Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
nu cred ca este cineva care pana acum sa fi gasit rezolvare la problema ''tacanit motor astra h 17cdti''un motor atat de silent la relanti si atat de galageos in turati nu am mai avut.am cheltuit destui bani sa repar tacaneala si raspunsul este ca nimic nu sa schimbat.injectoarele nu produc un tacanit asa de mare.axele cu came daca camele nus uzate nu produce tacanit.tacheti daca sunt reglati admisie 03 si evacuoare 0.25.pompa de ulei baga presiune normal .acest motor are o problema foarte mica dar nu e de gasit...
Skip ads

  • tekogaby

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Referitor la ECN 148304 poti sa spui care era siguranta care era arsa ? Si eu am aceeasi problema si nu stiu care e siguranta...Multumesc !
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
daca nu te superi la ce siguranta te referi .nu inteleg despre ce siguranta e vorba .nu cred ca un motor poate tacani de la o siguranta arsa Crying or Very sad
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
caz rezolvat ..si e simplu ca buna ziua.dar asta e daca m.am luoat dupa meseriasi de guma.va urez o zi buna
  • tirnaveni

  • Mesaje scrise: 555
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2008 Z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Sune si noua cum ai rezolvat.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
toata problema este acel regulator presiune de pe pompa de inalta presiune.ia se uzeaza si mareste avansul motorului ..nu va luoati de injectoare s.au de axele cu came s.au tacheti pentru ca eu am bagat destui bani si degeaba.azi am schimbat regulatorul de presiune a.m pus unul second dar maine dau comanda de unul nou de la BOSS.este 500de lei si cativa ani nu mai ai probleme.......dupa ce am montat alt regulator parca numi vene sa cred cat de fain mergea motorul.dupa pornirea motorului cu alt regulator dispare automat acea ''TACANEALA ENERVANTA ''sper sa reusiti si voi pentru ca eu de trei luni tot caut problema si nu o gaseam si acel regulator era ultima solutie.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
bucuria nu a tinut mult .doar o zi dupa care a revenit acea tacaneala ''enervanta''inapoi.e clar ca problema este din avansul masini care este electronic si nu mai lucreaza normal.acest motor 17cdti daca nu ar fi avansat functioneaza ca un motor pe benzina va spun din propia experenta
  • tekogaby

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Dom1n1c ai spus ca prin schimbarea unei sigurante ai rezolvat problema la ECN 148304.Poti sa spui care siguranta era arsa ?
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
tekogaby am schimbat siguranta acum aproape un an....si a fost schimbata la service...nu mai tin minte exact care, insa stiu sigur ca era una din sigurantele mari...paralelipipedice..nu din cele lamelare. Sper sa intelegi la care ma refer..
  • tekogaby

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema.Cum imi pot da seama care siguranta trebuie schimbata? Apare pe diagnoza sau trebuie sa le iau pe toate la rand?Cred ca stiu despre ce vorbesti,la alea care is patratoase si care au corpul din plastic nu ?
  • d0m1n1c

  • Mesaje scrise: 181
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Exact! Ia-le prin eliminare..uita-te la toate si nu ai cum sa o ratezi Smile
  • synergist

  • Mesaje scrise: 126
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Z17DTH 101 iepe naravase, model 2004, 162.000km REALI, am luat `o de la 134.000 in 2011, nu tacane nimic la ea
zilele trecute am fost cu ea la OPEL GTT pentru verificari, pentru ca am gasit pe cineva sa o vand, din pacate, s`a speriat de schimbul curelei de distributie si a unui semering la vibrochen sau pe unde o fi, care pierde ulei - si de aia schimb si cureaua.
distributia a fost schimbata in urma cu mai putin de 1 an

*am spus asta pentru ca sunt unii destepti pe aici care zic "nu exista astra h din 200x cu mai putin de 200.000km" ...poate a ta!
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
salut ,,,,am rezolvat problema .am retrimis injectoarele baieti de la endor de nota 10...leau reparat pe un stand BOSCH asa au zis ..si scum motorul suna ca nou....chiar daca am cumparata diverse piese aiurea si toata treba era de la injectoare dereglate acum sunt foarte MULTUMIT.ca am scapat de acea TACANEALA care mi.a dus viata la urina..Smile)
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Baietii aia de la ENDOR, de nota 10, nu sunt aceiasi pe care ii faceai troaca de porci acum ~o saptamana?
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
da ai dreptate....sunt de nota 10 hai sa zic asa!,,,dar laudele facute de alti nu prea se potrivesc cu realitatea....eu am fost mai multumit la cum a vorbit cu mine decat la cum au facut treaba ,,,,,,este prima si ultima data cand mai repar injectoare...cine a zis sa le arunc si sa imi iau altele avea dreptate......dar uitanduma pe forum ENDOR este cea mai laudat firma si cea mai buna .o fi dar eu unu iti spun sincer ca degeaba isi dau silinta ca nu pot face aceste piese sa mai lucreze la parametrii normali...
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Degeaba le reconditionezi , daca nu sunt calibrate pe stand. Injectorul va merge dar fiecare are niste timpi de reactie (injectie) daca acesti timpi sunt decalati... bate de draciii il ia.
Cei la Endor sunt probabil cei mai ok din tara la capitolul asta , dar probabil sunt oameni si oameni pe acolo depinde pe mana cui nimeresc injectoarele.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
da ai dreptate.....eu le dau nota 10 la cum mau convins ca le repara si nota 8 la cum leau reparat,,,,imi plac ca se misca repede cu tot cu drum cam 4 zile a durat reparatia......iar cand am montat injectoarele calibrate din nou la ei motorul mergea perfect dupa 200de km se aude clar ca injectorul 3 si 4 cele dereglate tot nu merg cum trebuie dar nu mai am acea tacaneala enervanta acum am o tripidare care se vede si pe test cu op com....inj 3 are 0.10..si 4 are 0.60....leau apropiat cat de cat dar nu cum trebuie .si au spus ca leau facut pe un stand BOSCH....ori cum sunt multumit ....le las asa. Respect!
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Eu nu am intalnit injector cu corectie 0. Corectia pozitiva insemna adaugare de combustibil, negativa invers (scapa pe retur, "picura" ). Corectiile de pe Op-Com sunt pur orientative si nu reprezinta baza de dat diagnostic.
  • deleted-93623

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2014

  • Mesaj Privat
asa a mai spus cineva si asa o fi nu te contrazic ,,,dar iti spun sincer ca imi arata ca injectorul 3 si 4 sunt cele mai rau dereglate si intradevar asa este pentru ca se aude clar si cu motorul pornit dar poate isi revine .....daca nu merge cum trebuie in maxim doua saptamani le scot pe toate patru si le dau la pret de bomboane dupa care pun altele bune din dezmenbrari si asta este....acum am facut 200de km si de ex.....cand am montat injectoarele in primele 30 de min motorul era foarte foarte silent si nu tripida mergea ca nou......la drum am vazut ca a scazut puterea la motor cam cu 25%.dar nui o problema...........iar dupa vreo 180 de km iar tacane dar numai in turati mici mici si un tacanit care la inceput era cam de 8%iar acum a crescut cam 25%si a inceput sa si tripideze si motorul un pic.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR