- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Buna ziua,
De 1 luna sunt posesorul unei Opel Insignia de 2.0, cu 166000 km , adusa din Germania. Toate bune si frumoase pana acum, in afara de faptul urmator. Dupa toate ploilea astea in masina se simte un miros de umezeala (nu foarte puternic, dar destul de deranjant cand urci prima oara). Deci probabil se aduna apa pe undeva si ramane acolo. Vizibil asa am verificat podeaua, nu pare sa fie nimic ud.. . Daca imi puteti spune unde sa mai verific, multumesc. In fine, si nu ar fi asta problema principala, ci faptul ca atunci cand inchid aerul conditionat vine un miros foarte puternic de umezeala (pe romaneste, de transipratie, de sosete murdare). Mentionez ca acest miros apare doar dupa ce inchid aerul conditionat(tine vreo 2-3 minute), nu apare in timpul ventilatiei.De cateva zile am mers mai mult cu ea, in care am dat si inchis de mai multe ori aerul conditionat si pare ca acel miros dispare dupa prima , a doua, inchidere. Alta caracteristica, daca merg zi de zi cu masina acel miros nu mai apare.. Deci doar dupa vreo 2,3 zile de nefolosire ... O sa schimb fitrul de polen in curand, alte motive? multumesc
De 1 luna sunt posesorul unei Opel Insignia de 2.0, cu 166000 km , adusa din Germania. Toate bune si frumoase pana acum, in afara de faptul urmator. Dupa toate ploilea astea in masina se simte un miros de umezeala (nu foarte puternic, dar destul de deranjant cand urci prima oara). Deci probabil se aduna apa pe undeva si ramane acolo. Vizibil asa am verificat podeaua, nu pare sa fie nimic ud.. . Daca imi puteti spune unde sa mai verific, multumesc. In fine, si nu ar fi asta problema principala, ci faptul ca atunci cand inchid aerul conditionat vine un miros foarte puternic de umezeala (pe romaneste, de transipratie, de sosete murdare). Mentionez ca acest miros apare doar dupa ce inchid aerul conditionat(tine vreo 2-3 minute), nu apare in timpul ventilatiei.De cateva zile am mers mai mult cu ea, in care am dat si inchis de mai multe ori aerul conditionat si pare ca acel miros dispare dupa prima , a doua, inchidere. Alta caracteristica, daca merg zi de zi cu masina acel miros nu mai apare.. Deci doar dupa vreo 2,3 zile de nefolosire ... O sa schimb fitrul de polen in curand, alte motive? multumesc
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- pocris
- **
- 261 mesaje
- din 14 Oct 2010
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
pocris
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2010
- Mesaj Privat
Dupa ce schimbi filtrul de polen trebuie sa faci o igienizarea a instalatiei de AC. Metode sunt mai multe: spray-uri ce se gasesc cam prin orice magazin de piese mai spalat sau tratament mai profi cu scule de genul asta: http://www.autonet.ro/index...=show&cid=420
Personal am mers pe a doua varianta de doua ori pana acum. Prima data facuta cu un aparat Wynns, a doua ora cu unul similar dar de la Brener. Igienizarea facuta cu Wynns a fost mult peste eficienta/durata celei de la Brener.
Un search pe google dupa "igienizare ac auto" te va lamuri unde poti merge pentru a doua varianta!
Ce spune colegul mai sus e corect: lasa ventilatia sa mai mearga oleaca [eventual pe cald] dupa un drum cu AC pornit. In felul asta usuci traseul AC-ului si mirosul va aparea mai greu.
Ultima modificare făcută de pocris la Mar 27 Mai, 2014 1:43 pm
Personal am mers pe a doua varianta de doua ori pana acum. Prima data facuta cu un aparat Wynns, a doua ora cu unul similar dar de la Brener. Igienizarea facuta cu Wynns a fost mult peste eficienta/durata celei de la Brener.
Un search pe google dupa "igienizare ac auto" te va lamuri unde poti merge pentru a doua varianta!
Ce spune colegul mai sus e corect: lasa ventilatia sa mai mearga oleaca [eventual pe cald] dupa un drum cu AC pornit. In felul asta usuci traseul AC-ului si mirosul va aparea mai greu.
Ultima modificare făcută de pocris la Mar 27 Mai, 2014 1:43 pm
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
Are importanta si mirosul e de acolo. Se face condens de la aerul conditionat, iar mare parte din apa este eliminata printr-un orificiu fix sub masina. Ramane insa destul de multa dupa oprirea motorului care pe timpul stationarii se evapora incet in habitaclu. Intre timp in apa asta se dezvolta bacterii care dau celebrul miros de ciorapi. Daca opresti AC cu 2 - 3 minute inainte de destinatie sau stai in parcare putin pe ventilatie (unii dau pe cald) vei vedea ca nu mai apare mirosul. Ventilatia va usca complet zona respectiva.
In plus e utila igienizarea asa cum a scris colegul @Pocris
In plus e utila igienizarea asa cum a scris colegul @Pocris
- adi.jurubita
- OP
- 45 mesaje
- din 12 Mar 2014
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
adi.jurubita
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- costin-flavius
- *
- 24 mesaje
- din 09 Jun 2015
- Insignia 2009
- Italia
costin-flavius
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare!vi se pare normal ca sa se scurga condensul de la AC dupa 6-7 ore?am oprit masina pe la ora 12.00 si seara in jur de 19.30 am gasit o pata imensa pe asfalt in dreptul scaunului soferului.am verificat celelate lichide(frana servo si racire) si totul era ok.precisez ca temp exterioara era de 30grade!ma poate lamuri cineva?
- costin-flavius
- *
- 24 mesaje
- din 09 Jun 2015
- Insignia 2009
- Italia
costin-flavius
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2015
- Mesaj Privat
Salutare!vi se pare normal ca sa se scurga condensul de la AC dupa 6-7 ore?am oprit masina pe la ora 12.00 si seara in jur de 19.30 am gasit o pata imensa pe asfalt in dreptul scaunului soferului.am verificat celelate lichide(frana servo si racire) si totul era ok.precisez ca temp exterioara era de 30grade!ma poate lamuri cineva?
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- deleted-100538
- **
- 336 mesaje
- din 23 Mar 2015
deleted-100538
- Mesaje scrise: 336
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2015
- Mesaj Privat
Fix aceasi problema am avuto si eu. Dupa ce ajungeam acasa si lasam masina in garaj 3,4 zile cand urcam in ea era un miros de "sosete". Prima data am crezut ca este de la aerul inchis din garaj+ masina inchisa total(fara nici un geam deschis). Intr-o zi venind seara am inchis aerul conditionat inainte sa ajung acasa si nu am mai simtit mirosul. La cealalta masina cand ma urcam in ea si porneam aerul conditionat imi ventila mirosul de sosete atunci ))
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat