ea asa bornaind si dupa cteva sute de metrii (din cauza curentului de aer) temperatura din bord ajunge la 18 grade....trag pe dreapta, opresc motorul, il pornesc iarasi si plec....merge perfect. Clar exista o dependenta intre mersul "in 3 injectoare" si temperatura ambianta pe care o masoara. Cei din service din Oradea au spus ca nu au mai auzit niciodata de asa ceva! I-am sfatuit sa citeasca forumul! Evil or Very Mad Parca cu cit e mai cald afara cu atit mai rau merge.... la 28-29 grade aproape imi moare cind plec de pe loc. Ajutati-ma cu o idee ce sa fac ca altfel o bag la vinzare, desi...mi-e tare draga!
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Asa e cand o vad si eu mi e draga...e una dintre cele mai frumoase masini pt.banii dati.second ma refer.la 9-10mii arata superb pe strada mai ales cu rotile pe 20 si ledurile pornite...dar ne mananca rabdarea,banii,timpul!
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Eu deja am poreclit o: masina de parcare!o tii acolo ca fiabilitate nu are.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Oameni buni, daca voi aveti probleme asta nu inseamna ca toate masinile sunt proaste. Eu cunosc cateva personae cu Insignia care sunt foarte multumiti de ea.

Bafta.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Asa si eu am cunostinte cu Clio sa spunem, foarte multumite. "de 4 ani o am ...nici o problema". Cati km? "24 de mii".Smile Smile Smile. Vreau si eu sa vad un posesor de Insignia care n-a avut nici o problema in primii 80 de mii de km.
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Eu 24k km am facut intr-un an si deocamdata nu am avut nici o problema, asta nu inseamna ca nu ma pot astepta sa apara tinand cont ca masina are 170k km. Istoricul masinii arata ca nu au fost probleme pe partea mecanica, decat consumabile. Cum am mai spus, mai cunosc cateva personae in aceiasi situatie.

Bafta.
  • ThePuiu

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Feb 2013

  • Mesaj Privat
lucian-st a scris:Asa e cand o vad si eu mi e draga...e una dintre cele mai frumoase masini pt.banii dati.second ma refer.la 9-10mii arata superb pe strada mai ales cu rotile pe 20 si ledurile pornite...dar ne mananca rabdarea,banii,timpul!


La 10k E inca nu e o problema asa de mare...eu am dat 19K pe ea....si sincer, nu-mi convine sa-i fi aruncat! Ce sa zic de cei ce-au luat-o de noua si au dat 27k si au tot felul de probleme.

In alta ordine de idei... a incercat cineva sa contacteze Opel Romania sau pe mama lor din Germania si sa le prezinte situatia masinii si faptul ca nu se gaseste o rezolvare la cele mai multe dintre problem? Sa nu uitam totusi ca ei sustin ca e o masina premium (desi, fie vorba intre noi, nu este). Pe mine ma bate gindul sa incerc sa fac acest lucru (impedimentul ar fi ca nu sint in stare sa vorbesc asa cum as vrea nici in engleza si nici in germana!)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Poate te ajuta asta;

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=122641&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bafta.
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
alre a scris:Vreau si eu sa vad un posesor de Insignia care n-a avut nici o problema in primii 80 de mii de km.


Cauta-i aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=117368

Cam din Decembrie 2013 nu a mai postat nimeni... Wink
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Acum merg la repr.opel cu regulatorul de presiune de pe pompa sa vedem daca se rez.cu oscilatiile de presiune din rampa.
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cauta-i aici:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=117368

Cam din Decembrie 2013 nu a mai postat nimeni... Wink

Pai cine sa posteze ..ca e topic pentru cei care nu au probleme. Smile. Nu ma intelege gresit imi place Insignia rau, mai ales asta noua, dar cand vad ce fel de probleme are ma gandesc sa raman la patratoasa mea din semnatura, sau sa iau tot una de la marca respectiva. Am avut G 1.7 cdti de noua si ce masina a fost aia. Pacat ca era mai mica si am nevoie de spatiu.
  • cont-sters-77167

  • Mesaje scrise: 178
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2012

  • Mesaj Privat
lucian-st, ai reusit sa faci un video sa ne arati cum face masina?
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Iarasi soc! Merg la service cu regulatorul presiune nou sigilat sa l montez si sa termin odata si hop i mi arata baietii pilitura in motorina! Am golit rezervorul sa l curat si am pus motorina intr un bidon curat si pe fund plin de pilitura.concluzie pompa de inalta presiune praf schimb urgent! Zic ei ca de are uzura interioara mAre si de aici mers prost al motorului si erori zero ca nu era defect electronic.deci dupa cateva saptamani in sfarsit ceva concret.ma intreb daca nu ceream eu golirea rezervorului cand vreodata gaseam problema...
  • gyzmo

  • Mesaje scrise: 3,751
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2009 A20DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Trebuie sa recunoastem ca esti foarte optimist(si este foarte bina),iti tinem pumnii pentru rezolvarea cat mai rapida a problemelor,chiar daca au fost "costuri" cam mari,din toate punctele de vedere.
Sa ne tii la curent...(Suntem curiosi daca aceasta este sursa oscilatiilor de turatie)
  • borsy

  • Mesaje scrise: 3,025
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2011 A20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2013

  • Mesaj Privat
lucian-st a scris:Iarasi soc! Merg la service cu regulatorul presiune nou sigilat sa l montez si sa termin odata si hop i mi arata baietii pilitura in motorina! Am golit rezervorul sa l curat si am pus motorina intr un bidon curat si pe fund plin de pilitura.concluzie pompa de inalta presiune praf schimb urgent! Zic ei ca de are uzura interioara mAre si de aici mers prost al motorului si erori zero ca nu era defect electronic.deci dupa cateva saptamani in sfarsit ceva concret.ma intreb daca nu ceream eu golirea rezervorului cand vreodata gaseam problema...


E bai mare daca pompa a facut pilitura..........esti primul pe care il aud cu pilitura la insignia........pasatul e renumit pentru lucrul asta.

Bafta.
  • cont-sters-89518

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Da cine stie cati au si nu stiu merg asa
...daca eu nu banuiam o motorina proasta nu goleam rezervorul nu aflam!vedem maine cu pompa Noua...oricum am inteles ca se cam cauta pompe de Insignia...
  • Ioana Ines

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2014

  • Mesaj Privat
crenguta a scris:sunt curios daca e acelasi sunet:
http://www.youtube.com/watch?v=rmJOsa8_4h4

..inca ii caut sursa


Ai reusit sa identifici sursa? Si a mea face ceva asemanator la relanti si se aude in rezonanta pe sub masina pana in spate. Mi s-a zis ca ar putea fi ceva din catalizator si ca nu ar trebui sa fie probleme...
O gramada de probleme si sunete pe Insigniile astea! Sincer...furtun intercooler spart...l-am schimbat. Distributie schimbata in reprezentanta, role, fulie si curea accesorii schimbate. Cu toate astea cand pornesc AC se intampla sa se opreasca motorul; cand e cald afara aud niste batai neregulate si oscileaza putin turometrul (am sa merg la Diesel service sa verific injectoarele fiindca in reprezentanta nu iti dau decat parametrii si trebuie verificate de catre service specializat in injectoare si pompe); cand e rece afara intra cam greu in viteza 1; am patit sa imi apara pe bord ca nivelul de antigel e scazut...intr-adevar se pare ca pierduse pe undeva...am cumparat si am completat; acum se aude un zgomot metalic cand accelerez si cand las acceleratia.
Ce poate fi? Volanta sau un tampon la motor?
Asa as vinde-o...pacat e o masina asa frumoasa si confortabila...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR