Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • bogdan Y17DTI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Buna!
Sunt in pragul disperarii cu minunatul meu Opel Astra G, Y17DTI din 2002. Va rog sa ma ajutati doar daca stiti ce ar putea fi. Va multumesc!

SIMPTOME:
-Masina porneste greu (4-5 secunde la automat indiferent de temperatura motorului)
-Nu se tureaza la relanti, turometrul oscileaza (ex: urca pana la 3500 si cade la 1500) - cateodata nu urca mai sus de 3000
-La relanti tremura motorul si da sa moara
-In mers nu are putere mai deloc. La diferite turatii pica in bot, parca as calca frana, desi acceleratia e la fund
-In momentele cand pica in bot scoate fum alb, nu foarte dens

DIAGNOZA:
-P0100 - tensiune debitmetru aer - prea mica
-P0110 - semnal traductor temperatura aer admisie - prea mare
-P0500 - circuit senzor viteza vehicul - lipsa semnal

CE AM FACUT PANA ACUM:
-Schimbat pompa de injectie care era defecta acum o luna (la fel, fara efect)
-Schimbat senzor turatii arbore cotit acum 2 saptamani (masina a mers binisor cateva zile, dar tot nu la parametri normali-adica nu avea puterea cu care m-a obisnuit)
-Schimbat debitmetru de aer si filtru aer acum 2 ore (nu s-a simtit nicio diferenta)
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
La 2.0 pica mai repede pompa de injectie ...la 1.7 e mai slabutz calculatorul pompei de injectie (EDU) , pompa pica mai greu.
M-as concentra mai tare pe cele 2 calculatoare EDU si ECU - eventual daca ai avea de proba de la cineva.
Ai demontat ECU ? ....pini corodati, motorina , lipituri reci .... ?
  • bogdan Y17DTI

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2014

  • Mesaj Privat
Am incercat cu alte 3 calculatoare de pompa si nu se schimba nimic. Cat despre ECU...am scos mufele si nu era nicio urma de motorina si nici pini rupti.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Pentru P0100 tensiune debitmetru aer prea mica verifica foarte bine admisia sa nu traga aer fals. Si chiar si evacuarea de pierderi mari de gaze.
Daca ai Op-Com incalzeste motorul la temperatura de lucru pune testerul si la relanti fara sa bagi consumatori intra la valori reale la motor. La debitmetru trebuie sa fie intre 25 ... 40 kg/h la relanti si mai mult de 80 kg/h cu motorul turat aproape de linia rosie.
Pentru P0500 circuit intrerupt verifica continuitatea intre terminalul 26 al calculatorului ABS si terminalul 40 al EDU ( calc. de injectie ). Daca este continuitate se verifica EDU.
Verifica si ceilalti senzori ...


.IAT e incorporat in debitmetru si il masori pe mufa de la debitmetru ( pentru P0110)


  • Gyo

  • Mesaje scrise: 611
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2008

  • Mesaj Privat
0100 ,0110 am avut eu ..debitmetru dus.
Pune unul de proba de la un coleg si daca se schimba treaba recomand sa iei ceva nou Bosch.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR