- polyy88
- OP
- 178 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Vectra 2003
- Prahova
polyy88
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare tuturor, poate cineva sa ma ajute cu un raspuns?
In urma cu ceva vreme am facut trecerea te le halfcan la fullcan, cel putin in ceea ce priveste EHU display si panou de clim acum am CD-70 cu CID si panou dubluclimatronic fullcan si functioneaza perfect.
Am montat butoane cu scroll si un cim cu sas deoarece mi-am montat si ESP bineinteles ca am pus si butonul de dezactivare si merge dar nu functioneaza, scroll-urile si butoanele cele din dreapta claxoneaza iar cele din stanga nu fac nimic, acum eu mai am un CIM in casa cu SAS si acesta are o eticheta pe el FULL+SAS 433Mhz, dar are acelasi cod ca cel actual montat pe masina cel putin scris pe carcasa(cod:13165349) dar cel de pe masina nu are acea eticheta pe PCB, merita sa incerc sa ma mai chinui sa il pn si pe acesta pe masina?
A doua chestie am facut rost si de BCM(cod KD) DDM si PDM, UEC toate full can mai am sa fac rost de REC, acum imi poate spune cineva diferentele de conexiune la BCM si daca exista la celelalte module ca vreau sa ma apuc sa le pun.
Vreau sa fac toata masina fullcan deoarece am deja piesele care le-am obtinut pe nimic.
Si inca ceva eu nu pot intra cu OP-com pe BCM DDM SI PDM actuale pe masina half can si alti cu acelasi OP-com pot intra pe vectrele lor, de ce? si daca fac acesta conversie o sa pot intra?
A treia chestie se pot folosi aceleasi butoane de incalzire scaune ca cele care le am pe fata pentru incalzirea scaunelor din spate bineinteles cu modificarile prinderilor din plasticul ala de la bricheta spate, deoarece am rezistente de incalzire scaune de la o vectra c de pe fata dar cum mi-am montate deja pe fata vreau pe acestea sa le pun pe spate.
Sper ca nu v-am zapacit si nu ma injurati toti prea tare
In urma cu ceva vreme am facut trecerea te le halfcan la fullcan, cel putin in ceea ce priveste EHU display si panou de clim acum am CD-70 cu CID si panou dubluclimatronic fullcan si functioneaza perfect.
Am montat butoane cu scroll si un cim cu sas deoarece mi-am montat si ESP bineinteles ca am pus si butonul de dezactivare si merge dar nu functioneaza, scroll-urile si butoanele cele din dreapta claxoneaza iar cele din stanga nu fac nimic, acum eu mai am un CIM in casa cu SAS si acesta are o eticheta pe el FULL+SAS 433Mhz, dar are acelasi cod ca cel actual montat pe masina cel putin scris pe carcasa(cod:13165349) dar cel de pe masina nu are acea eticheta pe PCB, merita sa incerc sa ma mai chinui sa il pn si pe acesta pe masina?
A doua chestie am facut rost si de BCM(cod KD) DDM si PDM, UEC toate full can mai am sa fac rost de REC, acum imi poate spune cineva diferentele de conexiune la BCM si daca exista la celelalte module ca vreau sa ma apuc sa le pun.
Vreau sa fac toata masina fullcan deoarece am deja piesele care le-am obtinut pe nimic.
Si inca ceva eu nu pot intra cu OP-com pe BCM DDM SI PDM actuale pe masina half can si alti cu acelasi OP-com pot intra pe vectrele lor, de ce? si daca fac acesta conversie o sa pot intra?
A treia chestie se pot folosi aceleasi butoane de incalzire scaune ca cele care le am pe fata pentru incalzirea scaunelor din spate bineinteles cu modificarile prinderilor din plasticul ala de la bricheta spate, deoarece am rezistente de incalzire scaune de la o vectra c de pe fata dar cum mi-am montate deja pe fata vreau pe acestea sa le pun pe spate.
Sper ca nu v-am zapacit si nu ma injurati toti prea tare
- polyy88
- OP
- 178 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Vectra 2003
- Prahova
polyy88
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
valicat
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- polyy88
- OP
- 178 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Vectra 2003
- Prahova
polyy88
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
valicat
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
CIM-ul se poate configura cu op-com fara probleme, nu acelasi lucru se intampla si cu BCM, DDM ,PDM,daca ai gasit CIM liber sau cu carpass din 2006 e perfect pentru volan cu rotite, trebuie sa fii sigur ca noul CIM este cu 2 conexiuni sau cu una , nu stiu ce tip de airbag ai (cu 2 sau o conexiune), daca nu se potriveste cu CIM-ul tau la conexiuni poti lua decat placa electrica si monta in carcasa CIM-ului tau.
- ct92mlu
- **
- 110 mesaje
- din 13 Aug 2013
- Vectra 2002 Z16XE
- Constanta
ct92mlu
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2013
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
valicat
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
ce treaba are BCM,DDM sau PDM cu ruleta de la volan?........raspund tot eu!....nici una !fiecare face ce vrea cu banii lui ...dar ruletele de la volan nu functioneaza din cauza CIM-ului.Fa incercarea!,si ia un CIM de la un volan cu rotite si punel la tine!, sa vezi ca merge.....in fine....ma retrag.Un Salut!
- ct92mlu
- **
- 110 mesaje
- din 13 Aug 2013
- Vectra 2002 Z16XE
- Constanta
ct92mlu
- Mesaje scrise: 110
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2013
- Mesaj Privat
valicat
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- polyy88
- OP
- 178 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Vectra 2003
- Prahova
polyy88
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
Rezolvat cu scroll-urile am testat cu celalat CIM si functioneaza.
Acum am mai pus un REC full can fara nici o problema intampinata dar am incercat sa pun un UEC de fullcan pe masina mea numai ca pun UEC-ul de fullcan(am testat cu doua UEC-uri fullcan) si imi ramane martorul ESP aprins si dupa ce pornesc motorul se aude cum pompa de ABS actioneaza solenoidele (ca atunci cand pui frana brusca si intra ABS-ul) si imi arata pe ecran sa verific contactul de frana si se aprinde si "check engine", urmeaza cand fac rost de un tech 2 sa pun si BCM DDM SI PDM full can
Acum am mai pus un REC full can fara nici o problema intampinata dar am incercat sa pun un UEC de fullcan pe masina mea numai ca pun UEC-ul de fullcan(am testat cu doua UEC-uri fullcan) si imi ramane martorul ESP aprins si dupa ce pornesc motorul se aude cum pompa de ABS actioneaza solenoidele (ca atunci cand pui frana brusca si intra ABS-ul) si imi arata pe ecran sa verific contactul de frana si se aprinde si "check engine", urmeaza cand fac rost de un tech 2 sa pun si BCM DDM SI PDM full can
valicat
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2014
- Mesaj Privat
- polyy88
- OP
- 178 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Vectra 2003
- Prahova
polyy88
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat