- celik paun
- **
- 96 mesaje
- din 16 Jan 2012
- Insignia 2010 A20DTH
- Giurgiu
celik paun
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2012
- Mesaj Privat
stefonisandel- Suspendat
- 121 mesaje
- din 14 Jun 2009
- Astra 2002 y20dth
- Hunedoara
stefonisandel- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2009
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- B295CRS
- **
- 216 mesaje
- din 25 Apr 2013
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
B295CRS
- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2013
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Inlocuieste furtunul de la intercooler,sterge erorile si efectueaza un nou test.
Posibil sa fie nevoie de efectuarea unei regenerari.
Ai verificat gradul de acumulare al cenusii in filtrul de particule?
Nu umbla la senzorul MAF,daca poti doar curata-l cu un spray de contact fara sa-l atingi cu ceva...
Posibil sa fie nevoie de efectuarea unei regenerari.
Ai verificat gradul de acumulare al cenusii in filtrul de particule?
Nu umbla la senzorul MAF,daca poti doar curata-l cu un spray de contact fara sa-l atingi cu ceva...
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
regenerarea s-a facut cu succes de fiecare data sper
ultima acum 22km, grad actual de incarcare 36%.
Alta chestie e ca am intercoolerul fisurat...l-am vazut cand am schimbat radiatorul de clima,
Cu ocazia asta le schimb pe ambele, intercooler + furtun,
Nu inteleg cum s-a crapat furtunul daca am intercoolerul fisurat si teoretic scapa ceva presiune si pe acolo.
Asta-i intercoolerul
ultima acum 22km, grad actual de incarcare 36%.
Alta chestie e ca am intercoolerul fisurat...l-am vazut cand am schimbat radiatorul de clima,
Cu ocazia asta le schimb pe ambele, intercooler + furtun,
Nu inteleg cum s-a crapat furtunul daca am intercoolerul fisurat si teoretic scapa ceva presiune si pe acolo.
Asta-i intercoolerul
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Nu este de mirare atunci codul de eroare de la MAF,nu el este problema ci faptul ca nu exista etanseitate in sistemul de admisie.
Este normal ca ceva mai "sensibil" sa cedeze.
Ai verificat daca ai avut vreo regenerare nefinalizata?
Daca da,atunci asta este cauza care a generat fisurarea furtunului si a radiatorului,gazele nu au putut fi evacuate intrucat filtrul era plin,acest lucru a facut ca regenerarea sa nu mai fie initializata de catre senzorul de presiune diferentiala intrucat avea stocata o eroare "grava".Pana nu se "sterge" aceasta eroare procesul de regenerare nu se va mai initializa si va produce ceva daune...,la tine cam multicele.
Asa se intampla la acest model,care a fost prost "proiectat" ,nu este indicat pentru utilizare preponderenta in oras,mergi cu ea la drum intins si ai sa vezi ca nu vei avea probleme...
Este normal ca ceva mai "sensibil" sa cedeze.
Ai verificat daca ai avut vreo regenerare nefinalizata?
Daca da,atunci asta este cauza care a generat fisurarea furtunului si a radiatorului,gazele nu au putut fi evacuate intrucat filtrul era plin,acest lucru a facut ca regenerarea sa nu mai fie initializata de catre senzorul de presiune diferentiala intrucat avea stocata o eroare "grava".Pana nu se "sterge" aceasta eroare procesul de regenerare nu se va mai initializa si va produce ceva daune...,la tine cam multicele.
Asa se intampla la acest model,care a fost prost "proiectat" ,nu este indicat pentru utilizare preponderenta in oras,mergi cu ea la drum intins si ai sa vezi ca nu vei avea probleme...
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
NU am gasit erori legate de regenerare, presiune diferentiala etc...
Singurele aparute vreodata sunt cele de mai sus. (plus incalzirea din scaunul soferului, dar nu se pune)
Nu e cazul de mers in oras la mine...mai tot timpul am urmarit consumul instantaneu si am vazut cand porneste regenerarea.
Sunt curios cat o sa ma tina furtunul cel nou si cand o sa-mi faca din nou "surpriza" de a-mi taia gazul intr-o depasire
Singurele aparute vreodata sunt cele de mai sus. (plus incalzirea din scaunul soferului, dar nu se pune)
Nu e cazul de mers in oras la mine...mai tot timpul am urmarit consumul instantaneu si am vazut cand porneste regenerarea.
Sunt curios cat o sa ma tina furtunul cel nou si cand o sa-mi faca din nou "surpriza" de a-mi taia gazul intr-o depasire
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Furtunul ala nu merge facut cumva din metal? Intreb deoarece in trecut, cand aveam alfa romeo, problema aceasta era una obisnuita la jtd-uri, iar eu le faceam din metal la o firma din cluj. Diferenta era ca furtunele alea se prindeau cu coliere clasice, nu cu sigurante, dupa cum vad ca e la insignia... Asa se poate elimina si din turbo-lag.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
De regula,codurile de eroare aparute la spargerea furtunului de la intercooler sunt:
- P2282-(51 sau 52)Mass Air Flow(MAF) Sensor Performance;
- P2453-00 Diesel Particulate Filter(DPF) Differential pressure sensor circuit performance;
- P2453-53 Diesel Particulate Filter(DPF) Differential pressure sensor circuit-low temperature;
- P2458-(51,56,57) Diesel Particulate Filter (DPF) Regeneration Time.
- P2282-(51 sau 52)Mass Air Flow(MAF) Sensor Performance;
- P2453-00 Diesel Particulate Filter(DPF) Differential pressure sensor circuit performance;
- P2453-53 Diesel Particulate Filter(DPF) Differential pressure sensor circuit-low temperature;
- P2458-(51,56,57) Diesel Particulate Filter (DPF) Regeneration Time.
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Florin Insignia
- **
- 392 mesaje
- din 16 Mar 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Maramures
Florin Insignia
- Mesaje scrise: 392
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2013
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare , daca rulez pe autostrada cu o viteza de 130 km/h in treapta a 6-a turomentrul indica aprox2200-2300 rpm. Este ok sa rulez cativa zeci,sute km asa sau la viteza aceasta ar trebui trapta 5? Am de mers anul acesta in concediu cu masina cam 2600 km dus intors si apoi un drum de italia dus intors cam la o luna diferenta, tot cam 2600km. Ma intereseaza daca se face regenerarea filtrului de particule la aceste turatii sau trebuie mers constant peste 2500 rpm. Nu de alta dar nu vreau sa am surprize cu furtunul de la intercooler. Multumesc!
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat