Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
Salut colegi posesori de Opel,
Am un Astra g z16xe din 2002, masina are 103000 km reali(a fost cumparata de noua de catre unchiul meu) si am primit-o acum 3 ani jumate, la 82000.
Masina a fost intretinuta exemplar pana atunci si inclusiv eu am intretinut-o, nu s-a schimbat subturat, mereu peste 3250 rpm, pana in 3700 regulat, avea consum de 10 in oras in regimul acesta, consuma ulei normal(schimbul se facea la 8000 de km sau 1 an) si lipsea cam 200 ml hai 300, nu era nevoie de completat, toate bune si frumoase pana cand am facut o prostie- am schimbat uleiul in toamna 2012 cu aral 5w40, ea fiind obisnuita cu mobil super 2000 10w40(asta avea cand am primit-o in 2011, dupa care eu am pus gm 5w30(februarie2012), cu care mergea excelent, dar am zis sa schimb cu Aral (noiembrie 2012).Mentionez ca aveam consum normal de ulei aprox 200 ml/8000 km. Cu Aral am observat ca incepea sa consume, desi era iarna, si scadea nivelul pe joja, am completat cu aprox 200 ml in vreo 1000 km, dupa care am in februarie 2013 am zis sa schimb uleiul complet, a consumat tot ce mai aveam in bidon aprox 400 ml in vreo 3000-4000 km, plus ca mai lipsea cam 2 linii pe joja cand am schimbat uleiul, cu ulei Shell 0w30, o alta decizie proasta,chiar idioata as spune acum chit ca atunci credeam ca o sa zboare cu acest ulei super premium...si intamplarea face ca in vara lui 2013, in iulie, am fost in mini concediu, la 3 ape, unde cand am plecat a inceput ploaia...cand am ajuns la destinatie, ca sa intru la locul de campare a trebuit sa trec prin niste mlastini, si eu ca zorro, am trecut cu 40-50 prin balti de dimensiune unor mini lacuri, pline de noroi, cu 4 oameni la bord, am zis sa nu cumva sa raman impomolit, am trecut totul bine si frumos, singura problema ca am cam spalat motorul, am pierdut nr de imatriculare fata, am deplasat putin radiatorul(a iesit din suport pe stanga dar l-am pus inapoi foarte usor). Masina nu avea nimic pe moment, dar cand am venit inapoi, catre Timisoara (150 de km), s-a aprins check engine-ul cand am cuplat ac-ul, si a inceput sa nu mai traca bine, primele simptome ca nu tragea bine au fost dupa primii 30 de km de cand am plecat de acolo, dar cand s-a aprins becul, am tras pe dreapta, si nu stiu de ce am zis sa verific uleiul, sa constat cu stupoare ca eram sub nivelul minim de pe joja, am completat cu cat aveam aprox 200-300 ml, si a trecut de prima linie pe joja,
Am ajuns cu ea in Timi, am plecat la tester cu ea, cand am ajuns la atelier ei au verificat ulei-ul iara era sub nivel, pe tester cred ca aveam toate codurile de eroare existente, le-a strers pe toate( majoritatea am inteles ca erau din modulul confort adica ac) era si senzor arbore, evident egr, ideea este ca dupa ce le-a sters, nu a mai aparut nici unul.
Pe langa asta a trebuit sa schimb ambii rulmenti fata (dupa experienta amintita mai sus au inceput sa huruie ambii, mecanicul a spus ca probabil a ajuns in interioul rulmentului apa si a spalat vaselina, foarte probabil, filtrul de aer a fost ud, ca era toata sifonata si arata ca o hartie ce a fost uda si uscata pe calorifer.
am schimbat si ulei-ul si filetrele iara cu gm 10w40, avea aprox 96-97000 km, asta dupa ce a stat pe tusa 1 luna pana am strans banii sa schimb si rulemntii cu tot cu ulei (ambii rulmenit fata cu abs 550 ron, ulei + filtre + manopera cam 800 lei), si masina mergea ca inainte, adica perfect doar ca nu pornea la sfert de cheie(sau cheie) ci trebuia sa invarta de vreo 2-3 ori si pornea, doar la rece pornea la sfert(adica dupa ce a stat cateva ore), si am spus ca o fi de la egr, ca ma tot citit pe forumuri, si aveam si impresia ca parca nu tragea la fel de bine, am citit tutorialul lui dancuciureanu, am curatat egr, desi el functiona, era un pic imbacsit, dar se deschidea si se inchidea, am pus inapoi si tot aceeasi problema.Am curatat clapeta acceleratie, doar clapeta in sine si zona aceea, fara furtunase, dar la fel pornea mai greoi la cald, am lasat-o asa, mergea ok, tragea era ok, acel dat in nas intre 1500 si 2000 era prezent de cand am primit masina, dar nu era violent, ci parca nu ii placea in acea plasa in treapta 1 si 2, de la restu nu avea treaba, si acum era un pic mai violent nu cu mult dar era mai sesizabil, cand aceleram foarte incet sau cand o tineam in 1 si 2 pe la aceea turatie, dar evitam mereu sa ajung acolo cu ea, ca stiu ca este subturat, toate bune si frumoase inafara de pornire la cald, am mers cu ea la un mecanic la 99800 km in decembrie(a mancat cam 1l de ulei de la ultimul schimb) sa schimb pivotul pe stanga ca avea joc mare si cand viram batea, si cu ocazia asta am schimbat si telescoapele pe fata cu flanse si amortizoare+ bielete antiruliu ca erau cam obosite (12 ani de romania si 100000 km). inainte de asta, eu am spus sa mai curat odata egr-ul cu clapeta, am facut asta, cand am scos egr el functiona, dupa care dupa ce l-am curatat nu mai functiona , si de atunci a inceput sa imi sacadeze in mers violent, cand este motorul cald, intre 1500-2500 de ture, la acelerare, si daca o tin constanta intre 1500-2100 ture...am povestit asta mecanicului, el fiind specializat pe opel, a spus ca crede ca este de la egr, sau clapeta, clapeta a spus ca o curata el ca bonus ca am venit la el sa imi schimbe cele de sus,ca eu nu am curatat furtunasele, si spunea el ca daca nu curat furtunasele ii degeaba, a curata el, dar masina tot asa pornea si parca initial nu mai sacada extrem de violent dar sacada rau, el a recomandat sa scot egr-ul din soft, ca are pe cineva de la opel care ii prieten cu el si ma rezolva cu 150 ron, incusiv sa imi dea garnitura originala de la opel pentru obturat egr. in fine, nu am facut nimic din asta, pana luna trecuta, cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara si am spus ca daca tot am ceva timp sa vad cum reactioneaza cu egr-ul obturat, am obturat egr cu o confectie din o doza de cola, si pornea la sfet de cheie, am spus ca asta era, egr-ul, a mers bine 1 saptamana, adica porne la sfert, nu prea mai sacada, cu toate ca mai prezenta momente, dupa care facea tot mai violent, pana cand am zis sa schimb placuta, dar degeaba, porneste la sfert, dar sacadeaza de numa, la acelerari, ieri am zis sa scot placuta, sa vad daca functionaza egr-ul, si functiona perfect, am si video, am schimbat garnitura metalica si am scos placuta de la egr si primele reactii au fost pozitive, tragea de rupea, mergea exact ca inainte, dar nu am mers mult cu ea ca era deja tarziu. Azi cand am venit la servici iara mergea la fel, sacadat, dar a pornit la sfert, repet mergea perfect pana ajunge la 90 de grade, dupa care incepe calvarul...deci si cu egr obturat si cu el functional(cel putin cand cand l-am testat ieri functiona) dar cu egr functional trage mai bine decat cu el obturat.
Ce sugestii aveti? ce poate sa fie, am tot citit dar la toti le apare un cod, mie nu imi pare nici un cod, nu se aprinde nici un martor, azi o sa mai fac testul pseudo agrafa, dar momentan nu am nici un cod de eroare, egr functioneaza, teoretic clepeta de acceleratie este curata (curatata bine acum 4000 km, dar simptomele astea au aparut cand am curatat eu egr si clapeta inainte sa imi curete si mecanicul clapeta). Nu vreau sa investesc aiurea la parerea mecanicilor, a mai avut cineva simptomele astea? acum am schimbat iara ulei-ul, asta dupa ce in vreo 7000 de km de la schimbul din august a papat cam 1.5 l aprox(poate mai putin) astept sa vad acum daca mai papa, am bagat iar GM 10w40.Nu imi moare motorul, nu am fluctuatii de turatie la relanti, nu imi sare turatia, dar am rola intinzatoare obosita(tacane) si probabil voi schimba distributia in curand(are 6-7 ani)
Ce credeti ca trebuie sa verific, sa curat ?
Repet am gasit anumite posturi similare dar toti aveau un bec aprins in bord si/sau era de la egr/clapeta, la mine nu cred ca este cazut. si am buji cu 4 electrozi NGK de vreo 10000 km, aprox 1 an(era recomandat pentru uz urban, eu fac cam 10-15 mii urban pe an daca nu am downtime la masina cu divese).
Am un Astra g z16xe din 2002, masina are 103000 km reali(a fost cumparata de noua de catre unchiul meu) si am primit-o acum 3 ani jumate, la 82000.
Masina a fost intretinuta exemplar pana atunci si inclusiv eu am intretinut-o, nu s-a schimbat subturat, mereu peste 3250 rpm, pana in 3700 regulat, avea consum de 10 in oras in regimul acesta, consuma ulei normal(schimbul se facea la 8000 de km sau 1 an) si lipsea cam 200 ml hai 300, nu era nevoie de completat, toate bune si frumoase pana cand am facut o prostie- am schimbat uleiul in toamna 2012 cu aral 5w40, ea fiind obisnuita cu mobil super 2000 10w40(asta avea cand am primit-o in 2011, dupa care eu am pus gm 5w30(februarie2012), cu care mergea excelent, dar am zis sa schimb cu Aral (noiembrie 2012).Mentionez ca aveam consum normal de ulei aprox 200 ml/8000 km. Cu Aral am observat ca incepea sa consume, desi era iarna, si scadea nivelul pe joja, am completat cu aprox 200 ml in vreo 1000 km, dupa care am in februarie 2013 am zis sa schimb uleiul complet, a consumat tot ce mai aveam in bidon aprox 400 ml in vreo 3000-4000 km, plus ca mai lipsea cam 2 linii pe joja cand am schimbat uleiul, cu ulei Shell 0w30, o alta decizie proasta,chiar idioata as spune acum chit ca atunci credeam ca o sa zboare cu acest ulei super premium...si intamplarea face ca in vara lui 2013, in iulie, am fost in mini concediu, la 3 ape, unde cand am plecat a inceput ploaia...cand am ajuns la destinatie, ca sa intru la locul de campare a trebuit sa trec prin niste mlastini, si eu ca zorro, am trecut cu 40-50 prin balti de dimensiune unor mini lacuri, pline de noroi, cu 4 oameni la bord, am zis sa nu cumva sa raman impomolit, am trecut totul bine si frumos, singura problema ca am cam spalat motorul, am pierdut nr de imatriculare fata, am deplasat putin radiatorul(a iesit din suport pe stanga dar l-am pus inapoi foarte usor). Masina nu avea nimic pe moment, dar cand am venit inapoi, catre Timisoara (150 de km), s-a aprins check engine-ul cand am cuplat ac-ul, si a inceput sa nu mai traca bine, primele simptome ca nu tragea bine au fost dupa primii 30 de km de cand am plecat de acolo, dar cand s-a aprins becul, am tras pe dreapta, si nu stiu de ce am zis sa verific uleiul, sa constat cu stupoare ca eram sub nivelul minim de pe joja, am completat cu cat aveam aprox 200-300 ml, si a trecut de prima linie pe joja,
Am ajuns cu ea in Timi, am plecat la tester cu ea, cand am ajuns la atelier ei au verificat ulei-ul iara era sub nivel, pe tester cred ca aveam toate codurile de eroare existente, le-a strers pe toate( majoritatea am inteles ca erau din modulul confort adica ac) era si senzor arbore, evident egr, ideea este ca dupa ce le-a sters, nu a mai aparut nici unul.
Pe langa asta a trebuit sa schimb ambii rulmenti fata (dupa experienta amintita mai sus au inceput sa huruie ambii, mecanicul a spus ca probabil a ajuns in interioul rulmentului apa si a spalat vaselina, foarte probabil, filtrul de aer a fost ud, ca era toata sifonata si arata ca o hartie ce a fost uda si uscata pe calorifer.
am schimbat si ulei-ul si filetrele iara cu gm 10w40, avea aprox 96-97000 km, asta dupa ce a stat pe tusa 1 luna pana am strans banii sa schimb si rulemntii cu tot cu ulei (ambii rulmenit fata cu abs 550 ron, ulei + filtre + manopera cam 800 lei), si masina mergea ca inainte, adica perfect doar ca nu pornea la sfert de cheie(sau cheie) ci trebuia sa invarta de vreo 2-3 ori si pornea, doar la rece pornea la sfert(adica dupa ce a stat cateva ore), si am spus ca o fi de la egr, ca ma tot citit pe forumuri, si aveam si impresia ca parca nu tragea la fel de bine, am citit tutorialul lui dancuciureanu, am curatat egr, desi el functiona, era un pic imbacsit, dar se deschidea si se inchidea, am pus inapoi si tot aceeasi problema.Am curatat clapeta acceleratie, doar clapeta in sine si zona aceea, fara furtunase, dar la fel pornea mai greoi la cald, am lasat-o asa, mergea ok, tragea era ok, acel dat in nas intre 1500 si 2000 era prezent de cand am primit masina, dar nu era violent, ci parca nu ii placea in acea plasa in treapta 1 si 2, de la restu nu avea treaba, si acum era un pic mai violent nu cu mult dar era mai sesizabil, cand aceleram foarte incet sau cand o tineam in 1 si 2 pe la aceea turatie, dar evitam mereu sa ajung acolo cu ea, ca stiu ca este subturat, toate bune si frumoase inafara de pornire la cald, am mers cu ea la un mecanic la 99800 km in decembrie(a mancat cam 1l de ulei de la ultimul schimb) sa schimb pivotul pe stanga ca avea joc mare si cand viram batea, si cu ocazia asta am schimbat si telescoapele pe fata cu flanse si amortizoare+ bielete antiruliu ca erau cam obosite (12 ani de romania si 100000 km). inainte de asta, eu am spus sa mai curat odata egr-ul cu clapeta, am facut asta, cand am scos egr el functiona, dupa care dupa ce l-am curatat nu mai functiona , si de atunci a inceput sa imi sacadeze in mers violent, cand este motorul cald, intre 1500-2500 de ture, la acelerare, si daca o tin constanta intre 1500-2100 ture...am povestit asta mecanicului, el fiind specializat pe opel, a spus ca crede ca este de la egr, sau clapeta, clapeta a spus ca o curata el ca bonus ca am venit la el sa imi schimbe cele de sus,ca eu nu am curatat furtunasele, si spunea el ca daca nu curat furtunasele ii degeaba, a curata el, dar masina tot asa pornea si parca initial nu mai sacada extrem de violent dar sacada rau, el a recomandat sa scot egr-ul din soft, ca are pe cineva de la opel care ii prieten cu el si ma rezolva cu 150 ron, incusiv sa imi dea garnitura originala de la opel pentru obturat egr. in fine, nu am facut nimic din asta, pana luna trecuta, cand am schimbat rotile de iarna cu cele de vara si am spus ca daca tot am ceva timp sa vad cum reactioneaza cu egr-ul obturat, am obturat egr cu o confectie din o doza de cola, si pornea la sfet de cheie, am spus ca asta era, egr-ul, a mers bine 1 saptamana, adica porne la sfert, nu prea mai sacada, cu toate ca mai prezenta momente, dupa care facea tot mai violent, pana cand am zis sa schimb placuta, dar degeaba, porneste la sfert, dar sacadeaza de numa, la acelerari, ieri am zis sa scot placuta, sa vad daca functionaza egr-ul, si functiona perfect, am si video, am schimbat garnitura metalica si am scos placuta de la egr si primele reactii au fost pozitive, tragea de rupea, mergea exact ca inainte, dar nu am mers mult cu ea ca era deja tarziu. Azi cand am venit la servici iara mergea la fel, sacadat, dar a pornit la sfert, repet mergea perfect pana ajunge la 90 de grade, dupa care incepe calvarul...deci si cu egr obturat si cu el functional(cel putin cand cand l-am testat ieri functiona) dar cu egr functional trage mai bine decat cu el obturat.
Ce sugestii aveti? ce poate sa fie, am tot citit dar la toti le apare un cod, mie nu imi pare nici un cod, nu se aprinde nici un martor, azi o sa mai fac testul pseudo agrafa, dar momentan nu am nici un cod de eroare, egr functioneaza, teoretic clepeta de acceleratie este curata (curatata bine acum 4000 km, dar simptomele astea au aparut cand am curatat eu egr si clapeta inainte sa imi curete si mecanicul clapeta). Nu vreau sa investesc aiurea la parerea mecanicilor, a mai avut cineva simptomele astea? acum am schimbat iara ulei-ul, asta dupa ce in vreo 7000 de km de la schimbul din august a papat cam 1.5 l aprox(poate mai putin) astept sa vad acum daca mai papa, am bagat iar GM 10w40.Nu imi moare motorul, nu am fluctuatii de turatie la relanti, nu imi sare turatia, dar am rola intinzatoare obosita(tacane) si probabil voi schimba distributia in curand(are 6-7 ani)
Ce credeti ca trebuie sa verific, sa curat ?
Repet am gasit anumite posturi similare dar toti aveau un bec aprins in bord si/sau era de la egr/clapeta, la mine nu cred ca este cazut. si am buji cu 4 electrozi NGK de vreo 10000 km, aprox 1 an(era recomandat pentru uz urban, eu fac cam 10-15 mii urban pe an daca nu am downtime la masina cu divese).
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
Are schimbate toate lichidele, nu am mai specificat...la schimb de ulei am schimbat si filtre,benzina, polen, aer, ulei, am schimbat antigel,lichid de frana, are consumabilele schimbate de fiecare data la 8000 mai putin antigel si lichid de frana care le schimb mai rar, distributia este singura care nu am schimbat-o, deoarece am considerat ca ar trebui sa ma uit la km nu neaparat la ani, fiindca curea este ok, doar ca a inceput sa tacane rola intinzatoare recent, buji iara schimbate, singura chestie este ca am facut prostia aia vara trecuta...in rest era impecabila...si daca nu ar avea acum acea sacadare ar fi brici...
consumul nu a crescut, sau cel putin nu simtitor(max 1% dar in oras este foarte discutabil) si nu poplaca de pe deal ci Timisoara unde avem toate bulevardele sunt santier...deci oras de 350k locuitori redirectionati pe toate stadutele= coloane infernale...
Poate cineva sa imi spuna o opinie care ar fi cauza problemei? nu neaparat un sfat care implica inca 20k euro...ceva care implica o reparatie a Astrei actuale pe care o am...
consumul nu a crescut, sau cel putin nu simtitor(max 1% dar in oras este foarte discutabil) si nu poplaca de pe deal ci Timisoara unde avem toate bulevardele sunt santier...deci oras de 350k locuitori redirectionati pe toate stadutele= coloane infernale...
Poate cineva sa imi spuna o opinie care ar fi cauza problemei? nu neaparat un sfat care implica inca 20k euro...ceva care implica o reparatie a Astrei actuale pe care o am...
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
Da numai ca nu am de unde sa fac rost decat daca cumpar unul nou si nu prea sunt dispus sa dau 500 ron si sa nu functioneze...sau se merita sa cumpar de la shrot?ca ma gandesc ca ar fi undeva la 200-250 ron unul.
Btw acum vad ca iar porneste greu la cald...daca anulez jegul din soft o sa mai am probleme? Adica va face ca si cum ar fi blocat pe inchis?
Ultima modificare făcută de Ruudthe1 la Mie 14 Mai, 2014 5:34 pm
Btw acum vad ca iar porneste greu la cald...daca anulez jegul din soft o sa mai am probleme? Adica va face ca si cum ar fi blocat pe inchis?
Ultima modificare făcută de Ruudthe1 la Mie 14 Mai, 2014 5:34 pm
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
vasi123
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2014
- Mesaj Privat
- auras112
- **
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
Ruudthe1 sa stii ca aceeasi problema o am si eu.Porneste mai greu cand motorul este cald si cand o tin constant la 50-60km/h ori cu treapta a 3-a ori a 4-a merge in suturi,daca pisc putin acceleratia fuge de sub tine.Eu am Astra G 1.6 16v ,an 2001 ,222k km , motor z16xe.Precizez ca nu am nici-un martor aprins in bord.Bujiile le-am schimbat de aproximativ 500km.Din cate am inteles,motoarele z16xe ar avea probleme cu bobina de inductie.Adica se duce foarte repede mai ales daca ai bujii cu 4electrozi.Cand am schimbat eu bujiile am avut-o uda pe cea de la pistonul 3.Si pana sa le schimb am bagat masina pe tester si imi dadea eroare la pistonul 3 ,ceva cu "miss fire" parca.Daca stie cineva o rezolvare pentru mersul in suturi al masinii,rog sa posteze.
- nicunicu
- ****
- 2,597 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,597
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
vasi123
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2014
- Mesaj Privat
Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
Mie si la accelerare imi merge in suturi adica acelereaza in suturi, de la 1000-2200 ture si daca o tin constanta la 50-60 merge ok in trapta 3, in 4 cred ca ar merge in suturi ca ii sub 2000 de ture, si ii in zona de suturi asa cum ii spun eu,pana pe la 2000-2200 de ture merge sacadat dupa merge ok dk o tin constant, daca acelerez brusc atunci imi sacadeaza pana pe la 2200 de ture.
Legat de bobina de inductie, nu la z16xe ar fi sensibil ci la z16xep, cel de 105 cp de pe astra h si clasic cel putin asa am auzit.
Precizez, cand am obturat egr pornea la sfert, a pornit si dupa ce am inalturat tabita un timp adica vreo 5-6 porniri, dar acum a revenit la pornirea mai grea la cald si mers sacadat, este posibil ca egr-ul sa fie chair daca am vazut ca mergea, se fi infundat asa repede? Sau la cald se dilata si se blocheaza dupa care ramane blocat? Poate functiona defectuos? Ca faca ii dau curent se deschide si inchide, dar poate sa nu o faca cum trebuie? Si repet nu am coduri de eroare.
Pentru vasi- cauta dupa specificatile producatorului ca asa e cel mai ok, si cauta pe site aici ca am vazut posturi cu ce buji sa pui la diverse motorizari, eu personal am ceva ngk in 4 electrozi, nu mai stiu codul din pacate, dsr acum as schimba cu ceva bosch cu 2 electrozi cum avea original
Legat de bobina de inductie, nu la z16xe ar fi sensibil ci la z16xep, cel de 105 cp de pe astra h si clasic cel putin asa am auzit.
Precizez, cand am obturat egr pornea la sfert, a pornit si dupa ce am inalturat tabita un timp adica vreo 5-6 porniri, dar acum a revenit la pornirea mai grea la cald si mers sacadat, este posibil ca egr-ul sa fie chair daca am vazut ca mergea, se fi infundat asa repede? Sau la cald se dilata si se blocheaza dupa care ramane blocat? Poate functiona defectuos? Ca faca ii dau curent se deschide si inchide, dar poate sa nu o faca cum trebuie? Si repet nu am coduri de eroare.
Pentru vasi- cauta dupa specificatile producatorului ca asa e cel mai ok, si cauta pe site aici ca am vazut posturi cu ce buji sa pui la diverse motorizari, eu personal am ceva ngk in 4 electrozi, nu mai stiu codul din pacate, dsr acum as schimba cu ceva bosch cu 2 electrozi cum avea original
- auras112
- **
- 147 mesaje
- din 17 Apr 2014
- Astra 2001 Z16SE
- Teleorman
auras112
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2014
- Mesaj Privat
nicunicu stiu cam care ar putea fii cauza la missfire,si apreciez ca mi le-ai enumerat.Momentan merg asa cu masina pentru ca nu ma deranjeaza.Fuge de sub mine,si se tureaza foarte bine,mai ales cand deschide valvele.Fuge 60-65 cu treapta 1,doar constant nu-i place.Urmatorul pas este sa iau de la cineva bobina de pe masina (sa fiu sigur ca functioneaza) si sa probez masina cu acea bobina.
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
Si a mea merge sacadat daca incerc sa o mentin in jurul la 2000 in treptele 1 2 3. Asa face de cand am luat-o,si sincer m-am obisnuit cu ea asa. Nu are nicio eroare, bujiile sunt noi, distributia are 13 k km, bujii curate, fum nu scoate, bobina probata cu alta de pe alta masina care nu face asa.
Tind sa cred ca mersul sacadat vine din ECU, care se "balbaie" si nu e sigur: sa o alimenteze sau sa ii taie alimentareaa(o vede in frana de motor, stim cu totii ca in frana de motor nu o mai alimenteaza).
Tind sa cred ca mersul sacadat vine din ECU, care se "balbaie" si nu e sigur: sa o alimenteze sau sa ii taie alimentareaa(o vede in frana de motor, stim cu totii ca in frana de motor nu o mai alimenteaza).
Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat
Ruudthe1
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Silviu1393
- **
- 407 mesaje
- din 14 Jun 2013
- Astra 2013 A17dte
- Arges
Silviu1393
- Mesaje scrise: 407
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2013 A17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2013
- Mesaj Privat