- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
dupa cum spune si titlul discutiei in vara asta as vrea sa schimb batrana mea masina vectra b2 2000 dth cu una din aceste 2 masini musai break sa fie si benzina turbo
as vrea sa vad pareri legate de aceste 2 motoare fiabilitate si orice ce ma poate ajuta sa aleg corect
buget disponibil 10000 eu deci voi alege varf de gama in ambele cazuri*(masini sh(
multumesc anticipat
as vrea sa vad pareri legate de aceste 2 motoare fiabilitate si orice ce ma poate ajuta sa aleg corect
buget disponibil 10000 eu deci voi alege varf de gama in ambele cazuri*(masini sh(
multumesc anticipat
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Parerea mea este sa ceri sfatul asta si pe club ford sau sa discuti cu oameni care detin sau au condus aceste masini cat sa-si faca o idee despre cea in cauza...asa...sa isi dea toti cu parerea despre una si despre alta desi ei nu stiu ce-i aia turbina e foarte usor..mai ales fara argumente cum se practica aici ; cel mai bine faci un test drive cu fiecare in parte si te convingi ; din auzite stiu ca fordul tournier este mult mai cautat iar varianta titanium se gaseste pe piata in multe exemplare ; personal as alege ford pt ca cel de 1.0 a iesit castigatorul anului, dar e doar parerea mea ; nu le-am condus ca sa imi pot face o idee
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
pe ford nu am cont dar am vazut ce spun cei de acolo despre ecoboostul de 1,6 cu variantele lor de putere dar cred ca si comunitatea opel poate sa imi dea informatii valoroase despre aceste motoare si implicit de aceste doua masini care ma intereseaza
cat despre test drive este aproape imposibil pt ca abia la vara revin in tara cand vreau sa schimb batrana mea masina
alte pareri?
cat despre test drive este aproape imposibil pt ca abia la vara revin in tara cand vreau sa schimb batrana mea masina
alte pareri?
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Eu nu prea cred ca iti va da nimeni un sfat pertinent..am eu asa un feeling...eu zic sa te uiti pe youtube la comparatii si teste, in reviste de specialitate sau pe forumurile de afara unde oamenii trateaza masinile ca atare nu doar ca " mamaaa ce fuge " sau " ia-o paia ca consuma putin"...pe la noi prin Romanica opelul se cumpara ca ieftin si atat...nu prea sunt posesori de motorizari 1.6 turbo
- Asgard
- **
- 222 mesaje
- din 08 Jan 2011
- Astra 2002
- Bucuresti
Asgard
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
salutare,
- am avut in test drive ford focus 1.0 ecoboost (125hp daca nu ma insel) timp de o saptamana si pot sa spun cu mana pe inima ca este una din cele mai slabe masini ce mi-au trecut prin mana
- facut test cu opel astra j 1.6 turbo (180hp parca) si cu opel astra j 1.4 turbo 140hp - clar as alege motorul de 1.6 care trage mai bine indiferent de treapta/viteza in comparatie cu cel de 1.4 insa toate astea vin cu o diferenta de consum, la 1.6 (stilul meu de condus - sportiv) mi-a iesit in bucuresti 11-12% (condus cam 150km) iar cu cel 1.4 - 9-10% , ambele pe acelasi traseu
ps: la motorul de 1.4 am ramas neplacut surprins sa observ ca de la 100km/h trage foarte greu cand vrei sa faci o depasire ceva te cam rogi de el (din punctul meu de vedere este cam pe aceasi lungime de unda cu 1.2 TSI - 105hp pus pe golf)
- am avut in test drive ford focus 1.0 ecoboost (125hp daca nu ma insel) timp de o saptamana si pot sa spun cu mana pe inima ca este una din cele mai slabe masini ce mi-au trecut prin mana
- facut test cu opel astra j 1.6 turbo (180hp parca) si cu opel astra j 1.4 turbo 140hp - clar as alege motorul de 1.6 care trage mai bine indiferent de treapta/viteza in comparatie cu cel de 1.4 insa toate astea vin cu o diferenta de consum, la 1.6 (stilul meu de condus - sportiv) mi-a iesit in bucuresti 11-12% (condus cam 150km) iar cu cel 1.4 - 9-10% , ambele pe acelasi traseu
ps: la motorul de 1.4 am ramas neplacut surprins sa observ ca de la 100km/h trage foarte greu cand vrei sa faci o depasire ceva te cam rogi de el (din punctul meu de vedere este cam pe aceasi lungime de unda cu 1.2 TSI - 105hp pus pe golf)
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
mersi pt ambele raspunsuri
am vizualizat pe you tube tot ce am gasit despre cele 2 motoare respectiv cele 2 masini am citit si o gramada de articole si teste facute pe dif reviste de specialitate si in proportie covarsitoare majoritatea dau castigator fordul iar ecoboostul de 1,6 este extrem de laudat
MIE imi place mai mult cum arata astra decat focusul dar am rezerve in privinta motorului de pe opel*(rezerve create din informatiile pe care le/am citit vzualizat pana acum)nu ca as fi facut vreun test drive
Referitor la motorul de 1litru nu ma intereseaza pt ca nici eu nu cred ca ma poate duce mai bine decat dth /ul meu remapat(masina incarcata la max plus 3 adulti si un copil plus o bagajiera sus pe masina si ea plina cu min 50de kg cu clima pornita 3200 km pana acasa in slobozia)fara nici o
am vizualizat pe you tube tot ce am gasit despre cele 2 motoare respectiv cele 2 masini am citit si o gramada de articole si teste facute pe dif reviste de specialitate si in proportie covarsitoare majoritatea dau castigator fordul iar ecoboostul de 1,6 este extrem de laudat
MIE imi place mai mult cum arata astra decat focusul dar am rezerve in privinta motorului de pe opel*(rezerve create din informatiile pe care le/am citit vzualizat pana acum)nu ca as fi facut vreun test drive
Referitor la motorul de 1litru nu ma intereseaza pt ca nici eu nu cred ca ma poate duce mai bine decat dth /ul meu remapat(masina incarcata la max plus 3 adulti si un copil plus o bagajiera sus pe masina si ea plina cu min 50de kg cu clima pornita 3200 km pana acasa in slobozia)fara nici o
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
mersi pt ambele raspunsuri
am vizualizat pe you tube tot ce am gasit despre cele 2 motoare respectiv cele 2 masini am citit si o gramada de articole si teste facute pe dif reviste de specialitate si in proportie covarsitoare majoritatea dau castigator fordul iar ecoboostul de 1,6 este extrem de laudat
MIE imi place mai mult cum arata astra decat focusul dar am rezerve in privinta motorului de pe opel*(rezerve create din informatiile pe care le/am citit vzualizat pana acum)nu ca as fi facut vreun test drive
Referitor la motorul de 1litru nu ma intereseaza pt ca nici eu nu cred ca ma poate duce mai bine decat dth /ul meu remapat(masina incarcata la max plus 3 adulti si un copil plus o bagajiera sus pe masina si ea plina cu min 50de kg cu clima pornita 3200 km pana acasa in slobozia)fara nici o
am vizualizat pe you tube tot ce am gasit despre cele 2 motoare respectiv cele 2 masini am citit si o gramada de articole si teste facute pe dif reviste de specialitate si in proportie covarsitoare majoritatea dau castigator fordul iar ecoboostul de 1,6 este extrem de laudat
MIE imi place mai mult cum arata astra decat focusul dar am rezerve in privinta motorului de pe opel*(rezerve create din informatiile pe care le/am citit vzualizat pana acum)nu ca as fi facut vreun test drive
Referitor la motorul de 1litru nu ma intereseaza pt ca nici eu nu cred ca ma poate duce mai bine decat dth /ul meu remapat(masina incarcata la max plus 3 adulti si un copil plus o bagajiera sus pe masina si ea plina cu min 50de kg cu clima pornita 3200 km pana acasa in slobozia)fara nici o
- Asgard
- **
- 222 mesaje
- din 08 Jan 2011
- Astra 2002
- Bucuresti
Asgard
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Phantom
- **
- 198 mesaje
- din 10 Aug 2008
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
Phantom
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2008
- Mesaj Privat
Eu zic sa faci un drive test si cu un 1.8 aspirat, asta daca vrei sa tii mai multi ani masina. Daca vrei sa o schimbi la 4-5 ani ia 1.4 sau 1.6. Documenteaza-te despre motoarele mici turbo pe benzina. Producatorii fac acum masini nefiabile de unica folosinta. Nu te lua dupa masina, motorul anului totul este marketing.
- florin71
- ***
- 692 mesaje
- din 31 Mai 2007
- Astra 2004 1,7cdti
- Maramures
florin71
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2004 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2007
- Mesaj Privat
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
De motorul de 1,5 de la ford nu stiu nimic
Datele tehnice le am comparat dar ce iti promite producatorul pe fisa tehnica poate nu este la fel si in realitate
Am deschis acest topic pt ca cred ca sunt membrii Opel care poate au avut posibilitatea sa faca un testdrive cu masinile astea si care poate sa imi dea orice informatie <pertinenta>care ma poate ajuta pe mine in alegerea pe care urmeaza sa o fac.
Referitor la benzinarele aspirate......nu imi plac pt ca eu sunt fan turbo si senzatiei care ti/o da i momentul cand fac o depasire sau mai ales cand sunt la munte si nu urca asa cum vreau eu(poate doar benzinarele de la 2litri in sus sa aibe un cuplu cat de cat sanatos)
M/am orientat spre benzinarele turbate pt ca pot sa am un cuplu de diesel la un motor mediu de 1,6 l iar costurile de intretinere sunt mai mici zic eu decat la un diesel de2 l si pentru depasirile pe care poti sa le faci atunci cand ai nevoie, viteza maxima nu ma intereseaza eu fiind destul de precaut in trafic
Datele tehnice le am comparat dar ce iti promite producatorul pe fisa tehnica poate nu este la fel si in realitate
Am deschis acest topic pt ca cred ca sunt membrii Opel care poate au avut posibilitatea sa faca un testdrive cu masinile astea si care poate sa imi dea orice informatie <pertinenta>care ma poate ajuta pe mine in alegerea pe care urmeaza sa o fac.
Referitor la benzinarele aspirate......nu imi plac pt ca eu sunt fan turbo si senzatiei care ti/o da i momentul cand fac o depasire sau mai ales cand sunt la munte si nu urca asa cum vreau eu(poate doar benzinarele de la 2litri in sus sa aibe un cuplu cat de cat sanatos)
M/am orientat spre benzinarele turbate pt ca pot sa am un cuplu de diesel la un motor mediu de 1,6 l iar costurile de intretinere sunt mai mici zic eu decat la un diesel de2 l si pentru depasirile pe care poti sa le faci atunci cand ai nevoie, viteza maxima nu ma intereseaza eu fiind destul de precaut in trafic
- ARISTROCRATE
- OP
- 55 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Vectra 2000 x20dth
- Ialomita
ARISTROCRATE
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- Y-GreK
- ****
- 1,269 mesaje
- din 11 Jul 2007
- Insignia 2019 B15LFV
- Bucuresti
Y-GreK
- Mesaje scrise: 1,269
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019 B15LFV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2007
- Mesaj Privat
Noul motor de 1.5 va fi pus pe noul Focus, nu se regaseste pe actualul MK3.
Nu ma pronunt in privinta motoarelor, dar din cate stiu, 1.6T de 180 de cai de la Opel e mai gurmand decat Ecoboostul facut de Ford.
In ceea ce priveste masinile in sine, parerea mea e ca Focusul e peste Astra.Cei de la Ford au invatat din greseli si oricat de buna era tinuta de drum la modelele anterioare de Focus, care au beneficiat absolut TOATE de suspensie independenta spate, asta nu era indeajuns sa depaseasca rivalii traditionali precum Golf sau Astra.Noul Focus este mult mai confortabil, mult mai bine antifonat si mai putin atipic, singurul dezavantaj pe care l-am identificat a fost spatiul interior mai mic fata de generatia anterioara, chit ca e o masina mai mare, asta din cauza interiorului si a bordului masiv, dar nu e un impediment.
Suntem in 2014 si nu inteleg de ce Opel nu a pus pe Astra J o suspensie independenta, pierde mult in fata Focusului din punct de vedere al tinutei de drum si al sportivitatii.Cineva zicea daca am auzit de sistemul FlexRide de la Opel, si vreau sa-i spun ca da, chiar am auzit si este un sistem destept, dar tot o punte intre 2 roti ramane.
Nu ma pronunt in privinta motoarelor, dar din cate stiu, 1.6T de 180 de cai de la Opel e mai gurmand decat Ecoboostul facut de Ford.
In ceea ce priveste masinile in sine, parerea mea e ca Focusul e peste Astra.Cei de la Ford au invatat din greseli si oricat de buna era tinuta de drum la modelele anterioare de Focus, care au beneficiat absolut TOATE de suspensie independenta spate, asta nu era indeajuns sa depaseasca rivalii traditionali precum Golf sau Astra.Noul Focus este mult mai confortabil, mult mai bine antifonat si mai putin atipic, singurul dezavantaj pe care l-am identificat a fost spatiul interior mai mic fata de generatia anterioara, chit ca e o masina mai mare, asta din cauza interiorului si a bordului masiv, dar nu e un impediment.
Suntem in 2014 si nu inteleg de ce Opel nu a pus pe Astra J o suspensie independenta, pierde mult in fata Focusului din punct de vedere al tinutei de drum si al sportivitatii.Cineva zicea daca am auzit de sistemul FlexRide de la Opel, si vreau sa-i spun ca da, chiar am auzit si este un sistem destept, dar tot o punte intre 2 roti ramane.
Kspic- Suspendat
- 216 mesaje
- din 23 Feb 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
Kspic- Mesaje scrise: 216
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2010
- Mesaj Privat
@Y-GreK :
Suspensia spate cu arbore compus si brat Watt a fost de asemenea revizuita, pentru a obtine rezultate exceptionale in ceea ce priveste rigiditatea la ruliu si inaltimea centrului de ruliu. Sistemul are multe avantaje fata de o configuratie cu brate multiple, inclusiv un design imbunatatit, rigiditate mai mare a unghiului de cadere a rotilor si un nivel redus de frecare a sistemului de suspensie. Puntea spate cu brat Watt permite, de asemenea, mentinerea in permanenta a stabilitatii laterale. Puntea spate cu brat Watt este amplasata pe o traversa de dimensiuni mici, atasata de partea inferioara a autovehiculului, in spatele liniei centrale a rotilor din spate. Aceasta cuprinde un brat central pivotant cu o articulatie sferica la fiecare capat, pe care sunt montate bratele laterale de la roti. Pe drum drept, configuratia ofera o stabilitate excelenta, insa in timpul virajelor aceasta minimizeaza deviatia laterala, la fel ca un sistem cu brate multiple. Inginerii Opel estimeaza ca bratele absorb aproape 80% din sarcinile laterale de pe suspensia spate. In plus, bratul Watt permite montarea unor bucse mai flexibile, fara a mai fi nevoie de compensarea unghiului de convergenta a rotilor din spate, oferind astfel un raspuns imbunatatit si un nivel sporit de confort pe puntea spate.
Legat de Ford Focus 2012.
Din pacate ford-ul se comporta mizerabil la acest test. Chiar si dacia sandero are un comportament mult mai bun la acest test.
Cand vine vorba de sportivitate, un asemenea comportament iese din calcul.
Opel Astra J 2009
Am avut ocazia sa ating cam toate masinile hatckback din ultimii 3-4 ani iar ford-ul are cam cele mai proaste plastice posibile. Sunt peste renault dar totusi sunt slabi dpdv al calitatii materialelor. Nu zic ca asta j-ul are super plastice, dar sunt mult mai placute la atingere si mult mai rezistente.
Un review Opel Astra J : http://www.4tuning.ro/test-...ra-2011-9943.html
Ultima modificare făcută de Kspic la Mie 23 Apr, 2014 9:49 pm
Suspensia spate cu arbore compus si brat Watt a fost de asemenea revizuita, pentru a obtine rezultate exceptionale in ceea ce priveste rigiditatea la ruliu si inaltimea centrului de ruliu. Sistemul are multe avantaje fata de o configuratie cu brate multiple, inclusiv un design imbunatatit, rigiditate mai mare a unghiului de cadere a rotilor si un nivel redus de frecare a sistemului de suspensie. Puntea spate cu brat Watt permite, de asemenea, mentinerea in permanenta a stabilitatii laterale. Puntea spate cu brat Watt este amplasata pe o traversa de dimensiuni mici, atasata de partea inferioara a autovehiculului, in spatele liniei centrale a rotilor din spate. Aceasta cuprinde un brat central pivotant cu o articulatie sferica la fiecare capat, pe care sunt montate bratele laterale de la roti. Pe drum drept, configuratia ofera o stabilitate excelenta, insa in timpul virajelor aceasta minimizeaza deviatia laterala, la fel ca un sistem cu brate multiple. Inginerii Opel estimeaza ca bratele absorb aproape 80% din sarcinile laterale de pe suspensia spate. In plus, bratul Watt permite montarea unor bucse mai flexibile, fara a mai fi nevoie de compensarea unghiului de convergenta a rotilor din spate, oferind astfel un raspuns imbunatatit si un nivel sporit de confort pe puntea spate.
Legat de Ford Focus 2012.
Din pacate ford-ul se comporta mizerabil la acest test. Chiar si dacia sandero are un comportament mult mai bun la acest test.
Cand vine vorba de sportivitate, un asemenea comportament iese din calcul.
Opel Astra J 2009
Am avut ocazia sa ating cam toate masinile hatckback din ultimii 3-4 ani iar ford-ul are cam cele mai proaste plastice posibile. Sunt peste renault dar totusi sunt slabi dpdv al calitatii materialelor. Nu zic ca asta j-ul are super plastice, dar sunt mult mai placute la atingere si mult mai rezistente.
Un review Opel Astra J : http://www.4tuning.ro/test-...ra-2011-9943.html
Ultima modificare făcută de Kspic la Mie 23 Apr, 2014 9:49 pm
- buldozer2
- ***
- 732 mesaje
- din 01 Feb 2011
- Astra 2014 A14NET
- Buzau
buldozer2
- Mesaje scrise: 732
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2011
- Mesaj Privat