- bogdan Y17DTI
- OP
- 2 mesaje
- din 27 Mai 2014
- Astra 2002 Y17DTI
- Mures
bogdan Y17DTI
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2014
- Mesaj Privat
Buna!
Sunt in pragul disperarii cu minunatul meu Opel Astra G, Y17DTI din 2002. Va rog sa ma ajutati doar daca stiti ce ar putea fi. Va multumesc!
SIMPTOME:
-Masina porneste greu (4-5 secunde la automat indiferent de temperatura motorului)
-Nu se tureaza la relanti, turometrul oscileaza (ex: urca pana la 3500 si cade la 1500) - cateodata nu urca mai sus de 3000
-La relanti tremura motorul si da sa moara
-In mers nu are putere mai deloc. La diferite turatii pica in bot, parca as calca frana, desi acceleratia e la fund
-In momentele cand pica in bot scoate fum alb, nu foarte dens
DIAGNOZA:
-P0100 - tensiune debitmetru aer - prea mica
-P0110 - semnal traductor temperatura aer admisie - prea mare
-P0500 - circuit senzor viteza vehicul - lipsa semnal
CE AM FACUT PANA ACUM:
-Schimbat pompa de injectie care era defecta acum o luna (la fel, fara efect)
-Schimbat senzor turatii arbore cotit acum 2 saptamani (masina a mers binisor cateva zile, dar tot nu la parametri normali-adica nu avea puterea cu care m-a obisnuit)
-Schimbat debitmetru de aer si filtru aer acum 2 ore (nu s-a simtit nicio diferenta)
Sunt in pragul disperarii cu minunatul meu Opel Astra G, Y17DTI din 2002. Va rog sa ma ajutati doar daca stiti ce ar putea fi. Va multumesc!
SIMPTOME:
-Masina porneste greu (4-5 secunde la automat indiferent de temperatura motorului)
-Nu se tureaza la relanti, turometrul oscileaza (ex: urca pana la 3500 si cade la 1500) - cateodata nu urca mai sus de 3000
-La relanti tremura motorul si da sa moara
-In mers nu are putere mai deloc. La diferite turatii pica in bot, parca as calca frana, desi acceleratia e la fund
-In momentele cand pica in bot scoate fum alb, nu foarte dens
DIAGNOZA:
-P0100 - tensiune debitmetru aer - prea mica
-P0110 - semnal traductor temperatura aer admisie - prea mare
-P0500 - circuit senzor viteza vehicul - lipsa semnal
CE AM FACUT PANA ACUM:
-Schimbat pompa de injectie care era defecta acum o luna (la fel, fara efect)
-Schimbat senzor turatii arbore cotit acum 2 saptamani (masina a mers binisor cateva zile, dar tot nu la parametri normali-adica nu avea puterea cu care m-a obisnuit)
-Schimbat debitmetru de aer si filtru aer acum 2 ore (nu s-a simtit nicio diferenta)
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
- bogdan Y17DTI
- OP
- 2 mesaje
- din 27 Mai 2014
- Astra 2002 Y17DTI
- Mures
bogdan Y17DTI
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Pentru P0100 tensiune debitmetru aer prea mica verifica foarte bine admisia sa nu traga aer fals. Si chiar si evacuarea de pierderi mari de gaze.
Daca ai Op-Com incalzeste motorul la temperatura de lucru pune testerul si la relanti fara sa bagi consumatori intra la valori reale la motor. La debitmetru trebuie sa fie intre 25 ... 40 kg/h la relanti si mai mult de 80 kg/h cu motorul turat aproape de linia rosie.
Pentru P0500 circuit intrerupt verifica continuitatea intre terminalul 26 al calculatorului ABS si terminalul 40 al EDU ( calc. de injectie ). Daca este continuitate se verifica EDU.
Verifica si ceilalti senzori ...
.IAT e incorporat in debitmetru si il masori pe mufa de la debitmetru ( pentru P0110)
Daca ai Op-Com incalzeste motorul la temperatura de lucru pune testerul si la relanti fara sa bagi consumatori intra la valori reale la motor. La debitmetru trebuie sa fie intre 25 ... 40 kg/h la relanti si mai mult de 80 kg/h cu motorul turat aproape de linia rosie.
Pentru P0500 circuit intrerupt verifica continuitatea intre terminalul 26 al calculatorului ABS si terminalul 40 al EDU ( calc. de injectie ). Daca este continuitate se verifica EDU.
Verifica si ceilalti senzori ...
.IAT e incorporat in debitmetru si il masori pe mufa de la debitmetru ( pentru P0110)
- Gyo
- ***
- 611 mesaje
- din 08 Dec 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Bacau
Gyo
- Mesaje scrise: 611
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2008
- Mesaj Privat