Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ramon_vl_94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Salut tuturor deti de un an de zile un opel vectra b x20dtl de cand l.am luat se aprindea martorul motor la bord dar doar cand era subturata o acceleram peste 2000rpm si isi revenea . de cand i.am facut schimburile la 220000 km s.a schimbat treaba ,martorul se aprinde la 3000rpm si imi taie pedala si asa face pana ce o opresc si scot chieia din contact. mentinez ca am fost la diagnoza si mi.a dat eroare P1125-3 ( critical system not malunction 1, present refer to checcking procedure trouble code description ) adica e ceva la electrovalva de la turbo asa mi.sa spus, acum incepea calvarul. am schimbat toate 3 electrovalvele+senzor arbore cotit+senzor galerie de admisie+verificat si curatat EGR+curatat de 2 ori galeria de admisie+verigicat circuit vaccum+schimbat 2 pompe vaccum+incercat 3 debimetre diferite. ARE vreo legtura filtru de motorina ? Si faptul ca imi da motirina pe la retururile de la 2 injectoare, am verificat retur si nu e spart dar le gasesc ude mereu. masina porneste din prima nu are nici un fel de preobleme doar ca dac o turez mai mult de 3000rpm in sarcina in vitezele 3,4,5 se aprinde martorul la motor si merg ca si cum nu asi avea turbo. Va rog ajutati.ma ca nu stiu ce sa mai schimb sau unde sa ma mai duc.Am uitat sa va spun ca pe circitul vaccum am gasit ulei. MULTUMESC ANTICIPAT!
Skip ads

  • lucyus97

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1997 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Eu tot pe vaccum tind sa cred ca este problema.
Ai verificat capsula egr sau cea de la intake, eu acolo am avut probleme.
  • ramon_vl_94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Ege verificat total dar ce ai spus in continuare habar nu am ce e . Stima
  • ramon_vl_94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
HEELP me !va rog
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Aceeasi faza am traversat-o si eu cu aceeasi vestita eroare P1125. La 130 km/h fix (3000ture) cadea masina ca secerata ! Imi numaram deja banii pentru turbina noua , dupa ce suflasem in toate furtunasele si capsulele posibile. Am facut vreo3 diagnoze si mereu mi se spunea ca e ceva legat de turbina. La un moment dat un service cica mi-a curatat senzorul MAP DIN galerie admisie ( nu BARO !) Naiba stie ce au facut si cum l-au curatat ca la al 2-lea service mi-au curatat acelasi senzor MAP si masina si-a revenit. Ca cica era jegos rau si citea eronat presiunile si astfel informa ECU eronat care lucra in consecinta , adica eronat.
Dar asta a fost la mine (y17dt) ...pentru P1125 pot fi multe alte cauze.
N-am pus la socoteala service-urile unde mi se spunea ca a fost ceva eroare aiurea si sa schimb motorina + alte experimente!
  • ramon_vl_94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Acel senzor care intra in galeria de admisie prin capacul admisiei l.am curatat apoi l.am schimbat dar fara niciun rezultat. Multani de raspuns mai astept pareri!
  • olteanuu

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2013

  • Mesaj Privat
salut aceeasi problema am si eu la 300de ture se plafoneaza am schimbat galerie admisea egr curatat clapeta acceleratie curatata tind sa cred sa nufie vreun furtun ceva fisurat cand ajung la 300de ture mi se aprinde martorul cu cheita in bord
  • 13nicu

  • Mesaje scrise: 1,487
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 hatch y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2012

  • Mesaj Privat
Eu am verificat:
- pompa vacum + circuit vacum mm cu mm + imbinari
- EGR curatat + galerie admisie din cat am putut fara demontare
- electrovalva comanda EGR si electrovalva comanda turbina
- tija west-gate
- intercooler , etanseitate furtune turbina , verificare joc ax turbina ( manual si ochiometric)
- verificat intercooler
- verificat mufele ECU ...nu cred ca e cazul la voi cum e la y17dt unde baga motorina in ECU.
- 3 diagnoze aiurea
- rulat cu mufa debitmetru scoasa
- schimbat filtru aer si motorina la sugestia unui mecanic

... si poate ca au mai fost si altele.
Daca nu rezolvam cu senzorul MAP , urma sa ma orientez spre lipiturile reci de ECU ...... iar ca final urma o turbina noua.
  • ramon_vl_94

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2014

  • Mesaj Privat
astazi am turat masina mai mult pe o panta mai mare in viteza a2a si sa aprins martoru sa fie vre.o legatura cu injectoarele care scapa motorina pe la retur sau turbina careia i se accentueaza pasaitul pe la3000r/min. ma ajuta si pe mn cineva?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR