georgee91
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Sall!Am un opel vectra b din 2001,1.8 16v si am urmatoarea problema:dupa ce am schimbat distributia uleiul si filtrele la vre-o 3000 de km ma lasat motoru.Acum motoru imi merge in 3 cilindri.Am fost cu ea la mecanic a controlat partea electrica,acolo este totul in regula.Mecanicul zicea ca s-ar putea sa am o fisura in chiuloasa deoarece intra apa la o bujie.As dori alte pareri dak a mai patit cineva ca mine!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
georgee91
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
georgee91
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
Nucu 1970
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2007 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
Poate fi garnitura de chiulasa putin piscata si iti baga apa in capul pistonului. Chiulasa nu prea are cum sa se sparga decat daca ai lasat-o asta-iarna cu apa in ea(fara antigel/putin antigel/antigel prea vechi). Din senin nu are cum sa crape. Demonteaza chiulasa si vezi cum e garnitura,daca e buna atunci chiulasa a crapat.
P.S. Daca e garnitura putin piscata nu e obligatoriu sa fiarba motorul,cand motorul fierbe deja nu prea mai ai garnitura,adica ai dar este cenusa.
P.S. Daca e garnitura putin piscata nu e obligatoriu sa fiarba motorul,cand motorul fierbe deja nu prea mai ai garnitura,adica ai dar este cenusa.
georgee91
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
georgee91
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=q7y1befxzMo Masina se comporta ceva de genu doar ca mea isi mentine relantiul!Cateva persoane mi-au zis ca ar putea fi senzorul MAF nici decum motorul!astept pareri!
georgee91
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- SDownEagle
- *
- 1 mesaje
- din 04 Mar 2021
SDownEagle
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2021
- Mesaj Privat
este de la senzor axe cu came inlocuieste senzor si verifica cablurile pana in ecu (calculator) !!!!! senzor original aftermarket nu va functiuna!!![imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2021-03/145300_srrborrgg.jpg][/imglb
Sau o pierdere de vacum mai cauzeaza asta dar poti verifica daca nu se tureaza mai mult de 4500 rpm este senzor , daca se tureaza mai mult de 4500 rpm este pierdere de vacum verifica toate furtunasele care duc in admisie !
Sau o pierdere de vacum mai cauzeaza asta dar poti verifica daca nu se tureaza mai mult de 4500 rpm este senzor , daca se tureaza mai mult de 4500 rpm este pierdere de vacum verifica toate furtunasele care duc in admisie !