- Kay
- ****
- 1,173 mesaje
- din 28 Jan 2008
- Astra 2003 Z16XE
- Dolj
Kay
- Mesaje scrise: 1,173
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2008
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am inceput si eu conversia la clima din A/C. Am vazut ca mufa neagra (gri) are mai multe fire decat ce este scris in TIS. Spre exemplu sunt 4 fire albastre, desi in TIS este specificat doar 1. Are cineva o lista facuta cu modul de legare al cablajului? (gen pin vechi A/C pin nou clima).
Inca nu am ajuns la capitolul cablare, momentan doar am scapat de bord, volan si toate cele Urmeaza zilele viitoare sa mai surubaresc cate ceva daca ma ajuta si vremea.
Inca nu am ajuns la capitolul cablare, momentan doar am scapat de bord, volan si toate cele Urmeaza zilele viitoare sa mai surubaresc cate ceva daca ma ajuta si vremea.
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- flores_astra
- OP
- 1,189 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Astra 2003 Z18 XE
- Bucuresti
flores_astra
- Mesaje scrise: 1,189
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z18 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Nu cred ca asta e raspunsul, clima munceste pana face temperatura setata. Astra G nu are compresor destept ca la masinile mai noi, e doar ON/OFF. Banuiala mea este ca, pe AUTO, clima compenseaza mai mult catre parbriz cand nu este atermic, pentru ca pierderile sunt mai mari. Clima nu are prea multe elemente de reglaj, doar directie aer, compresor ON/OFF si reglaj clapeta rece cald. Pentru diferente intre 2 tipuri de parbriz, compresorul e mereu ON, clapeta e catre rece, doar cu directia se poate juca clima pentru compensare aditionala.
- BV19MAX
- ****
- 2,559 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,559
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Am terminat si eu montajul (deh, asa e cand lucrezi 15-20 de minute pe zi la masina). Dupa ce am montat tot am constatat ca ventilatoarele mergeau mereu, dar i s-a tras de la ploile din ultima vreme, s-au oxidat cativa pini la calculatorul de racire a motorului. Dupa curatare au disparut si erorile si totul functioneaza asa cum trebuie.
Urmeaza sa incarc instalatia cu freon, dar mai intai sa caut oringuri sa le schimb pe toate ca sa nu am surprize.
Eu am avut A/C Delphi
M-am legat pe pinii 4 si 20 la instrumente (rosu si verde)
Pinii 5(gri-galben),15(alb-negru),16(negru),19(negru-verde) i-am legat in mufa originala ce mergea la a/c
Pe cablajul de la TID m-am legat cu pinii 21(albastru-rosu), 24(albastru), 31(maro-alb)
La pinul 20 a fost mai complicat pentru ca nu exista in mufa X2 pinul corespondent. Am scos mufa (se ajunge pe la motor la un surub de 6 care elibereaza mufa) sau daca aveti chef de improvizatii puteti lega direct la calculatorul de confort. Cele 2 fire maro le-am legat pe priza de pe bara ce sustine volanul.
Estimez cam 5-6 ore de munca non-stop pentru cineva care a mai facut asta si stie direct unde sa caute cleme, suruburi, unde sa lege firele, etc
Urmeaza sa incarc instalatia cu freon, dar mai intai sa caut oringuri sa le schimb pe toate ca sa nu am surprize.
Eu am avut A/C Delphi
M-am legat pe pinii 4 si 20 la instrumente (rosu si verde)
Pinii 5(gri-galben),15(alb-negru),16(negru),19(negru-verde) i-am legat in mufa originala ce mergea la a/c
Pe cablajul de la TID m-am legat cu pinii 21(albastru-rosu), 24(albastru), 31(maro-alb)
La pinul 20 a fost mai complicat pentru ca nu exista in mufa X2 pinul corespondent. Am scos mufa (se ajunge pe la motor la un surub de 6 care elibereaza mufa) sau daca aveti chef de improvizatii puteti lega direct la calculatorul de confort. Cele 2 fire maro le-am legat pe priza de pe bara ce sustine volanul.
Estimez cam 5-6 ore de munca non-stop pentru cineva care a mai facut asta si stie direct unde sa caute cleme, suruburi, unde sa lege firele, etc
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
joshe
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2014
- Mesaj Privat
salut munca prima calitate și de munca grea, sper piuedas ajuta proiectul meu am în minte de a face ceva de genul asta in astra mea g cc doar cã eu trãiesc în Mexic și aștept cu nerãbdare sã dvs. de suport mare, am doar 3 intrebari
1: sistemul de cablare, eu nu înțeleg cum ai fãcut-o, puteți fi mai explicat, aceasta poate face o diagrama de fiecare pin în loc.
2: este personalizabil pentru orice astra g motor cc Z22SE
3: Trebuie sã faci ceva calculator reprograsion aripã.
Sper sã pot ajuta cu aceste dudad care le-am, înainte recivan sincer
1: sistemul de cablare, eu nu înțeleg cum ai fãcut-o, puteți fi mai explicat, aceasta poate face o diagrama de fiecare pin în loc.
2: este personalizabil pentru orice astra g motor cc Z22SE
3: Trebuie sã faci ceva calculator reprograsion aripã.
Sper sã pot ajuta cu aceste dudad care le-am, înainte recivan sincer
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hola joshe
la actualización de su sistema de aire acondicionado de manual a automático se puede hacer en cualquier coche que tenía Climatronic de la fábrica.
Los cables eléctricos pueden o bien ser mejorados mediante la adición de nuevos cables (la manera dura), pero tendrás esquemas eléctricos, o mediante la compra de cableado eléctrico adecuado (se puede utilizar por ejemplo el cableado de un coche dañado, que tenía las funciones que necesita , ese coche puede proporcionarle otras partes, como servomotores, tubo de aire, panel de control, etc)
De lo que mis colleaguies están diciendo, no hay necesidad de volver a programar el HACM
la actualización de su sistema de aire acondicionado de manual a automático se puede hacer en cualquier coche que tenía Climatronic de la fábrica.
Los cables eléctricos pueden o bien ser mejorados mediante la adición de nuevos cables (la manera dura), pero tendrás esquemas eléctricos, o mediante la compra de cableado eléctrico adecuado (se puede utilizar por ejemplo el cableado de un coche dañado, que tenía las funciones que necesita , ese coche puede proporcionarle otras partes, como servomotores, tubo de aire, panel de control, etc)
De lo que mis colleaguies están diciendo, no hay necesidad de volver a programar el HACM
joshe
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2014
- Mesaj Privat
- AIin
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2003 z16se
- Dolj
AIin
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2003 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
Cel mai bine cauta programul TIS 2000. Il poti downloada de pe internet gratuit. Vei gasi toate informatiile necesare pentru a realiza coneciunile electrice. Urmareste cu atentie traseul firelor.
It is best to download TIS 2000. It is available free over the internet. This way you will be able to connect each wire corectly. Follow each wire where it goes and you will have no problem mounting your automatic climate control.
It is best to download TIS 2000. It is available free over the internet. This way you will be able to connect each wire corectly. Follow each wire where it goes and you will have no problem mounting your automatic climate control.
joshe
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2014
- Mesaj Privat
joshe
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2014
- Mesaj Privat
Nu mã uita prieteni eu sunt aici, ei bine ei doresc doar sã comenteze cã climatronic aproape complet kit.
1: Black Box climatice
2: modul climatronic
Am deja aceste module douã accesorii bune încã nu-l au, dar este pe drumul de la Spania jijijiji
atunci când am obține, împreunã cu niște prieteni, vom vedea cum merge on-line. slavã Domnului cã un prieten are TIS2000 facilita lucrurile mult
Cred cã traducãtorul nu este foarte precis cu ceea ce vreau sã spun jajaja
saludos amigos
1: Black Box climatice
2: modul climatronic
Am deja aceste module douã accesorii bune încã nu-l au, dar este pe drumul de la Spania jijijiji
atunci când am obține, împreunã cu niște prieteni, vom vedea cum merge on-line. slavã Domnului cã un prieten are TIS2000 facilita lucrurile mult
Cred cã traducãtorul nu este foarte precis cu ceea ce vreau sã spun jajaja
saludos amigos
joshe
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2014
- Mesaj Privat
joshe
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2003 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ma alatur si eu celor care au avut curajul sa faca modificarea asta. Totul a mers foarte bine, gratie TIS-ului care te ajuta foate mult in privinta schemelor electrice, dar trebuie remarcat ca si discutiile noastre pe forum sunt folositoare. De exemplu, eu aveam o diferenta de sectiune a firului negru care comanda incalzirea oglinzilor si lunetei. Aici am gasit certitudinea. As mai vrea sa adaug o informatie utila pentru cei care se vor mai baga la o treaba ca asta . Incalzirea lunetei si oglinzilor se poate testa doar cu motorul pornit. Deci toate comenzile climei se pot verifica doar punand contactul, mai putin incalzirea pt care este necesar sa porniti motorul. Eu mi.am frecat cam 15 min ridichea pana mi.am seama.
Succes tuturor!
Succes tuturor!
- bodddy2004
- **
- 154 mesaje
- din 31 Aug 2011
- Astra 2008 Z16XEP
- Bucuresti
bodddy2004
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2011
- Mesaj Privat
- cosmin-aurel
- **
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat