- mad2max
- ***
- 790 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 790
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cat despre filtrul de particule se poate anula cu relativ putini bani(la fel si EGR-ul), eventuale probleme pentru care de exemplu eu nu mai imi fac griji.
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
Singurele probleme au fost cu dpf-ul si cu regulatorul de pe pompa de injectie dar sau rezolvat cu costuri mici.Masinile diesel sint pentru cei care stiu sa conduca asemenea motoare nu pentru muieri si copii care schimba viteza la 1500/rot.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Cat despre termostat..ce sa zic..daca asa se intampla la masina ta...o fi ok la a ta ; dar la restul cu care circul eu ( diesel ) in niciun caz ; conduc si un passat b6 2.0 110cp diesel Bluemotion..asta are preincalzitor in vas si baga cald dupa 5-6 minute iarna cum spui tu ; insa temperatura apei sare de 80 grade tot dupa 20 min de mers normal prin oras ; ca la toate dieselurile care le-am condus ; rog si pe altii sa isi dea cu parerea vizavi de temperatura apei iarna, daca sunt pro sau contra ca in 5-6 minute ajunge la 80 grade....dar sunt in stare sa bat pariu ca nu este posibil asa ceva
P.s : dl viorel, masinile diesel sunt pt cei care au nevoie de asa ceva ca asa..fiecare sofer in parte se crede za best..
- clau70
- *****
- 3,336 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,336
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
13nicu- Suspendat
- 1,487 mesaje
- din 17 Dec 2012
- Astra 2002 hatch y17dt
- Bihor
13nicu- Mesaje scrise: 1,487
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 hatch y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2012
- Mesaj Privat
Pe frig uscat nu ma pot plange ....in 2 km incepe sa vina un aer dezmortit dar cald bine si cu ac la 87 grade nu se intampla decat dupa minim 8-9 km.
Daca insa dimineata iti gasesti parbrizul inghetat beton si daca mai ai si proasta inspiratie sa casti la volan inspre parbriz , acolo ramai ! Poti sa dai aer rece sau cald sau ce vrei ..... curatat mecanic taica , adica cu lopisca in mana !
Un mare minus la diesel ..... avantaj benzinar de orice clasa , inclusiv Dacia 1300.
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Si nici nu am avut probleme cu ceea ce zici tu pe acolo.
Nu mai zic, ca bujiile au fost schimbate cu motorul cald.
Si da, consumul merita. E altceva cand bagi 1000 de km - 3 persoane in masina 70 in localitati si 100 pe afara = consum 5%.
Traseu? Bucuresti -> Moldova -> Vatra Dornei -> Brasov -> Bucuresti.
Dar asta nu conteaza, am spus-o doar ca sa-ti raspund la intrebare.
Vreau sa-ti multumesc inca o data ca m-ai atentionat ca o sa mi se strice masina.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Si e mai mare decat cea sin bord.
Eu am 1.9 si chiar si la 0 grade abia aveam caldura dupa 10 minute de la pornire...
Si termostatul e nou.
Am mers toata iarna cu ac pornit ca sa nu imi abureasca parbrizul...
Cum il opream se aburea imediat si la temperaturi sub -10 se faceau floricele pe parbriz...
- Vectra sri
- ***
- 854 mesaje
- din 04 Oct 2012
- Astra 2002 z20let
- Cluj-Napoca
Vectra sri
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2012
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Vectra sri : dupa 200k km mai incep si sa pice..asta e, nimic nu e pe viata ; de regula passaturile in germania ruleaza peste 50.000 km / an deci fa tu o socoteala ; ma mira treaba cu injectoarele...1.9-le de 101 cp e tanc..nu ma auzit pana acum de probleme.cu injectoarele ; egr / volanta si injectoare dupa cum spuneam, sunt punctele slabe ale dieselului, la care la benzinare nu exista altfel de probleme ; la bmw..daca vorbim de e46, m-a descurajat foarte tare sa vad ca la o masina veche de 13 ani o volanta costa ~2500 lei...pt un diesel..iar cum benzinarele consuma f mult si sunt slabe motoarele sub 2.0 ( exceptie cel de 150 cp in 6 cilindrii ) , am renuntat repede la idee chiar daca imi place nespus de mult masina aia ; eu cum merg 99% urban nu am nevoie de diesel, si nu recomand nimanui, chiar daca merge extrurban..la noi infrastructura e la pamant..pe centura circuli ca melcul pe o banda, pe nationale la fel, limitele de viteza impuse sunt mici, orasele sunt aglomerate, etc..se preteaza la drumuri lungi gen romania - germania / turcia/ grecia / etc ;
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
parerea mea la ora actuala e ca nu voi mai cumpara diesel.
nici nu am de gand sa o schimb in urmatorii 3-4 ani din cauza faptului ca am alte cheltuieli si nu cred ca mi-as permite un upgrade (daca e sa ma gandesc, nu treci de la o masina ok la una mai proasta ci treci la una mai buna).
legat de subiectul topic-ului, 2 colegi de forum din zona galati-braila povesteau ca au fost la un opel fest, unul dintre ei are astra h caravan 1.9 cdti, celalalt are astra h hatchback, 1.3 cdti. din spusele lor, colegul cu motorizarea de 1.9 a scos consum mau bun decat cloegul cu motorizarea de 1.3.
au mers in coloana, unul in spatele celuilalt.
nu cunosc diferentele intre cutiile de viteze ale ambelor masini sau diferentele de dotari.
ce vreau sa subliniez e ca nu totdeauna motorizare mai mica inseamna si consum mai mic.
daca motorizarea e corect dimensionata pentru masina poti scoate consum mai bun.
daca motorizarea e subdimensionata scoti consum mai mic insa in timp motoarele au de suferit, cel putin pe caroserii grele...
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
1.Silentioasa (asta ar fi cel mai important motiv pentru care as alege un benzinar).
2.Lipsa vibratiilor.
3.Poti sa schimbi turatia la cat vrei.
4.Se incalzeste repede.
Astea sunt cele 3 motive pentru care as alege un benzinar.
Cu toate ca daca pe Astra H ar fi montat 1.6 TDCI as avea dubii privind primele 2 motive, si daca ma gandesc la consumul mai mic decat orice diesel de la Opel ... cred ca renunt si la al 3 -lea motiv .
Intotdeauna vor fi contradictii legate de diesel vs benzina , ramane ca fiecare sa se convinga pe propria piele de "noua" masina second hand achizitionata.
Romanii nu constientizeaza numarul impresionant(incredibil pentru unii cu toate ca le arati cu degetul pe ecranul laptopului,cand este posibil ) de km ai unui diesel adus din afara. Ca altfel s-ar convinge de fiabilitatea unui diesel.
Unuia caruia nu-i place zgomotul tractorului (diesel-ul) nu o sa-l convingi niciodata sa-si ia unul , nu ?
Benzina este "mai fiabile" deoarece flotele din afara sunt diesel ... n-ai sa vezi vreodata ca o flota gen Coca-Cola o sa achizitioneze benzinare. Deci benzina este mai fiabila pentru ca ... in general are km mult mai putini...
Critici diesel-ul ca are turbosuflanta dar sustii TSI-ul care la randul lui are turbosuflanta iar unele cazuri turbosuflanta + compresor pentru cuplu la turatii mici... in fine...
O zi buna.
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Peugeotul e pornit o data pe saptamana si face 50 de km dus-intors (pana in afara Bucurestiului).
Skoda face acelasi drum si in timpul saptamanii merge prin oras: din Berceni pana in Cotroceni.
Si n-au avut probleme nici una.
3 tipuri de motoare, dintre cele mai diferite. Ba mai mult, o frantuzeasca care se stie ca e pretentioasa si n-a vrut sa porneasca pana nu a avut filtru de motorina de Franta care a costat in service 300 de lei.
Daca nu m-ar interesa consumul as alege benzina, evident de capacitate mare. Am mers intr-un GOLF 3 GTI 2.0L benzina. Ce cuplu are masina aia si cat de jos incepe... + ca trage foarte liniar, nu ai socul turbinei. Mai ca l-as compara cu 1.9 TDI.
Dar pana atunci prefer motorina ca are consumul unui motor mai mic si alta putere.
- mad2max
- ***
- 790 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 790
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
Cat despre termostat..ce sa zic..daca asa se intampla la masina ta...o fi ok la a ta ; dar la restul cu care circul eu ( diesel ) in niciun caz ; conduc si un passat b6 2.0 110cp diesel Bluemotion..asta are preincalzitor in vas si baga cald dupa 5-6 minute iarna cum spui tu ; insa temperatura apei sare de 80 grade tot dupa 20 min de mers normal prin oras ; ca la toate dieselurile care le-am condus ; rog si pe altii sa isi dea cu parerea vizavi de temperatura apei iarna, daca sunt pro sau contra ca in 5-6 minute ajunge la 80 grade....dar sunt in stare sa bat pariu ca nu este posibil asa ceva
P.s : dl viorel, masinile diesel sunt pt cei care au nevoie de asa ceva ca asa..fiecare sofer in parte se crede za best..
Uite ca eu n-am dat 300-400 euro, am dat cam la jumate...in plus, nu afecteaza noxele, verifica cu alti colegi care au anulat dpf-ul...cat depre termostat am specificat ca am o portiune pana sa intru in oras de aprox.4 km unde poti sa mergi destul de tare intrucat nu e aglomerat si e camp, asa ca acolo poti merge cu 100km/h in tr.4 si sa vezi ce repede se incalzeste...si am spus ca in 5-6 minute da caldura, apa poate sa aibe doar 60-65 de grade.
- C.Stefan
- **
- 150 mesaje
- din 25 Apr 2014
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
C.Stefan
- Mesaje scrise: 150
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2014
- Mesaj Privat
parerea mea la ora actuala e ca nu voi mai cumpara diesel.
nici nu am de gand sa o schimb in urmatorii 3-4 ani din cauza faptului ca am alte cheltuieli si nu cred ca mi-as permite un upgrade (daca e sa ma gandesc, nu treci de la o masina ok la una mai proasta ci treci la una mai buna).
legat de subiectul topic-ului, 2 colegi de forum din zona galati-braila povesteau ca au fost la un opel fest, unul dintre ei are astra h caravan 1.9 cdti, celalalt are astra h hatchback, 1.3 cdti. din spusele lor, colegul cu motorizarea de 1.9 a scos consum mau bun decat cloegul cu motorizarea de 1.3.
au mers in coloana, unul in spatele celuilalt.
nu cunosc diferentele intre cutiile de viteze ale ambelor masini sau diferentele de dotari.
ce vreau sa subliniez e ca nu totdeauna motorizare mai mica inseamna si consum mai mic.
daca motorizarea e corect dimensionata pentru masina poti scoate consum mai bun.
daca motorizarea e subdimensionata scoti consum mai mic insa in timp motoarele au de suferit, cel putin pe caroserii grele...
Daca testul a fost facut la viteze de autostrada, da clar 1.9 are consum mai mic decat 1.3 e diefrenta de cutie/turatie/greutatea masini in comparatie cu puterea motorului