rrexhunt
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
A-mi cer scuze de unele greseli dar omul cand posteaza posteaza pentru ca are o problema la masina indiferent de topic si ateapta cu nerabdare o parere o rezolvare .
Dar vad ca uni incearca sa-l ajute si in privinta ortografiei .....trebuie sa multumesc pe aceasta cale profesorilor de limba si literatura romana posesori de masini marca OPEL care il atentioneaza pe cel in cauza ca a gresit ortografic(pentru ca verbal nu se pune problema si asta pentru ca aici se posteaza scris nu audio )
Sper ca am scris ff corect
Dar vad ca uni incearca sa-l ajute si in privinta ortografiei .....trebuie sa multumesc pe aceasta cale profesorilor de limba si literatura romana posesori de masini marca OPEL care il atentioneaza pe cel in cauza ca a gresit ortografic(pentru ca verbal nu se pune problema si asta pentru ca aici se posteaza scris nu audio )
Sper ca am scris ff corect
rrexhunt
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2002 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2013
- Mesaj Privat
Cine ma poate ajuta cu un sfat sau nustiu ce sa mai zic sau sa cer ma multumesc cu orce.
Am activat pilotul automat la un opel astra g 1.6/16v/z16xe//////am cablajul din fabrica, i-am pus maneta dar problema e la comutatorul de ambreaj nu e bun e defect cred .
Mufa masinii care vine comutatorul e pe 3 pini, comutator pe 3 pini gasesc ff greu doar la reprezentanta am gasit si e undeva pe la 150,,,,inschimb am gasit o droaie de comutatoare pe 2 pini in care mufa de la masina mea intra ...intrebare va functiona comutatorul cel pe 2 pini? Ce rol are al treilea pin ?
Am activat pilotul automat la un opel astra g 1.6/16v/z16xe//////am cablajul din fabrica, i-am pus maneta dar problema e la comutatorul de ambreaj nu e bun e defect cred .
Mufa masinii care vine comutatorul e pe 3 pini, comutator pe 3 pini gasesc ff greu doar la reprezentanta am gasit si e undeva pe la 150,,,,inschimb am gasit o droaie de comutatoare pe 2 pini in care mufa de la masina mea intra ...intrebare va functiona comutatorul cel pe 2 pini? Ce rol are al treilea pin ?
Z.adrian
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut colegi,
Ma bate de ceva timp gandul sa-mi pun CC pe Zafira 2004 Y20DTH.
Asa ca azi am desfacut carcasa de la volansi am gasit mufa pentru maneta.
Am dat jos si la pedale si am gasit switch-ul la pedala de ambreiaj.(pozele atasate).
Sa fac parte din norocosii care nu trebuie decat sa schimbe maneta ?
Multumesc !
Ma bate de ceva timp gandul sa-mi pun CC pe Zafira 2004 Y20DTH.
Asa ca azi am desfacut carcasa de la volansi am gasit mufa pentru maneta.
Am dat jos si la pedale si am gasit switch-ul la pedala de ambreiaj.(pozele atasate).
Sa fac parte din norocosii care nu trebuie decat sa schimbe maneta ?
Multumesc !
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Z.adrian
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Tulcea
- Masina: Zafira 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
Va salut Craciun Fericit ! .ETe asa ii bantuie pe unii in ziua de Craciun. )))
Deci am mufa cu 4 pini sub volan ,motorul din semnatura.
@Bazare spune asa:
B-A - contactul O (dezactivare cruise), normal inchis
B-D si B-C - contactele I si R, normal deschise
deci de la cele 2 butoane tragi cate un fir in B- /apoi la C fir la butonul de accelerat- / fir din D la butonul de decelerat
Toate bune si frumoase- eu am inteles ca firul B este plus, sau firul pe care se afla 12 volti.
Mufa cu cele 4 fire are o "catare" pentru a intra corect in mufa bratului de semnalizare. In raport de pozitia acestei " catari", sus sau jos, care sunt firele numite cu ABCD? mai precis care este firul B, pentru ca de la el pleaca toata schema.
Multumesc
Deci am mufa cu 4 pini sub volan ,motorul din semnatura.
@Bazare spune asa:
B-A - contactul O (dezactivare cruise), normal inchis
B-D si B-C - contactele I si R, normal deschise
deci de la cele 2 butoane tragi cate un fir in B- /apoi la C fir la butonul de accelerat- / fir din D la butonul de decelerat
Toate bune si frumoase- eu am inteles ca firul B este plus, sau firul pe care se afla 12 volti.
Mufa cu cele 4 fire are o "catare" pentru a intra corect in mufa bratului de semnalizare. In raport de pozitia acestei " catari", sus sau jos, care sunt firele numite cu ABCD? mai precis care este firul B, pentru ca de la el pleaca toata schema.
Multumesc
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- popmari
- **
- 160 mesaje
- din 05 Sep 2010
- Astra 2000 y20dth
- Dolj
popmari
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat
- tonypsg
- ****
- 1,463 mesaje
- din 17 Jul 2011
- Astra 2000 y17dt
- Brasov
tonypsg
- Mesaje scrise: 1,463
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
kippy90
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Sandu Paul
- **
- 154 mesaje
- din 11 Aug 2006
- Astra 2006 Z14 XEP
- Piatra Neamt
Sandu Paul
- Mesaje scrise: 154
- Locatie: Piatra Neamt
- Masina: Astra 2006 Z14 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2006
- Mesaj Privat
- ferysson
- **
- 214 mesaje
- din 15 Oct 2011
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
ferysson
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2011
- Mesaj Privat
- ferysson
- **
- 214 mesaje
- din 15 Oct 2011
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj
ferysson
- Mesaje scrise: 214
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Brook
- ***
- 734 mesaje
- din 24 Feb 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
Brook
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2010
- Mesaj Privat
dupa enshpe mii de cautari si raspunsuri (multumesc tuturor pentru asta) , am montat si eu pe z16xe CC , insa am 2 probleme :
- Nu pot decupla Pilotul automat nici din maneta nici din ambreiaj (merge doar cand franez)
- Functioneaza doar butonul I (increase) merge doar sa cresc viteza , fara sa o pot scadea.
-Clutch Speed e tot timpul Active.
Daca m-ar ajuta cineva sa rezolv si probleme astea ar fi ideal , insa daca nu rezolv nimic sunt multumit si cu atat .
- Nu pot decupla Pilotul automat nici din maneta nici din ambreiaj (merge doar cand franez)
- Functioneaza doar butonul I (increase) merge doar sa cresc viteza , fara sa o pot scadea.
-Clutch Speed e tot timpul Active.
Daca m-ar ajuta cineva sa rezolv si probleme astea ar fi ideal , insa daca nu rezolv nimic sunt multumit si cu atat .
diaadi
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2012
- Mesaj Privat
sh3rkhan
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Belgia
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
Nu cumva AstraG s-a facut pana in 2006? Cele 3 fire despre care vorbesti sunt de fapt 4. Iar daca ai astraH atunci ai nevoie doar de maneta si activare cu Op-Com.
Daca totusi ai AstraG pinii sunt asa:
A de la maneta merge la 53 in ECU
B merge la plus contact pe siguranta F38
C merge la 56 in ECU
D merge la 57 in ECU.
Daca nu ai pini in mufa ECU nu mai trage prin X2. Daca desfaci mufa si vezi ca deja ai pini atunci trebuie sa tragi doar din X2 la maneta.
Daca totusi ai AstraG pinii sunt asa:
A de la maneta merge la 53 in ECU
B merge la plus contact pe siguranta F38
C merge la 56 in ECU
D merge la 57 in ECU.
Daca nu ai pini in mufa ECU nu mai trage prin X2. Daca desfaci mufa si vezi ca deja ai pini atunci trebuie sa tragi doar din X2 la maneta.
- DarkAvenger183
- *
- 12 mesaje
- din 27 Aug 2010
- Astra 2001 Z16SE
- Timis
DarkAvenger183
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2010
- Mesaj Privat
sh3rkhan
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Belgia
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat