ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
Buna ziua!
Am un opel astra h, 2005, 1.7 cdti cu problema la aerul conditionat. De 1 an de zile tot schimb compresoare si ambreiaje, am schimbat inclusiv radiatorul si cureaua de accesorii.
Astazi merg la service, il repara, imi pune freon, azi functioneaza, a doua zi cand dau drumu la aerul conditionat miroase a ars, a topit si nu mai functioneaza.
Vreau sa stiu daca are rezolvare, nimeni nu stie ce sa-mi faca la masina! Mi-au luat o gramada de bani, acum mai nou mi-a zis un mecanic sa dau jos instalatia de xenon pe care am pus-o! Siguranta corespunzatoare aerului conditionat este buna, nu pierde freon, dar ceva face sa se strice ba ambreiajul, ba sa se arda compresorul!
Daca a mai patit cineva asta, va rog mult sa ma ajutati! Nu mai stiu ce sa fac... Mi se pare ca toti mecanicii isi bat joc de mine si ma pacalesc, vazand ca sunt fata!
Va multumesc anticipat, astept cu interes raspunsurile voastre!
Am un opel astra h, 2005, 1.7 cdti cu problema la aerul conditionat. De 1 an de zile tot schimb compresoare si ambreiaje, am schimbat inclusiv radiatorul si cureaua de accesorii.
Astazi merg la service, il repara, imi pune freon, azi functioneaza, a doua zi cand dau drumu la aerul conditionat miroase a ars, a topit si nu mai functioneaza.
Vreau sa stiu daca are rezolvare, nimeni nu stie ce sa-mi faca la masina! Mi-au luat o gramada de bani, acum mai nou mi-a zis un mecanic sa dau jos instalatia de xenon pe care am pus-o! Siguranta corespunzatoare aerului conditionat este buna, nu pierde freon, dar ceva face sa se strice ba ambreiajul, ba sa se arda compresorul!
Daca a mai patit cineva asta, va rog mult sa ma ajutati! Nu mai stiu ce sa fac... Mi se pare ca toti mecanicii isi bat joc de mine si ma pacalesc, vazand ca sunt fata!
Va multumesc anticipat, astept cu interes raspunsurile voastre!
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
Alaltaieri, ambreiajul s-a stricat, adica a ajuns 2 piese independente! Am vazut pe forum aici ca se poate pune compresorul pe direct, doar sa vedem daca functioneaza.
Ce cantitate si ce tip de freon si ulei se pune?
Nu stiu nimic de filtrul uscator; nu mi-a zis nimeni ca exista acest filtru! Cum ar trebui sa fie?
Ce cantitate si ce tip de freon si ulei se pune?
Nu stiu nimic de filtrul uscator; nu mi-a zis nimeni ca exista acest filtru! Cum ar trebui sa fie?
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
Este un tip care s-a tot mutat dintr-un service in altul. Acum este intr-un service pe dudesti, vis-a-vis de autosoft. Compresorul este altul, nu mai este cel de pe masina original. Nu mai are nici cod scris pe el nimic! Astazi mi-a venit ambreiajul nou, comandat de pe elen&mar, un site din iasi. Ma voi duce cu masina la Maiandrei!
Ideea este ca dintr-un motiv necunoscut, mie mi se arde ambreiajul de la aerul conditionat a doua zi dupa ce mi-a fost pus pe masina si functioneaza.
Ideea este ca dintr-un motiv necunoscut, mie mi se arde ambreiajul de la aerul conditionat a doua zi dupa ce mi-a fost pus pe masina si functioneaza.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Sarcina prea mare pe compresor. Ambreiajul nu duce.
Poate de la: compresor gripat, ulei insuficient, uscator freon blocat, presiune prea mare pe refularea compersorului, valva expansiune infundata, apa in instalatie, cadere de tensiune prea mare pana la bobina, de unde si forta insuficienta pentru cuplaj, asta ca sa enumar numai cateva.
Daca vrei o treaba cum trebuie, se "spala" instalatia cu azot, se schimba valva expansiune, se schimba filtru freon, se verifica cablaj, relee si tensiune la bobina, se vacuumeaza, se pune ulei corespunzator in compresor, se pune freon, se verifica in functionare presiunile pe refulare si aspiratie, incarcarea cu freon numai la cantar, se incearca la sarcina maxima, caldura la maxim, usi deschise.
Poate de la: compresor gripat, ulei insuficient, uscator freon blocat, presiune prea mare pe refularea compersorului, valva expansiune infundata, apa in instalatie, cadere de tensiune prea mare pana la bobina, de unde si forta insuficienta pentru cuplaj, asta ca sa enumar numai cateva.
Daca vrei o treaba cum trebuie, se "spala" instalatia cu azot, se schimba valva expansiune, se schimba filtru freon, se verifica cablaj, relee si tensiune la bobina, se vacuumeaza, se pune ulei corespunzator in compresor, se pune freon, se verifica in functionare presiunile pe refulare si aspiratie, incarcarea cu freon numai la cantar, se incearca la sarcina maxima, caldura la maxim, usi deschise.
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
S-a rezolvat (momentan, sper sa fie permanent) la un service in Jilava, un baiat numit George, pentru ca nu am mai putut astepta pana pe 17 cand eram programata la Maiandrei.
Aveam o instalatie de xenon pusa, nu se stie de ce dar acea instalatie ardea pe rand compresorul, bobina sau ambreiajul.
Dupa ce am dat-o jos, am luat un compresor sh cu 500 ron la un tip Vasile care detine dezmembrari din ferentari,ambreiaj nou de pe site-ul Elen&mar, si s-a apucat baiatul de treaba. Mi-a dat jos compresorul blocat, la inlocuit cu cel pe care il cumparasem dupa ce a schimbat uleiul din el, mi-a dat jos si radiatorul, mi-a curatat toata instalatia si radiatorul, caruia i-am cumparat filtru nou, cel vechi fiind plin de pilitura.
Ideea este ca ziua aerul conditionat mergea perfect pana in momentul in care se aprindeau farurile, atunci se intampla ca de sub capota sa iasa fum alb, destul de abundent, sa intre si in masina acelasi fum si se simtea miros de ars. Compresorul era blocat, din cauza uleiului prea mult.
Oricum cert este ca acest baiat George a avut rabdare cu mine, in timpul in care lucra eu stateam langa el "Acum ce faci? De ce faci asta?"
Multumesc tuturor pentru raspunsuri si interesul acordat.
Cine doreste date de contact ale acestui minunat om: 0721834530, George, adresa: str. Ana Ipatescu, nr. 39, Jilava, Ilfov.
Aveam o instalatie de xenon pusa, nu se stie de ce dar acea instalatie ardea pe rand compresorul, bobina sau ambreiajul.
Dupa ce am dat-o jos, am luat un compresor sh cu 500 ron la un tip Vasile care detine dezmembrari din ferentari,ambreiaj nou de pe site-ul Elen&mar, si s-a apucat baiatul de treaba. Mi-a dat jos compresorul blocat, la inlocuit cu cel pe care il cumparasem dupa ce a schimbat uleiul din el, mi-a dat jos si radiatorul, mi-a curatat toata instalatia si radiatorul, caruia i-am cumparat filtru nou, cel vechi fiind plin de pilitura.
Ideea este ca ziua aerul conditionat mergea perfect pana in momentul in care se aprindeau farurile, atunci se intampla ca de sub capota sa iasa fum alb, destul de abundent, sa intre si in masina acelasi fum si se simtea miros de ars. Compresorul era blocat, din cauza uleiului prea mult.
Oricum cert este ca acest baiat George a avut rabdare cu mine, in timpul in care lucra eu stateam langa el "Acum ce faci? De ce faci asta?"
Multumesc tuturor pentru raspunsuri si interesul acordat.
Cine doreste date de contact ale acestui minunat om: 0721834530, George, adresa: str. Ana Ipatescu, nr. 39, Jilava, Ilfov.
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
Site-ul tipului unde nu va recomand sa mergeti, este service-clima.ro, tipul care mi-a luat o gramada de bani, degeaba, care nu a stiut sa-mi rezolve problema si si-a batut joc de mine! Se numeste Calin.
Probabil nu este frumos ca fac asta, insa nu-mi doresc ca alti oameni sa fie pacaliti cum am fost eu.
Va multumesc,
Dupa cum am spus problema mea a fost rezolvata de George, dupa 1 an de zile, multi bani aruncati pe fereastra si timp pierdut mutumita lui Calin!
Probabil nu este frumos ca fac asta, insa nu-mi doresc ca alti oameni sa fie pacaliti cum am fost eu.
Va multumesc,
Dupa cum am spus problema mea a fost rezolvata de George, dupa 1 an de zile, multi bani aruncati pe fereastra si timp pierdut mutumita lui Calin!
v_alex
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2014
- Mesaj Privat
am si eu aceeasi problema la acelasi model de opel. a treia instalatie schimbata in 2 ani. nimeni nu a putut sa-mi spuna exact ce se intampla. simptomele pe care le-a avut masina erau la fel ca la tine. fum alb etc. etc. Masina nu are nici un fel de modificari. Reviziile facute toate la timp. Nici eu nu mai stiu ce sa cred ... poate alta noua.
ralucaruk
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2013
- Mesaj Privat
Pietonul
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.7
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2012
- Mesaj Privat
Salut! Am nevoie si eu de un sfat pentru o astra g 17dti. Anul trecut am schimbat conducta cu cele douã furtune care ies din compresor fiindcã s—a spart un furtun., am schimbat—o cu alta de la dezmembrãri si a mers. Zile trecute am încãrcat instalația si iar a pocnit acel furtun în același loc. Mi—a spus cineva cã ar fi de vinã filtrul acela de aer conditionat care se gãseste pe sub farul din dreapta. Cum îmi dau seama cã este defect..înfundat..? Sã nu—l cumpãr degeaba.. . Mulțumesc!
burtosu88
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2006 17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2015
- Mesaj Privat
SALUT SUNT DIN BRAILA SI AM UN OPEL ASTRA H 1.7 CDTI SI AM O PROBLEMA CU AC . LA FEL CA LA COLEGU DE SUS MI-A ESIT UN FUM ALB DE LA AMBREAJUL DE LA COMPRESOR (ANU TRECUT AM MAI SCHINBAT UNU ) ZICETIM PE CINEVA CARE SE PRICEPE SA MA AJUTE SAL FAC SA NU ARUNC BANI IN FIECARE AN MULTUMESC MULT PT ATENTIE
- uta_claudiu
- *
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2014
- Vectra 1997 X18XE
- Dolj
uta_claudiu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2014
- Mesaj Privat
Salutare grup. Am si eu o problema cu ac-ul la vectra b. M-a lasat compresorul si as dori sa il inlocuiesc cu unul SH pt.ca nou sare de 1000 de lei. Intrebarea mea este daca il pot verifica inainte sa il montez daca pierde freon . Am mai patit odara si am platit manopera pt.inlocuire apoi am platis sa il incarc si m-a tinut 2 zile...dupa care sa constat ca pierdea pe la compresor (pe la oringurile din mijlocul lui)