ManiacuV6
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am o vectra B din 97 si am o mare problema>
Are motir de 1,8 16v ecotec si cateodata dupa ce se cam incalzeste motorul adik cupleaza ventlatorul de racire daca dau sa o opresc face cam urat adik atunci cand cheia e in pozitia de scoatere raman becurile din bord aprinse ca si cum ar fi pus contactul.
Cred sa nu fie de la niste ulei pe care l-am pus pe cheia de contact pentru a face contactul sa merga mai usor
O solutie: cred sa nu fie de la un electricin priceput care a facut o improvizatie sa merga ventilatorul cand e contactul luat(((lucru BUN)))
Are motir de 1,8 16v ecotec si cateodata dupa ce se cam incalzeste motorul adik cupleaza ventlatorul de racire daca dau sa o opresc face cam urat adik atunci cand cheia e in pozitia de scoatere raman becurile din bord aprinse ca si cum ar fi pus contactul.
Cred sa nu fie de la niste ulei pe care l-am pus pe cheia de contact pentru a face contactul sa merga mai usor
O solutie: cred sa nu fie de la un electricin priceput care a facut o improvizatie sa merga ventilatorul cand e contactul luat(((lucru BUN)))
- solver
- **
- 179 mesaje
- din 05 Oct 2004
- Bistrita
solver
- Mesaje scrise: 179
- Locatie: Bistrita
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2004
- Mesaj Privat
In general uleiul nears nu este un bun conducator electric... dar daca este ars (folosit) exista sanse sa devina conducator, desi din cunostintele mele conduce curent la tensiuni mari pe cind la masina avem 12V si in mod normal nu ar trebui sa afecteze. Oricum inainte sa pui uleiul nu facea?
Exista sanse mari sa fie de la electricianul priceput. Nu vad de ce e chiar asa un lucru bun sa mearga ventilatorul dupa ce iei contactul. Daca ai o problema poate sa-ti pape toata bateria. In plus daca motorul nu mai functioneaza nici apa din circuitul de racire nu mai face ciclul prin motor. Deci cu motorul oprit tu racesti apa din radiator si NU din motor. Eu zic sa lasi circuitele asa cum au fost ele proiectate ca totusi cred ca sunt ceva mai meseriasi cei au proiectat masina decit electricianul in cauza.
Exista sanse mari sa fie de la electricianul priceput. Nu vad de ce e chiar asa un lucru bun sa mearga ventilatorul dupa ce iei contactul. Daca ai o problema poate sa-ti pape toata bateria. In plus daca motorul nu mai functioneaza nici apa din circuitul de racire nu mai face ciclul prin motor. Deci cu motorul oprit tu racesti apa din radiator si NU din motor. Eu zic sa lasi circuitele asa cum au fost ele proiectate ca totusi cred ca sunt ceva mai meseriasi cei au proiectat masina decit electricianul in cauza.
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- go
- **
- 182 mesaje
- din 27 Dec 2004
- Astra 1993 C16NZ
- Sibiu
go
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Kappy
- **
- 325 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
ManiacuV6
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2005
- Mesaj Privat
Multumesc de idei!! Problema e ca as scoate conexiunea aia proasta dar nu stiu unde sa caut Asa ca nu prea am ce face @@@ Daca aveti vreo sugestie privind locul cu pricina e bine-venita!!!!!
Merci!!
Referitor la ulei nu cred ca ar de la el. Am pus ulei bun adica nears!!!
Oricum se putea si asta sa fie
Merci!!
Referitor la ulei nu cred ca ar de la el. Am pus ulei bun adica nears!!!
Oricum se putea si asta sa fie