- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salut
Am un Opel Astra Clasic II ( G ) din 2007 luat de noua din reprezentanta.Masina are 80.000 km. Pina acum n-am avut nici o problema cu ea. De doua zile nu mai merge corect in sensul ca relanteul nu mai tine calumea, pina in 2500 de ture merge "patrat" sa zic asa, cumva se inneaca si trepideaza, Mai nou astazi am vazut ca merge in 3 si atunci cind stau pe loc. Masina nu mai trage cum tragea, si daca o turez intens incepe sa clipeasca becul de check engine ( robinetul ). Am pus un tester pe ea si a dat P0304 missfire. Mentionez ca nu ramine aprins nici un bec.
Din ce mi a zis mecanicul si din ce am mai citit si pe forumuri pare a fi vorba despre bobina de inductie, desi la unii s-a rezolvat cu ceva aditivi de curatare, schimb de bujii sau altii care au avut o problema din ECU.
M-am gindit ca daca schimb bujiile si testez bobina , identific cauza problemei. Singurul inconvenient ar fi testarea bobinei in sine si tocmai de aceea am zis sa apelez la asceasta comunitate.
Pe scurt ar fi cineva dintre membrii ieseni dispus sa facem un test, adica sa schimbam bobinele intre ele, ca sa fiu sigur ca e bobina de vina si sa o inlocuiesc ?
Din ce stiu eu se potriveste cu Astra G , Astra G Clasic ( Z16XEP ) , Vectra C si Zafira B , toate cu motoare de 1.6 benzina.
Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute as fi recunoscator.
In afara de cele de mai sus, orice sfat, sugestie, intrebare, e binevenita, sincer nu se poate merge cu masina in halul asta.
Va multumesc si astept cu interes raspunsurile voastre.
Am un Opel Astra Clasic II ( G ) din 2007 luat de noua din reprezentanta.Masina are 80.000 km. Pina acum n-am avut nici o problema cu ea. De doua zile nu mai merge corect in sensul ca relanteul nu mai tine calumea, pina in 2500 de ture merge "patrat" sa zic asa, cumva se inneaca si trepideaza, Mai nou astazi am vazut ca merge in 3 si atunci cind stau pe loc. Masina nu mai trage cum tragea, si daca o turez intens incepe sa clipeasca becul de check engine ( robinetul ). Am pus un tester pe ea si a dat P0304 missfire. Mentionez ca nu ramine aprins nici un bec.
Din ce mi a zis mecanicul si din ce am mai citit si pe forumuri pare a fi vorba despre bobina de inductie, desi la unii s-a rezolvat cu ceva aditivi de curatare, schimb de bujii sau altii care au avut o problema din ECU.
M-am gindit ca daca schimb bujiile si testez bobina , identific cauza problemei. Singurul inconvenient ar fi testarea bobinei in sine si tocmai de aceea am zis sa apelez la asceasta comunitate.
Pe scurt ar fi cineva dintre membrii ieseni dispus sa facem un test, adica sa schimbam bobinele intre ele, ca sa fiu sigur ca e bobina de vina si sa o inlocuiesc ?
Din ce stiu eu se potriveste cu Astra G , Astra G Clasic ( Z16XEP ) , Vectra C si Zafira B , toate cu motoare de 1.6 benzina.
Asa ca daca e cineva dispus sa ma ajute as fi recunoscator.
In afara de cele de mai sus, orice sfat, sugestie, intrebare, e binevenita, sincer nu se poate merge cu masina in halul asta.
Va multumesc si astept cu interes raspunsurile voastre.
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Citeste erorile cu metoda de aici si posteaza-le https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Sau pune un tester si posteaza erorile.
Nu cumpara nimic pana nu faci test sau diagnoza
Sau pune un tester si posteaza erorile.
Nu cumpara nimic pana nu faci test sau diagnoza
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,360 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,360
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
1. In cuzul tau a crapat de la bujii !
2. Nu se vede cu ochiul liber , nici eu nu am vazut nimic pe a mea
- Bobina asta e foarte sensibila , si tot timpul cere bujii fresh ! Pe forum in alte tari , sunt masini cu bobina originala care a crapat si la 32.000km cu bujii din fabrica.
- Pentru a prelungi viata ei, schimba bujiile mai des, si ea poate sa tina peste 150.000km cu oleaca de noroc
P.S - Errori P0301/2/3/4 - specific bobina - Au am avut P0301
2. Nu se vede cu ochiul liber , nici eu nu am vazut nimic pe a mea
- Bobina asta e foarte sensibila , si tot timpul cere bujii fresh ! Pe forum in alte tari , sunt masini cu bobina originala care a crapat si la 32.000km cu bujii din fabrica.
- Pentru a prelungi viata ei, schimba bujiile mai des, si ea poate sa tina peste 150.000km cu oleaca de noroc
P.S - Errori P0301/2/3/4 - specific bobina - Au am avut P0301
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Cum anume sa leg masa ? Daca poti sa mi dai mai multe detalii
Ideea e ca si palpaie becul cind is in sarcina cu masina, trece de 50 -60 in accelerare, ori asta inseamna benzina nearsa in catalizator, deci nu e buba de admisie, ca altfel n ar fi benzina nearsa. Benzina nearsa = fara scanteie.
Am sa iau bobina noua si cred c o sa dispara problema dar inainte am sa incerc si varianta cu bujii in cap la injectoare.
Ideea e ca si palpaie becul cind is in sarcina cu masina, trece de 50 -60 in accelerare, ori asta inseamna benzina nearsa in catalizator, deci nu e buba de admisie, ca altfel n ar fi benzina nearsa. Benzina nearsa = fara scanteie.
Am sa iau bobina noua si cred c o sa dispara problema dar inainte am sa incerc si varianta cu bujii in cap la injectoare.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Uitata-te in pipa de cauciuc si ai sa vezi un arc...in arc intra capatul bujiei.
De filet legi o sarma de masa masinii ( caroserie...dar nu unde e vopsea...metal curat sa fie )
Apoi dai la automat.
Scanteia trebuie sa fie albastrie , puternica. nu rosiatica. Atentie sa nu te curentezi... scutura tare de tot.
Poti scoate pipa de cauciuc sa cureti arcul bine poate e oxidat
De filet legi o sarma de masa masinii ( caroserie...dar nu unde e vopsea...metal curat sa fie )
Apoi dai la automat.
Scanteia trebuie sa fie albastrie , puternica. nu rosiatica. Atentie sa nu te curentezi... scutura tare de tot.
Poti scoate pipa de cauciuc sa cureti arcul bine poate e oxidat
- Liviu Constantin
- OP
- 13 mesaje
- din 06 Mai 2014
- Astra 2007 Z16XEP
- Iasi
Liviu Constantin
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2014
- Mesaj Privat
Problem solved.
am schimbat bobina. Intradevar bujia 4 era umeda in cap.
TOoata afacerea s a ridicat la 420 ron din care 370 bobina plus citeva diagnoze . Acum masina merge bine.
Mi s a mai confirmat inca odata clasa negativa a componentelor automotive Delphi
Multam fain de sfaturi.
Bobina aia veche se mai poate face ceva cu ea ?
Ce altceva mai trebuie schimbat la km astia 80-100 k ?
am schimbat bobina. Intradevar bujia 4 era umeda in cap.
TOoata afacerea s a ridicat la 420 ron din care 370 bobina plus citeva diagnoze . Acum masina merge bine.
Mi s a mai confirmat inca odata clasa negativa a componentelor automotive Delphi
Multam fain de sfaturi.
Bobina aia veche se mai poate face ceva cu ea ?
Ce altceva mai trebuie schimbat la km astia 80-100 k ?
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat