shagg
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
Va salut pe toti cu respect, sunt nou aici, o sa incerc sa fiu cat mai direct.
De 2 luni sunt mandrul posesor al unui Insignia 2.0 CDTI 160 CP, merge excelent, dar de ceva zile am observat ca pierd antigel, m-am uitat sub capota se pare ca problema este la un recipient negru(usor fisurat nu se vede dar lichidul efectiv se prelinge usor ) care este conectat la recipientul pricipal de racire, ma poate lamuri cineva mai excat ce piesa este, as vrea sa o inlocuiesc.
Atasez cateva poze.
Va multumesc, astept pareri
De 2 luni sunt mandrul posesor al unui Insignia 2.0 CDTI 160 CP, merge excelent, dar de ceva zile am observat ca pierd antigel, m-am uitat sub capota se pare ca problema este la un recipient negru(usor fisurat nu se vede dar lichidul efectiv se prelinge usor ) care este conectat la recipientul pricipal de racire, ma poate lamuri cineva mai excat ce piesa este, as vrea sa o inlocuiesc.
Atasez cateva poze.
Va multumesc, astept pareri
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
vezi ca s-a mai discutat despre asta la probleme, se pare ca a crapat capacul de plastic de la EGR
vezi discutia de aici si eventual cum a rezolvat-o
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720
vezi discutia de aici si eventual cum a rezolvat-o
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=720
shagg
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
- Giulestina
- **
- 182 mesaje
- din 28 Aug 2012
- Antara 2014 Z22
- Bucuresti
Giulestina
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Antara 2014 Z22
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2012
- Mesaj Privat
Si eu am trecut prin exact problema ta. Capac racitor EGR crapat ! S-a rezolvat pe garantie dar din cate stiu e destul de scumpa lucrarea daca nu mai ai garantie.
Iti spun si de ce ti-a crapat, e din vina ta! Si la mine tot din vina mea a fost - ai forjat masina inainte ca temperatura apei sa ajunga la 90 de grade, la disel ii poti da in gura doar dupa ce apa a ajuns la 90 de grade, mai ales la Insignia. Ai pornit probabil mai forjat cu pauze foarte scurte intre forje!
Iti spun si de ce ti-a crapat, e din vina ta! Si la mine tot din vina mea a fost - ai forjat masina inainte ca temperatura apei sa ajunga la 90 de grade, la disel ii poti da in gura doar dupa ce apa a ajuns la 90 de grade, mai ales la Insignia. Ai pornit probabil mai forjat cu pauze foarte scurte intre forje!
shagg
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2012
- Mesaj Privat
da, ma rupe 3200 ron piesa, n-am facut chesti de genu, posibil sa fii cedat dinainte...sa vad, azi o dau jos, si am pe cineva care se ocupa, sa vad poate reuseste ceva omu.
Daca cineva stie vre-un parc de dezmembrari unde pot sa gasesc piesa cod:GM851008, as fii foarte recunoscator, eu am sunat mai peste tot si nu gasit nimic:)
Daca cineva stie vre-un parc de dezmembrari unde pot sa gasesc piesa cod:GM851008, as fii foarte recunoscator, eu am sunat mai peste tot si nu gasit nimic:)
y8y8ss
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
y8y8ss
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu mai am detalii despre cazul respectiv, e Insignia, dastea vad rar in zona mea, insa pot spune ca stiu masina care merge de 2 ani cu radiatorul antigel si intercoolerul lipte cu poxipol, bine vorbim de parti de plastic, nu metal, desi sunt solutii si acolo. Ba mai mult, am avut o Dacie ce ii lipisem o fisura in blocul motor(pa partea de antigel) cu poxipol. Cand faci astfel de lipituri conteaza si cat de tehnic esti.
La masina din semnatura am vasul de lichid parbriz refacut cu poxipol. Nu pierde. Acum am o mica pierdere la radiator, la imbinarea dintre plastic si metal. Nu am gasit timpul necesar sa desfac si sa lipesc si momentan am considerat mai rezon sa completez cu 200 g antigel la 5000 km.
La masina din semnatura am vasul de lichid parbriz refacut cu poxipol. Nu pierde. Acum am o mica pierdere la radiator, la imbinarea dintre plastic si metal. Nu am gasit timpul necesar sa desfac si sa lipesc si momentan am considerat mai rezon sa completez cu 200 g antigel la 5000 km.
y8y8ss
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2010
- Mesaj Privat
- paul_fly
- **
- 233 mesaje
- din 15 Sep 2012
- Insignia 2009 A20DTH
- Alba
paul_fly
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2012
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
egoslick- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Nov 2012
- Mesaj Privat
- deleted-79463
- **
- 326 mesaje
- din 31 Oct 2012
deleted-79463
- Mesaje scrise: 326
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2012
- Mesaj Privat
- Lari SMARANDACHE
- *
- 2 mesaje
- din 04 Jan 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
Lari SMARANDACHE
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2014
- Mesaj Privat
Salut cu respect toti membrii clubului. Sunt nou inscris in club(10 min).
Am aceasi problema: pierd antigelul - nu am descoperit "fisura" sau motivul. Sincer sper sa nu fie acel capac care costa 3200-3400 de ron. Prima data am completat cu 200 ml de apa...si a cerut sa adaug dupa 4-5 zile. Acum dupa 1 luna imi cere sa adaug racitor la fiecare 150-200 km. Tin sa mentionez ca am masina (opel insignia) de 45 de zile achizitionata SH cu 106000 km adusa din Belgia.
As dori un contact pentru un mecanic bun in bucuresti. Mii de multumiri si Un An 2014 plin de realizari!
Laurentiu
Am aceasi problema: pierd antigelul - nu am descoperit "fisura" sau motivul. Sincer sper sa nu fie acel capac care costa 3200-3400 de ron. Prima data am completat cu 200 ml de apa...si a cerut sa adaug dupa 4-5 zile. Acum dupa 1 luna imi cere sa adaug racitor la fiecare 150-200 km. Tin sa mentionez ca am masina (opel insignia) de 45 de zile achizitionata SH cu 106000 km adusa din Belgia.
As dori un contact pentru un mecanic bun in bucuresti. Mii de multumiri si Un An 2014 plin de realizari!
Laurentiu
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Am zis ca mai merg asa cu ea dar ma 'roade' asa ca sunt in cautari de raspunsuri inainte de 'doctor' si pun o poza cu zona in care am vazut antigel vara trecuta, poate ma lamureste cineva ce poate fi;
Intre partea de plastic si motor......poate fi garntura de chiuloasa ciupita si sa il dea afara pe acolo, desi nu am auzit pe nimeni pana acum de asa ceva, plus ca asta vara cand era f cald pierdeam 1-1.5l pe luna indiferent daca mergeam cu masina sau nu, iar toata iarna nu am completat deloc.
In motor nu il baga......vas lichid racire curat, ulei curat si la nivel, capac ulei curat......etc.
Merci. Bafta.
Intre partea de plastic si motor......poate fi garntura de chiuloasa ciupita si sa il dea afara pe acolo, desi nu am auzit pe nimeni pana acum de asa ceva, plus ca asta vara cand era f cald pierdeam 1-1.5l pe luna indiferent daca mergeam cu masina sau nu, iar toata iarna nu am completat deloc.
In motor nu il baga......vas lichid racire curat, ulei curat si la nivel, capac ulei curat......etc.
Merci. Bafta.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
DB77AAA daca ar fi rampa de la injectoare, ce se poate face?
Mai pun o poza si in zona incercuita cu rosu e uscata fara urme de antigel, sub ea am vazut asta vara urme de antigel (sageata galbena)
Astazi m-am uitat si e curata toata zona respectiva si de 1 luna nu am mai completat deloc. Am scos azi cu o seringa un pic de antigel din vasul de racire(sa vad daca are ulei in el si nu are) dar am observant ca are o culoare usor portocalie si normal trebuia sa fie roz .
Merci. Bafta.
Mai pun o poza si in zona incercuita cu rosu e uscata fara urme de antigel, sub ea am vazut asta vara urme de antigel (sageata galbena)
Astazi m-am uitat si e curata toata zona respectiva si de 1 luna nu am mai completat deloc. Am scos azi cu o seringa un pic de antigel din vasul de racire(sa vad daca are ulei in el si nu are) dar am observant ca are o culoare usor portocalie si normal trebuia sa fie roz .
Merci. Bafta.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
borsy a scris:
Intre partea de plastic si motor......poate fi garntura de chiuloasa ciupita ...
Intre partea de plastic si motor......poate fi garntura de chiuloasa ciupita ...
Este vorba de galeria de admisie,ai verificat garniturile?
La aceste modele este foarte cunoscuta problema clapetelor,care mai "pleaca" de la locul lor,chestie care implica multe probleme chiar si batai "ciudate"...
Efectueaza o verificare mai riguroasa.
Banuiesc ca poza este mai veche,sau ai demontat motorul cumva...?