- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
P1191 - presiune rampa comuna.
P0520 - presiune ulei.
P1093 - presiune combustibil mica dupa pompa de motorina.
Eu as verifica siguranta F9, alimenteaza pompa de motorina din rezervor. Si releul K1.2, e releul pompei. Mi se pare normal daca pompa din rezervor nu lucreaza, nici in rampa nu are cum sa fie presiune. P1093 o declanseaza pe P1191.
LE: in unele scheme releul apare ca fiind K35.
P0520 - presiune ulei.
P1093 - presiune combustibil mica dupa pompa de motorina.
Eu as verifica siguranta F9, alimenteaza pompa de motorina din rezervor. Si releul K1.2, e releul pompei. Mi se pare normal daca pompa din rezervor nu lucreaza, nici in rampa nu are cum sa fie presiune. P1093 o declanseaza pe P1191.
LE: in unele scheme releul apare ca fiind K35.
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Liviu esti bine intentionat, dar 1.3 cdti-ul are pompa de inalta presiune, deci:
P0193 se refera la presiune mica intre pompa de inalta presiune si regulator rampa comuna;
P0520 este legata de prima, daca nu starteaza motorul e normal;
P1191 apare datorita pompei de inalta presiune defecta.
Pompa din rezervor este pentru presurizarea pana la intrarea in pompa de inalta, deci filtru de motorina si apoi iese din schema. Se si aude la punerea contactului pana la startarea motorului in acel timp de "check before start".
P0193 se refera la presiune mica intre pompa de inalta presiune si regulator rampa comuna;
P0520 este legata de prima, daca nu starteaza motorul e normal;
P1191 apare datorita pompei de inalta presiune defecta.
Pompa din rezervor este pentru presurizarea pana la intrarea in pompa de inalta, deci filtru de motorina si apoi iese din schema. Se si aude la punerea contactului pana la startarea motorului in acel timp de "check before start".
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Poate o fi si pompa de inalta defecta, dar P1191 apare datorita pompei de joasa din rezervor. Macar de atat sunt sigur.
P1191 Fuel low pressure circuit malfunction
La pornirea pompei trebuie sa fie cel putin 230 - 300 kPA pe tur. Presiunea la retur trebuie sa fie intre 20 si 120 kPA. Minte programul, mint si eu.
P1191 Fuel low pressure circuit malfunction
La pornirea pompei trebuie sa fie cel putin 230 - 300 kPA pe tur. Presiunea la retur trebuie sa fie intre 20 si 120 kPA. Minte programul, mint si eu.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Soluția la problemele de mai sus:
- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.
Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul!
În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.
Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul!
În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Nu vrea sã porneascã. Am schimbare regulator presiune și senzor presiune și tot nu pornește. Nu-mi dã nicio eroare. Erorile de dinainte acestor 2 înlocuiri de piese au fost:
P1190, P1192, P1191, P1093, P0340 (!), P0190, P1191, P0093.
Pompa este probatã, injectoarele merg și ele bine.
Ce altceva ar mai putea fi? Mulțumesc!
P1190, P1192, P1191, P1093, P0340 (!), P0190, P1191, P0093.
Pompa este probatã, injectoarele merg și ele bine.
Ce altceva ar mai putea fi? Mulțumesc!
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Iatã cã dupã un an de zile, în care am schimbat un motor... ghinionul mã urmãrește iar.
Am pus într-un grafic pe axa X timpul mãsurat în secunde, de la 0 la 26 de secunde, iar pe axa Y presiunea în MPa. Dunga roz semnificã presiunea din rampa comunã, care timp de 13-14 secunde rãmâne în jurul a 11-12 MPa (110-120 bari)... Abia dupã 14 secunde, motorul pornește.
Suspectez cã ar fi:
a) pompa de înaltã presiune;
b) regulatorul de presiune de rampa comunã.
În bord nu îmi apare nicio eroare, însã am pãțit de douã ori în mers sã urc un deal / fac o depãșire în care mi-a dat în nas și mi-a tãiat injecția. Erori apãrute:
a) P1191 - Rail Pressure Range/Performance (0B)
b) P0093 - High Pressure Diagnosis Malfunction (0
c) P1191 - Rail Oil Low Pressure (03)
Culmea mãi fraților cã 15.000 de kilometri a mers perfect, iar de când au venit cãldurile / temperaturi peste 10 grade Celsius, îmi ia și 30 de secunde sã o pornesc. I-am schimbat filtrul de motorinã, curat totul, motorinã vine pe rampã...
Vã cer, din nou, o pãrere, cã tot e sãrbãtoare și mai toate service-urile sunt închise.
Am pus într-un grafic pe axa X timpul mãsurat în secunde, de la 0 la 26 de secunde, iar pe axa Y presiunea în MPa. Dunga roz semnificã presiunea din rampa comunã, care timp de 13-14 secunde rãmâne în jurul a 11-12 MPa (110-120 bari)... Abia dupã 14 secunde, motorul pornește.
Suspectez cã ar fi:
a) pompa de înaltã presiune;
b) regulatorul de presiune de rampa comunã.
În bord nu îmi apare nicio eroare, însã am pãțit de douã ori în mers sã urc un deal / fac o depãșire în care mi-a dat în nas și mi-a tãiat injecția. Erori apãrute:
a) P1191 - Rail Pressure Range/Performance (0B)
b) P0093 - High Pressure Diagnosis Malfunction (0
c) P1191 - Rail Oil Low Pressure (03)
Culmea mãi fraților cã 15.000 de kilometri a mers perfect, iar de când au venit cãldurile / temperaturi peste 10 grade Celsius, îmi ia și 30 de secunde sã o pornesc. I-am schimbat filtrul de motorinã, curat totul, motorinã vine pe rampã...
Vã cer, din nou, o pãrere, cã tot e sãrbãtoare și mai toate service-urile sunt închise.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Mulțumesc Dan pentru intervenție!
Am avut probleme iarna când la fel pompa de joasã era blocatã cu un dop de gheațã, însã acum funcționeazã (se aude, când pun contactul țâșnește motorinã pe la fiecare țeavã de pe rampã - ca verificare).
Pun astãzi 2 rampe pe care le am sã vãd dacã o ia corect. Dacã nu, problemã de cablaj...
Repet, nu dã nicio eroare, ci doar face presiune foarte greu și abia dupã 20-25 de secunde pornește.
Am avut probleme iarna când la fel pompa de joasã era blocatã cu un dop de gheațã, însã acum funcționeazã (se aude, când pun contactul țâșnește motorinã pe la fiecare țeavã de pe rampã - ca verificare).
Pun astãzi 2 rampe pe care le am sã vãd dacã o ia corect. Dacã nu, problemã de cablaj...
Repet, nu dã nicio eroare, ci doar face presiune foarte greu și abia dupã 20-25 de secunde pornește.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- BogdanBms1994
- *
- 2 mesaje
- din 19 Mai 2014
- Corsa 2001 z12xe
- Braila
BogdanBms1994
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare am si eu o problema ...am un opel corsa c 2001 z12ex 1.2 benzina..masina sa oprit pur si simplu in mers dupa care nu am reusit sa o mai pornesc...dau la automat motorul invarte, benzina am in ea , pur si simplu nu vrea sa porneasca....am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca s-ar putea sa fie pompa de benzina care nu are suficienta presiune .... nu am reusit sa iau codurile de eroare deoarece masina nu porneste deloc.
ceva idee cineva?
ceva idee cineva?
- corsablue
- ****
- 2,792 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,792
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- BogdanBms1994
- *
- 2 mesaje
- din 19 Mai 2014
- Corsa 2001 z12xe
- Braila
BogdanBms1994
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2014
- Mesaj Privat
BogdanBMS
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2013
- Mesaj Privat