- serbanescu ionut
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Omega 1995
- Prahova
serbanescu ionut
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
- serbanescu ionut
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Omega 1995
- Prahova
serbanescu ionut
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
dar problema la cutie este alta cand stau beculetele aprinse nu merge masina bine(ex.plec dupa loc pleaca bine cand schimba viteza 2 se aude un zgomot infundat si zici ca iai tras frana de mana )dupa ce merg 1 km se sting beculetele si opresc motoru pornesc si merge perfect.ce poate sa aiba ?switch selector este sub masina ?
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Cand ti se aprind toate becurile de la cutie, cutia intra in regim de avarie si selecteaza automat treapta 3. Din cauza asta nu mai are vlaga. Poti schimba vitezele manual. Cauta pe forum ca nu mai stiu unde am postat o fotografie cu amplasarea selectorului.
Incearca sa dai mai multe detalii , intra in avarie direct la pornire sau in mers ?
Daca intra direct la pornire cand e rece sau umed afara si apoi mergi putin cu ea asa si repornesti motorul si totul e ok ai mari sanse sa fie imbacsit switch-ul.
Eventual poti citi codurile de eroare ale cutiei si sa vezi ce-ti spune.
Nu stiu care sunt pinii de diagnoza la omega si daca poti afla direct codurile cu metoda agrafei.
Posteaza mai multe date despre masina ( model , an fabricatie, tip motor , etc ) si vedem cum te putem ajuta.
Si nu in ultimul rand : Cand ai schimbat uleiul si filtrul ultima data ?
Incearca sa dai mai multe detalii , intra in avarie direct la pornire sau in mers ?
Daca intra direct la pornire cand e rece sau umed afara si apoi mergi putin cu ea asa si repornesti motorul si totul e ok ai mari sanse sa fie imbacsit switch-ul.
Eventual poti citi codurile de eroare ale cutiei si sa vezi ce-ti spune.
Nu stiu care sunt pinii de diagnoza la omega si daca poti afla direct codurile cu metoda agrafei.
Posteaza mai multe date despre masina ( model , an fabricatie, tip motor , etc ) si vedem cum te putem ajuta.
Si nu in ultimul rand : Cand ai schimbat uleiul si filtrul ultima data ?
- serbanescu ionut
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Omega 1995
- Prahova
serbanescu ionut
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
omega b .1995. 2000 benzina 16 v 100kw am 7000km de cand o am a mers perfect se aprind beculetele de 10 zile masina porneste merge bine pana is da viteza 2 cand isi da viteza 2 ii taie din putere nu fuge si nu merge butonul de sport .cred ca este de la uleiul din cutie nu am schimbat uleiul.dupa ce merg 5 min cu masina se sting becurile opresc motoru pornesc si merge perfect schimba normal merge butonul de sport.?mie frica sa nu se strice mai rau LA CUTIE DIN CATE STIU NU SA SCHIMBAT ULEIUL SI FILTRUL NICIODATA MASINA ARE 161000KM
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
Verifica culoarea uleiului:
*Daca este NEAGRA, este f. riscant sa-l schimbi (risti sa nu mai pleci cu masina).
*Daca este Rosiatica/Maronie (precum coniacul ) poti face schimbul fara probleme.
Daca zici ca se faulteaza la treapta 2 s-ar putea sa ai un solenoid sticky ( care are tendinta de a ramane blocat ) la rece.
Citeste aici despre cum poti afla codurile de eroare:
http://vauxhallownersnetwor...hread.php?t=40464
Codurile le poti citi doar cand cutia este in avarie. Deci faci diagnoza cu motorul pornit cand iti intra cutia in avarie.
*Daca este NEAGRA, este f. riscant sa-l schimbi (risti sa nu mai pleci cu masina).
*Daca este Rosiatica/Maronie (precum coniacul ) poti face schimbul fara probleme.
Daca zici ca se faulteaza la treapta 2 s-ar putea sa ai un solenoid sticky ( care are tendinta de a ramane blocat ) la rece.
Citeste aici despre cum poti afla codurile de eroare:
http://vauxhallownersnetwor...hread.php?t=40464
Codurile le poti citi doar cand cutia este in avarie. Deci faci diagnoza cu motorul pornit cand iti intra cutia in avarie.
- serbanescu ionut
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Omega 1995
- Prahova
serbanescu ionut
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- serbanescu ionut
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Omega 1995
- Prahova
serbanescu ionut
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ciubiwrx
- **
- 129 mesaje
- din 13 Mai 2007
- Omega 2000 X25TD
- Alta tara
ciubiwrx
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 2000 X25TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
- serbanescu ionut
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Jul 2007
- Omega 1995
- Prahova
serbanescu ionut
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2007
- Mesaj Privat