Aurel2014
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut,
am o vectra a din 93 motor 2.0i c20ne ...imi intra benzina in baia de ulei ,am schimbat uleiul(am scos cam 5 litri din baia de ulei) si intro zi a intrat iarasi benzina in baia de ulei,am verificat joja si nivelul e crescut peste maxim......masina merge bine momentan.....credeti ca e de la injectoare?
Masina am cumparato de curand si nu prea ma pricep la ea.
Am schimbat la ea bujiile(bosch....ieftinute),fisele de bujii,filtrul de aer,filtrul de benzina,filtrul de ulei si uleiul.
La pornire relantiul este putin instabil(este crescut la aproximativ 1200 rotatii.......dupa aproximativ 2,3 minute scade cam la 800-900 rotatii).
Am schimbat si sonda lambda pentru ca masina consuma foarte mult si imi aparea martorul check engine in bord.Dupa schimbarea sondei nu mai am nici un martor aprins in bord......i-am facut testul agrafa si nu am nici o eroare....decat 12 care este normal.
Apropo cand am schimbat sonda lambda am vazut ca nu am catalizatorul ,vechiul proprietar l-a dat jos si a sudat o teava pana la toba intermediara.POT SA-I MAI FAC ITP-ul MASINI?
Care s-a mai lovit de aceasta problema BENZINA IN BAIA DE ULEI va rog sa ma ajutati si pe mine ca nu stiu ce sa-i mai fac.Am cautat acest subiect pe forum dar nu am gasit nici un raspuns concludent.
Multumesc
am o vectra a din 93 motor 2.0i c20ne ...imi intra benzina in baia de ulei ,am schimbat uleiul(am scos cam 5 litri din baia de ulei) si intro zi a intrat iarasi benzina in baia de ulei,am verificat joja si nivelul e crescut peste maxim......masina merge bine momentan.....credeti ca e de la injectoare?
Masina am cumparato de curand si nu prea ma pricep la ea.
Am schimbat la ea bujiile(bosch....ieftinute),fisele de bujii,filtrul de aer,filtrul de benzina,filtrul de ulei si uleiul.
La pornire relantiul este putin instabil(este crescut la aproximativ 1200 rotatii.......dupa aproximativ 2,3 minute scade cam la 800-900 rotatii).
Am schimbat si sonda lambda pentru ca masina consuma foarte mult si imi aparea martorul check engine in bord.Dupa schimbarea sondei nu mai am nici un martor aprins in bord......i-am facut testul agrafa si nu am nici o eroare....decat 12 care este normal.
Apropo cand am schimbat sonda lambda am vazut ca nu am catalizatorul ,vechiul proprietar l-a dat jos si a sudat o teava pana la toba intermediara.POT SA-I MAI FAC ITP-ul MASINI?
Care s-a mai lovit de aceasta problema BENZINA IN BAIA DE ULEI va rog sa ma ajutati si pe mine ca nu stiu ce sa-i mai fac.Am cautat acest subiect pe forum dar nu am gasit nici un raspuns concludent.
Multumesc
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
fara catalizator nu iasa gazele... daca "inaintezi" ceva poate iti da ITP-ul.. dar fara catalizator creste consumul...
benzina in ulei am avut la Dacia unde pompa de benzina era pe blocul motor si daca se fisura membrana intra benzina direct in baia de ulei
la tine nu-i cazul... vezi sa nu scape pe la injectoare... si sa se prelinga in galerie... pe altundeva n-are cum.. poate sunt obosite si scapa mai mult decat trebuie..
nu se afuma bujiile... nu merge inecata?
benzina in ulei am avut la Dacia unde pompa de benzina era pe blocul motor si daca se fisura membrana intra benzina direct in baia de ulei
la tine nu-i cazul... vezi sa nu scape pe la injectoare... si sa se prelinga in galerie... pe altundeva n-are cum.. poate sunt obosite si scapa mai mult decat trebuie..
nu se afuma bujiile... nu merge inecata?
Aurel2014
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2014
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
injectoarele sunt pe o rampa care este prinsa in 2 suruburi.... se desfac surubele si se trage de rampa incet cu miscari stanga-dreapta, sus-jos... mai intai se scot mufele de la fiecare injector si se decupleaza si conducta de carburant... atentie la oringuri..
injectoarele se curata cu ultrasunete in service... daca asta ajuta la ceva..
injectoarele se curata cu ultrasunete in service... daca asta ajuta la ceva..