vuvugabi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor,
Am si eu o problema si sper sa o pot rezolva cu ajutorul vostru.Am un Opel ASTRA G 1.6 benzina,care devre-o doua saptamana imi face ceva probleme cu ABS-ul,mai exact,dupa ce incep franarea,pe ultimii doi,trei metri imi intra ABS-ul indiferent de starea carosabilului:se activeaza si pe asfalt curat si uscat si pe carosabil umed.Imi poate da cineva ceva sfaturi,va rog!
Am si eu o problema si sper sa o pot rezolva cu ajutorul vostru.Am un Opel ASTRA G 1.6 benzina,care devre-o doua saptamana imi face ceva probleme cu ABS-ul,mai exact,dupa ce incep franarea,pe ultimii doi,trei metri imi intra ABS-ul indiferent de starea carosabilului:se activeaza si pe asfalt curat si uscat si pe carosabil umed.Imi poate da cineva ceva sfaturi,va rog!
- rider1
- ***
- 719 mesaje
- din 28 Mar 2012
- Astra 2005 z14xe
- Bucuresti
rider1
- Mesaje scrise: 719
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2012
- Mesaj Privat
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
vuvugabi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2014
- Mesaj Privat
vuvugabi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2014
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,415 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,415
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Giucfli, colegu' are astra g, deci, din ce tin eu minte, senzorul de ABS e incapsulat in rulment, nu separat
vuvule, colegu' se refera la sistemul de pe CorsaC (si altele) unde senzorul ABS e separat, si citeste semnal de pe o coroana dintata de pe rulment (or something)
Oricum, cel mai bine, interfata de diagnoza, si vezi valorile de pe roti. Cel mai probabil senzor ABS busit. Care? Ala care o sa iti arate valori aberante fata de ceilalti si vitezometru.
vuvule, colegu' se refera la sistemul de pe CorsaC (si altele) unde senzorul ABS e separat, si citeste semnal de pe o coroana dintata de pe rulment (or something)
Oricum, cel mai bine, interfata de diagnoza, si vezi valorile de pe roti. Cel mai probabil senzor ABS busit. Care? Ala care o sa iti arate valori aberante fata de ceilalti si vitezometru.
- Giucfli
- **
- 142 mesaje
- din 26 Sep 2012
- Astra 2013 A20DTH
- Bacau
Giucfli
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2012
- Mesaj Privat
vuvugabi
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Nu prea are cum sa fie senzor deoarece asta ar insemna ca un senzor sa trimita catre ECU permenent faptul ca roata respectiva este blocata. Chestia asta nu este posibila deoarece ECU ar sesiza chestia asta si ar genera eroare (ABS aprins in bord). Nu sunt sigur cum este la Astra G dar la Astra H daca un senzor indica roata blocata in miscare > 5km/h ( 0km/h) timp de 5 secunde se genereaza automat eroare cu dezactivarea aferenta a sistemului ABS (ESP daca exista).
ABS-ul poate intra (arproape) permanent in cazul utilizarii anvelopelor de iarna (nu mixte) pe temperaturi > 20 grade, sau in cazul utilizarii anvelopelor cu profil diferit, dimensiuni diferite intre ele sau anvelope de vara BETON cu DOT (fabricatie) mai mare de 6-7 ani adica anvelopa devine ca o bucata de plastic dur.
Cam astea sunt situatiile in care am intalnit simptom "intra ABS prea devreme" foarte rar senzor defect fara eroare.
Pot sa verifici si cu un Op-Com daca vreun senzor indica 0km/h in timp ce masina se misca ala-i defect dar cum am mai spus foarte rar fara eroare. Chiar daca indica cu diferente senzorii intre ei , nu afecteaza cu nimic ABS-ul ci doar ESP-ul.
ABS-ul poate intra (arproape) permanent in cazul utilizarii anvelopelor de iarna (nu mixte) pe temperaturi > 20 grade, sau in cazul utilizarii anvelopelor cu profil diferit, dimensiuni diferite intre ele sau anvelope de vara BETON cu DOT (fabricatie) mai mare de 6-7 ani adica anvelopa devine ca o bucata de plastic dur.
Cam astea sunt situatiile in care am intalnit simptom "intra ABS prea devreme" foarte rar senzor defect fara eroare.
Pot sa verifici si cu un Op-Com daca vreun senzor indica 0km/h in timp ce masina se misca ala-i defect dar cum am mai spus foarte rar fara eroare. Chiar daca indica cu diferente senzorii intre ei , nu afecteaza cu nimic ABS-ul ci doar ESP-ul.
- Militaru Simion
- *
- 5 mesaje
- din 03 Oct 2015
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Militaru Simion
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salut, am si eu cam aceasi problema la opelul meu la finalul franari imi intra abs-ul cand roata aproape s-aoprit nu stiu ce sa ii fac am pus testarul pe ea nici un cod totul functioneaza perfect am pus si in mers valorile sunt toate le fel pentru fiecare roata in parte am curatat etrierii fata spate cablul de la frana de mana este vorba de opel astra 1,7 cdti din 2004 nu stiu ce sa ii mai fac, am observat ca se aude un fasait intre motor si caroserie (mai sus de pompa de injectie)
Multumesc anticipat si scuze daca am deranjat.
Multumesc anticipat si scuze daca am deranjat.