- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat
" socul " acela la trecerea din P in R il simt si eu, la prima pornire..si mai ales daca sta cateva zile nerulata, insa daca este incalzita ( rulata cativa km), o opresc si repet aceeasi trecere nu mai face acel soc.
un service bun si de incredere in Timisoara unde a-s putea sa fac un shimb de ulei la cutie stie cineva? In Resita nu are rost sa intreb pentru ca ii cunosc pe toti....din pacate.
un service bun si de incredere in Timisoara unde a-s putea sa fac un shimb de ulei la cutie stie cineva? In Resita nu are rost sa intreb pentru ca ii cunosc pe toti....din pacate.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu problema cu cutia AF-40 de pe Zafira B.
Cand cutia s-a incalzit bine, dupa drum mai lung, sau mers mult in oras, la schimbarea treptelor urca turatia brusc. Daca las de acceleratia cupleaza foarte dur. Daca nu las acceleratia, urca turatia pana peste 4000 rpm. Faca la fel si in modul manual. DOar ca in modul manual pot sa evit fenomenul prin eliberarea acceleratiei inainte de a schimba treapta.
Am citit mult pe multe forumuri germane, engleze etc. si acolo majoritatea dau vina pe ulei (supraincalzit, sau nivel gresit, ori mai mult ori mai putin), sau pe blocul cu valve. Dupa seria cutiei al meu este deja una cu bloc de valve imbunatatit de producator.
Interesant ca la mine face in toate treptele si doar cu uleiul cald. Cand e rece, nu are niciun semn ca ar fi ceva in neregula. Oricum cel mai accentuat este la schimabtul din 2 in 3. In celelalte nu creste chiar atat de mult turatia.
A mai intalnit cineva acest fenomen? Ce sa verific? M-am gandit sa verific nivelul pentru prima data.... aprox 3-4 litrii au fost schimbate cu aprox. 10kkm in urma.
Orice sfat este binevenit.
Daca cunoasteti meserias priceput in zona Cluj, Satu-Mare, Oradea in cutii automate, care stie sa repare, nu doar sa schimbe cutii, ar fi binevenit.
Multumesc.
Am si eu problema cu cutia AF-40 de pe Zafira B.
Cand cutia s-a incalzit bine, dupa drum mai lung, sau mers mult in oras, la schimbarea treptelor urca turatia brusc. Daca las de acceleratia cupleaza foarte dur. Daca nu las acceleratia, urca turatia pana peste 4000 rpm. Faca la fel si in modul manual. DOar ca in modul manual pot sa evit fenomenul prin eliberarea acceleratiei inainte de a schimba treapta.
Am citit mult pe multe forumuri germane, engleze etc. si acolo majoritatea dau vina pe ulei (supraincalzit, sau nivel gresit, ori mai mult ori mai putin), sau pe blocul cu valve. Dupa seria cutiei al meu este deja una cu bloc de valve imbunatatit de producator.
Interesant ca la mine face in toate treptele si doar cu uleiul cald. Cand e rece, nu are niciun semn ca ar fi ceva in neregula. Oricum cel mai accentuat este la schimabtul din 2 in 3. In celelalte nu creste chiar atat de mult turatia.
A mai intalnit cineva acest fenomen? Ce sa verific? M-am gandit sa verific nivelul pentru prima data.... aprox 3-4 litrii au fost schimbate cu aprox. 10kkm in urma.
Orice sfat este binevenit.
Daca cunoasteti meserias priceput in zona Cluj, Satu-Mare, Oradea in cutii automate, care stie sa repare, nu doar sa schimbe cutii, ar fi binevenit.
Multumesc.
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
jagopap a scris:Salut,
Am si eu problema cu cutia AF-40 de pe Zafira B.
Cand cutia s-a incalzit bine, dupa drum mai lung, sau mers mult in oras, la schimbarea treptelor urca turatia brusc. Daca las de acceleratia cupleaza foarte dur. Daca nu las acceleratia, urca turatia pana peste 4000 rpm. Faca la fel si in modul manual. DOar ca in modul manual pot sa evit fenomenul prin eliberarea acceleratiei inainte de a schimba treapta.
Am citit mult pe multe forumuri germane, engleze etc. si acolo majoritatea dau vina pe ulei (supraincalzit, sau nivel gresit, ori mai mult ori mai putin), sau pe blocul cu valve. Dupa seria cutiei al meu este deja una cu bloc de valve imbunatatit de producator.
Interesant ca la mine face in toate treptele si doar cu uleiul cald. Cand e rece, nu are niciun semn ca ar fi ceva in neregula. Oricum cel mai accentuat este la schimabtul din 2 in 3. In celelalte nu creste chiar atat de mult turatia.
A mai intalnit cineva acest fenomen? Ce sa verific? M-am gandit sa verific nivelul pentru prima data.... aprox 3-4 litrii au fost schimbate cu aprox. 10kkm in urma.
Orice sfat este binevenit.
Daca cunoasteti meserias priceput in zona Cluj, Satu-Mare, Oradea in cutii automate, care stie sa repare, nu doar sa schimbe cutii, ar fi binevenit.
Multumesc.
Am si eu problema cu cutia AF-40 de pe Zafira B.
Cand cutia s-a incalzit bine, dupa drum mai lung, sau mers mult in oras, la schimbarea treptelor urca turatia brusc. Daca las de acceleratia cupleaza foarte dur. Daca nu las acceleratia, urca turatia pana peste 4000 rpm. Faca la fel si in modul manual. DOar ca in modul manual pot sa evit fenomenul prin eliberarea acceleratiei inainte de a schimba treapta.
Am citit mult pe multe forumuri germane, engleze etc. si acolo majoritatea dau vina pe ulei (supraincalzit, sau nivel gresit, ori mai mult ori mai putin), sau pe blocul cu valve. Dupa seria cutiei al meu este deja una cu bloc de valve imbunatatit de producator.
Interesant ca la mine face in toate treptele si doar cu uleiul cald. Cand e rece, nu are niciun semn ca ar fi ceva in neregula. Oricum cel mai accentuat este la schimabtul din 2 in 3. In celelalte nu creste chiar atat de mult turatia.
A mai intalnit cineva acest fenomen? Ce sa verific? M-am gandit sa verific nivelul pentru prima data.... aprox 3-4 litrii au fost schimbate cu aprox. 10kkm in urma.
Orice sfat este binevenit.
Daca cunoasteti meserias priceput in zona Cluj, Satu-Mare, Oradea in cutii automate, care stie sa repare, nu doar sa schimbe cutii, ar fi binevenit.
Multumesc.
Daca nu patineaza nu cred ca e blocul de valve........ci mai degraba convertorul de cuplu! Inainte de schimb iti facea figurile astea? Ai folosit ulei GM sau aftermarket?
Ca si service de reparatii cutii ar fi Mercom din Arad sau Samer din Timisoara, scumpi dar macar ai garantia ca stiu ce fac.
Bafta.
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
Sincer nu stiu la ce te referi prin patinare.
Fenomenul descris mai scurt e asa: se decupleaza o treapta si urmatoarea este cuplata cu o intarziere, si in acest timp tinand apasat acceleratia, turatia motoului urca. Cel mai accentuat este din 2 in 3, aici turatia ajunge cateodata la 4000 rpm. In celelalte trepte intarzierea este mult mai scurta, turatia urca max 500 ture.
Totul doar cu uleiul foarte cald in cutie aprox. 100 grade.
Si inainte facea asa din 2 in 3, dupa drum lung, zile calde cand s-a incalzit uleiul din cutie. Cu uleiul sub 90 grade nu face deloc. Am urmarit cu op-com....
Voi incerca un reglaj corect al nivelului din cutie si vad daca se modifica ceva.
Am scos o parte din ulei, la surubul de nivel au iesit cam 1,5 litrii, din care am reintrodus doar 0.5 litrii cum e in documentatiile de pe net. Deci cred ca initial era prea mult ulei in cutie. Doar ca am facut-o cu motorul oprit. Temperatura uleiului era 84 grade cand am inceput operatia de golire. Deci singura deficienta era de motor oprit.
De atunci n-am fost la drum unde s-o pot incalzi bine sa vad daca era doar cauza de nivel ulei, sau si altceva.
Cu uleiul rece, merge foarte bine schimbatul treptelor. Intra usor din P in R N D. Uleiul era GM.
Fenomenul descris mai scurt e asa: se decupleaza o treapta si urmatoarea este cuplata cu o intarziere, si in acest timp tinand apasat acceleratia, turatia motoului urca. Cel mai accentuat este din 2 in 3, aici turatia ajunge cateodata la 4000 rpm. In celelalte trepte intarzierea este mult mai scurta, turatia urca max 500 ture.
Totul doar cu uleiul foarte cald in cutie aprox. 100 grade.
Si inainte facea asa din 2 in 3, dupa drum lung, zile calde cand s-a incalzit uleiul din cutie. Cu uleiul sub 90 grade nu face deloc. Am urmarit cu op-com....
Voi incerca un reglaj corect al nivelului din cutie si vad daca se modifica ceva.
Am scos o parte din ulei, la surubul de nivel au iesit cam 1,5 litrii, din care am reintrodus doar 0.5 litrii cum e in documentatiile de pe net. Deci cred ca initial era prea mult ulei in cutie. Doar ca am facut-o cu motorul oprit. Temperatura uleiului era 84 grade cand am inceput operatia de golire. Deci singura deficienta era de motor oprit.
De atunci n-am fost la drum unde s-o pot incalzi bine sa vad daca era doar cauza de nivel ulei, sau si altceva.
Cu uleiul rece, merge foarte bine schimbatul treptelor. Intra usor din P in R N D. Uleiul era GM.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Da, ar trebui sa fie prezent tot timpul intr-o anumita treapta de viteza, Din ce spui tu nu e cazul la tine (dpmdv), e o problema de cuplu. Cutiile AF-40 au convertor (convertizor) de cuplu in loc de ambreiaj. Asa cum la cutiile manuale se duce ambreiajul..........
Oricum, daca nu scapi cu uleiul, ar fi bine sa fie convertizorul ca e cel mai ieftin din toata 'smecheria', in jur de 350 E fara manopera si ulei.
Bafta.
Oricum, daca nu scapi cu uleiul, ar fi bine sa fie convertizorul ca e cel mai ieftin din toata 'smecheria', in jur de 350 E fara manopera si ulei.
Bafta.
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
jagopap a scris:
Fenomenul descris mai scurt e asa: se decupleaza o treapta si urmatoarea este cuplata cu o intarziere, si in acest timp tinand apasat acceleratia, turatia motoului urca. Cel mai accentuat este din 2 in 3, aici turatia ajunge cateodata la 4000 rpm. In celelalte trepte intarzierea este mult mai scurta, turatia urca max 500 ture.
Totul doar cu uleiul foarte cald in cutie aprox. 100 grade.......Voi incerca un reglaj corect al nivelului din cutie si vad daca se modifica ceva.
Fenomenul descris mai scurt e asa: se decupleaza o treapta si urmatoarea este cuplata cu o intarziere, si in acest timp tinand apasat acceleratia, turatia motoului urca. Cel mai accentuat este din 2 in 3, aici turatia ajunge cateodata la 4000 rpm. In celelalte trepte intarzierea este mult mai scurta, turatia urca max 500 ture.
Totul doar cu uleiul foarte cald in cutie aprox. 100 grade.......Voi incerca un reglaj corect al nivelului din cutie si vad daca se modifica ceva.
S-a rezolvat problema odata cu reglarea corecta a uleiului din cutie, ori ba?
Bafta.
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Dragilor tocmai sunt nou pe aici si as dori sa va spun pe scurt ce am patit cu AF 40 pe insignia 2011: Din P in Drive smucea, doar in drive.
Schimbat placa electrovalve 1400 euro plus 300 manopera - garantie 16 luni
problema a disparut.
ATENTIE !!! NU VA DUCETI IN BUCURESTI - CHITILA la reparat cutia de viteze, (pe site zici ca sunt service PROFi dar ei au un garaj) va atrage cu preturi mici, si multa vrajeala ( ca o spala ca o sufla si merge ca masoara fiecare valva ..vrajala) dupa care va jegmaneste. Eu nestiind ....mi-au spus ca nu am suficient ulei in cutie dupa ce au dat jos 3-4 litri de ulei mi-au bagat inapoi in cutie 6 litri ( sa- scoata bani din ulei) Problema masinii a ramas, prostii se uitau ca la poarta noua de ce nu merge iar eu trebuia sa platesc nepriceperea lor, ca sa vezi !
Schimbat placa electrovalve 1400 euro plus 300 manopera - garantie 16 luni
problema a disparut.
ATENTIE !!! NU VA DUCETI IN BUCURESTI - CHITILA la reparat cutia de viteze, (pe site zici ca sunt service PROFi dar ei au un garaj) va atrage cu preturi mici, si multa vrajeala ( ca o spala ca o sufla si merge ca masoara fiecare valva ..vrajala) dupa care va jegmaneste. Eu nestiind ....mi-au spus ca nu am suficient ulei in cutie dupa ce au dat jos 3-4 litri de ulei mi-au bagat inapoi in cutie 6 litri ( sa- scoata bani din ulei) Problema masinii a ramas, prostii se uitau ca la poarta noua de ce nu merge iar eu trebuia sa platesc nepriceperea lor, ca sa vezi !
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- hog33
- ****
- 1,006 mesaje
- din 29 Mai 2014
- Insignia 2011
- Bucuresti
hog33
- Mesaje scrise: 1,006
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2014
- Mesaj Privat
Undeva pe centura langa Cernica - o firma care are sediu si la Timisoara dar de 4 ani este si in Bucuresti
Dl. ing. dir. Doru foarte de treaba -
Pe cand serviceurile de origine va trimit la ultimul soft pentru cutie dar neajuns in RO acesta a reparat cutia.
Scump cei drept 1400 euro grupul de electrovalve si 300 manopera si reinvatarea treptelor.... deci 1700 euro
0721.310.551 - nu mai stiu cum se numesc
In Crangasi alt service dedicat cutiilor automate ..1800 euro
Iar in Chitila ( o gasiti pe google cu mare site) nici sa nu va ganditi - o fundatura de unde va pierdeti banii, au spalat blocul l-au curatat au schimbat uleiul si gata ! MERGE ! La jegosii astia am pierdut o zi din concediu si n-am rezolvat nimic.
Mentionez ca la momentul in care patesti problema cu cutia nu ai cunostinte de ce inseamna domeniul asta si rechinii astia din piata musca din rana ta. Este o mafie in breasla asta de te sperii. Sunt 4 sau 5 care repara cutii automate in bucuresti iar clientii, sunt pansamentul lor financiar.
Dl. ing. dir. Doru foarte de treaba -
Pe cand serviceurile de origine va trimit la ultimul soft pentru cutie dar neajuns in RO acesta a reparat cutia.
Scump cei drept 1400 euro grupul de electrovalve si 300 manopera si reinvatarea treptelor.... deci 1700 euro
0721.310.551 - nu mai stiu cum se numesc
In Crangasi alt service dedicat cutiilor automate ..1800 euro
Iar in Chitila ( o gasiti pe google cu mare site) nici sa nu va ganditi - o fundatura de unde va pierdeti banii, au spalat blocul l-au curatat au schimbat uleiul si gata ! MERGE ! La jegosii astia am pierdut o zi din concediu si n-am rezolvat nimic.
Mentionez ca la momentul in care patesti problema cu cutia nu ai cunostinte de ce inseamna domeniul asta si rechinii astia din piata musca din rana ta. Este o mafie in breasla asta de te sperii. Sunt 4 sau 5 care repara cutii automate in bucuresti iar clientii, sunt pansamentul lor financiar.
MePe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
Hai salut,
Am Insignia 160 hp, 4x4 automata cu de toate, full. Am luat-o din reprezentanta si a fost condusa doar de mine in toti aproape 63.000 km cati ii are acum (2/3 facuti pe autostrada si DN1 Bucuresti-Ploiesti).Am facut revizii la 15.000 km chiar daca cei din reprezentanta mi-au spus este ok si la 30.000. Noul ECM din iulie anul trecut, parca merge mai prost cu varinta a 2-a, cateva chestii marunte pe garantie.
S-a mai intamplat sa se blocheze volumul la audio sau sa ramana aprins ecranul chiar daca am scos cheia din contact.
De vreo 15.000 km m-am tot dus la reprezentanta motivand ca smuceste in P si D sau la schimbul alternant intre ele, mai ales cand masina este incalzita bine.
Pe langa asta, in timp,a inceput sa mai faca urmatoarele:
- la decelerarea din 4 in 3 mai ales pe drum intins (autostrada), mai putin in oras, are un recul, bataie, uneori destul de puternica.
- daca turatia este intre 3-4000 ture si, apesi pedala de acceleratie rapid, consecutiv si de cateva ori, masina nu mai are nici o reactie, pur si simplu ramane intr-o anumita turatie.
- la plecarea de pe loc, cu pedala apasata la maxim are un lag de 2-3-4 secunde dupa care izbucneste violent, schimba bine 1-2 se duce in 3500, are un moment in care ezita (parca nu ar sti ce trebuie sa faca) revine la 3200 si abia dupa accea pleca inspre 4-4500 si, schimba.E ciudat acest lucru pentru ca inainte turatia si schimbul de viteze se producea mult mai rapid.
- daca sunt in 2500-3000 ture, si apas pedala de acceleratie de cateva ori, schimba viteza cu o smucitura.
Domnii mecanici de la reprezentanta o tot dau inainte cu testerele si ca masina nu are nici o problema, ca ei au fost in teste cu ea si ca nimic nu e suspect. Nu vreau sa intru in detalii, nu are nici un rost, pregatirea dansilor este tot mai evidenta.
Am fost anul trecut la un alt service (specializati pe Opel) cu aceste reclamatii iar propunerea lor a fost sa schimbam uleiul in cutie.
Zis si facut. Mi-au spus ca era negru (probabil de suparare, ca mine ) si ca acum ar trebui sa fie ok.
N-a fost...
A venit sezonul rece si avand in vedere ca sunt luni intregi in care fac 10 km pe zi (acasa-birou-acasa) nu am mai sesizat sa mai smuceasca, celelalte simtome insa au ramas.
Apoi, o vreme am zis ca o las sa se strice si ulterior sa-i dau in judecata pe cei de Opel&Reprezentanta pentru ca mi-au vandut un produs care s-a defectat inainte de veme si sa invoc culanta.Mi se pare un motiv serios si suficient insa trebuie ca un service autorizat care sa-mi dea patalama ca masina are o problema. Iar cei din reprezentanta unde masina a fost in toti acesti ani nu o vor face.
Am dat de service-ul de la Timisoara, am rugat un localnic sa intrebe lumea in oras si vorba este ca sunt scumpi dar buni.
Ce parere aveti ? Merg inainte cu vizita la service-ul de la Timisoara sau aveti alta recomandare ?
HOG33, ai chef si vreme bineinteles sa vezi comportamentul masinii mele ? Mi-ar fi de ajutor.
Multam anticipat pentru raspunsuri,
Am Insignia 160 hp, 4x4 automata cu de toate, full. Am luat-o din reprezentanta si a fost condusa doar de mine in toti aproape 63.000 km cati ii are acum (2/3 facuti pe autostrada si DN1 Bucuresti-Ploiesti).Am facut revizii la 15.000 km chiar daca cei din reprezentanta mi-au spus este ok si la 30.000. Noul ECM din iulie anul trecut, parca merge mai prost cu varinta a 2-a, cateva chestii marunte pe garantie.
S-a mai intamplat sa se blocheze volumul la audio sau sa ramana aprins ecranul chiar daca am scos cheia din contact.
De vreo 15.000 km m-am tot dus la reprezentanta motivand ca smuceste in P si D sau la schimbul alternant intre ele, mai ales cand masina este incalzita bine.
Pe langa asta, in timp,a inceput sa mai faca urmatoarele:
- la decelerarea din 4 in 3 mai ales pe drum intins (autostrada), mai putin in oras, are un recul, bataie, uneori destul de puternica.
- daca turatia este intre 3-4000 ture si, apesi pedala de acceleratie rapid, consecutiv si de cateva ori, masina nu mai are nici o reactie, pur si simplu ramane intr-o anumita turatie.
- la plecarea de pe loc, cu pedala apasata la maxim are un lag de 2-3-4 secunde dupa care izbucneste violent, schimba bine 1-2 se duce in 3500, are un moment in care ezita (parca nu ar sti ce trebuie sa faca) revine la 3200 si abia dupa accea pleca inspre 4-4500 si, schimba.E ciudat acest lucru pentru ca inainte turatia si schimbul de viteze se producea mult mai rapid.
- daca sunt in 2500-3000 ture, si apas pedala de acceleratie de cateva ori, schimba viteza cu o smucitura.
Domnii mecanici de la reprezentanta o tot dau inainte cu testerele si ca masina nu are nici o problema, ca ei au fost in teste cu ea si ca nimic nu e suspect. Nu vreau sa intru in detalii, nu are nici un rost, pregatirea dansilor este tot mai evidenta.
Am fost anul trecut la un alt service (specializati pe Opel) cu aceste reclamatii iar propunerea lor a fost sa schimbam uleiul in cutie.
Zis si facut. Mi-au spus ca era negru (probabil de suparare, ca mine ) si ca acum ar trebui sa fie ok.
N-a fost...
A venit sezonul rece si avand in vedere ca sunt luni intregi in care fac 10 km pe zi (acasa-birou-acasa) nu am mai sesizat sa mai smuceasca, celelalte simtome insa au ramas.
Apoi, o vreme am zis ca o las sa se strice si ulterior sa-i dau in judecata pe cei de Opel&Reprezentanta pentru ca mi-au vandut un produs care s-a defectat inainte de veme si sa invoc culanta.Mi se pare un motiv serios si suficient insa trebuie ca un service autorizat care sa-mi dea patalama ca masina are o problema. Iar cei din reprezentanta unde masina a fost in toti acesti ani nu o vor face.
Am dat de service-ul de la Timisoara, am rugat un localnic sa intrebe lumea in oras si vorba este ca sunt scumpi dar buni.
Ce parere aveti ? Merg inainte cu vizita la service-ul de la Timisoara sau aveti alta recomandare ?
HOG33, ai chef si vreme bineinteles sa vezi comportamentul masinii mele ? Mi-ar fi de ajutor.
Multam anticipat pentru raspunsuri,
- yerd
- **
- 186 mesaje
- din 23 Mar 2014
- Insignia A20NHT
- Timis
yerd
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
jagopap
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2013
- Mesaj Privat
MePe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
MePe
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2014
- Mesaj Privat
- stefanmatasaru
- **
- 191 mesaje
- din 25 Jan 2014
- Insignia 2009
- Caras-Severin
stefanmatasaru
- Mesaje scrise: 191
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2014
- Mesaj Privat