- Stefan_BC
- ****
- 2,658 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,658
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,301 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,301
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
cei cu astfel de consum 0.9/1.0 la relanti fara aer - > verificati-va injectoarele.
tocmai ce am facut si eu asta la a mea si am constatat ca toate 4 sunt la limita mortaciunii , parametrii sunt varza la relanti si pe retur la presiuni mari, astfel computerul incearca sa compenseze deviatia de presiune pulsand mai rapid pe milisecunda diuza de la injector.
Eu cand am luat masina aveam 0.6/0.7 l/h la relanti.
De cand am problema cu relantiul mi-a crescut si consumul de la 8.2 in oras la 9-9.5
Inca un sfat, pentru ca am bagat 1000E in motor (z19dt) de curand: filtre de motorina DOAR BOSCH ! (filtrarea este de 0.2 microni , nu intra niciun fel de apa prin el) nu mai folositi MANN (are peste 0.4) sau altceva ! Vorbesc pe bune de la un baiat care repara injectoare si e inginer. Ce scrie in cartea masinii si pe carcasa filtrului de motorina aia sa puneti, altfel patiti ca mine. Nu mai zic ca se poate strica pompa de inalte din cauza asta.
MI-a explicat omul, daca trece cat de putina apa prin filtrul de motorina, la 1600 de bari cat are injectorul in capul diuzei, apa nu este comprimabila ,se face "ciocan" si distruge conul pe care sta bila de otel actionata de cilindru si solenoid. Asta ar fi una din probleme. apoi pompa de inalte care stim cu totii cat costa.
M-am convins pe propriul buzunar ca diesel-ul oricare ar fi el este MULT mai pretentios la intretinere decat benzina.
tocmai ce am facut si eu asta la a mea si am constatat ca toate 4 sunt la limita mortaciunii , parametrii sunt varza la relanti si pe retur la presiuni mari, astfel computerul incearca sa compenseze deviatia de presiune pulsand mai rapid pe milisecunda diuza de la injector.
Eu cand am luat masina aveam 0.6/0.7 l/h la relanti.
De cand am problema cu relantiul mi-a crescut si consumul de la 8.2 in oras la 9-9.5
Inca un sfat, pentru ca am bagat 1000E in motor (z19dt) de curand: filtre de motorina DOAR BOSCH ! (filtrarea este de 0.2 microni , nu intra niciun fel de apa prin el) nu mai folositi MANN (are peste 0.4) sau altceva ! Vorbesc pe bune de la un baiat care repara injectoare si e inginer. Ce scrie in cartea masinii si pe carcasa filtrului de motorina aia sa puneti, altfel patiti ca mine. Nu mai zic ca se poate strica pompa de inalte din cauza asta.
MI-a explicat omul, daca trece cat de putina apa prin filtrul de motorina, la 1600 de bari cat are injectorul in capul diuzei, apa nu este comprimabila ,se face "ciocan" si distruge conul pe care sta bila de otel actionata de cilindru si solenoid. Asta ar fi una din probleme. apoi pompa de inalte care stim cu totii cat costa.
M-am convins pe propriul buzunar ca diesel-ul oricare ar fi el este MULT mai pretentios la intretinere decat benzina.
- sebi4fc
- ****
- 1,576 mesaje
- din 06 Apr 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Cluj
sebi4fc
- Mesaje scrise: 1,576
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2009
- Mesaj Privat
Tox faci reclama la Bosch gratis? Eu numa Mann folosesc si am 250k, test de injectoare date jos puse pe banc de probe toate sunt perfecte deci care e faza cu filtrarea?
Curatati-va EGR , clapeta de acceleratie, filtru aer schimbat la 10k, filtru motorina schimbat la max. 20k, ulei schimbat la 10k etc.
Consum relnati 0,3/0,4 l/h cu AC pornit 0,7-0,9l/h.
Curatati-va EGR , clapeta de acceleratie, filtru aer schimbat la 10k, filtru motorina schimbat la max. 20k, ulei schimbat la 10k etc.
Consum relnati 0,3/0,4 l/h cu AC pornit 0,7-0,9l/h.
- costycosty2015
- *
- 18 mesaje
- din 15 Jun 2015
- Astra 2014
- Mehedinti
costycosty2015
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2015
- Mesaj Privat
La fel și la mine, țin sã menționez cã nu a vrut sã mai porneascã dintr-o datã,,, nici o eroare pe tester,, într-un final pornitã cu spray, acum pornește bine, dar consumul este mãrit la relanti, 1,1 la 1,2 și dupã ce se încãlzește scade la 0,8, la 0,7 înainte de problema cu pornirea consumul la relanti era 0,6 cu lumini aprinse, cd aprins,, și 0,4 la 0,5 cu cu consumatorii opriți,,,, verificat injectoarele și toate ok Opel astra h z19dtl
Tonyy
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2020
- Mesaj Privat