Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Sall!Am un opel vectra b din 2001,1.8 16v si am urmatoarea problema:dupa ce am schimbat distributia uleiul si filtrele la vre-o 3000 de km ma lasat motoru.Acum motoru imi merge in 3 cilindri.Am fost cu ea la mecanic a controlat partea electrica,acolo este totul in regula.Mecanicul zicea ca s-ar putea sa am o fisura in chiuloasa deoarece intra apa la o bujie.As dori alte pareri dak a mai patit cineva ca mine!
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
De ce n-ar fi doar garnitura de chiulasa cu probleme...? La demontare se constata sigur.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca nu ai erori inregistrate sau prezente?
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
big_electro61 a scris:De ce n-ar fi doar garnitura de chiulasa cu probleme...? La demontare se constata sigur.
Mecanicul zicea ca nu poate fi garnitura de chiuloasa deoarece nu imi fierbe apa
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
sa inteleg ca nu ai erori inregistrate sau prezente?nu am nici o eroare in bord!
  • Nucu 1970

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2007 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut , dupa parerea mea cred ca este chiuloasa sparta , nu vreau sa te sperii , dar nu are cum sa intre apa in capul pistonului, decat asa. Incearca sa vezi daca fierbe in vasul de expansiune sau arunca afara, asta inseamna ca ai garnitura arsa si scapi usor.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Poate fi garnitura de chiulasa putin piscata si iti baga apa in capul pistonului. Chiulasa nu prea are cum sa se sparga decat daca ai lasat-o asta-iarna cu apa in ea(fara antigel/putin antigel/antigel prea vechi). Din senin nu are cum sa crape. Demonteaza chiulasa si vezi cum e garnitura,daca e buna atunci chiulasa a crapat.
P.S. Daca e garnitura putin piscata nu e obligatoriu sa fiarba motorul,cand motorul fierbe deja nu prea mai ai garnitura,adica ai dar este cenusa.
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
ms de sfat o sa vad ce are!
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Si inca ceva: Esti sigur ca nu ai nicio eroare? Ai pus testeru pe ea? Daca merge in 3 ar fi trebuit sa iti dea missfire. Si pe bujie esti sigur ca e apa si nu e benzina/ulei?
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=q7y1befxzMo Masina se comporta ceva de genu doar ca mea isi mentine relantiul!Cateva persoane mi-au zis ca ar putea fi senzorul MAF nici decum motorul!astept pareri!
  • georgee91

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Am facut testul agfa si imi da urmatorile erori: P0335 P0302 P1130 P0100 P0110.Ar putea sa imi spuna cnv dak trb sa umblu la motor sau doar partea electrica verificata?
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
dupa codurile de defect aveti ecu defect, nu motorul.Verificati cu un osciloscop prezenta semnalului de comanda pt. injectorul 2.Ar trbui sa faca figuri motorul doar cand se incalzeste si sa mearga relativ bine cand e rece.
  • SDownEagle

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2021

  • Mesaj Privat
este de la senzor axe cu came inlocuieste senzor si verifica cablurile pana in ecu (calculator) !!!!! senzor original aftermarket nu va functiuna!!![imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2021-03/145300_srrborrgg.jpg][/imglb

Sau o pierdere de vacum mai cauzeaza asta dar poti verifica daca nu se tureaza mai mult de 4500 rpm este senzor , daca se tureaza mai mult de 4500 rpm este pierdere de vacum verifica toate furtunasele care duc in admisie !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR