Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salutare! mi-a aparut o noua problemuta la corsica,dimineata la pornire imi scoate fum de culoare alba dar cu un miros cam ciudat,intepator iar motorul functioneaza inegal,nu se aude sa mearga rotund cum mergea inainte,turometrul variaza si la rece dar problema mai mare este cand se incalzeste,dupa un drum pana la munca aproximativ 6 km prin oras cand ajung opresc si il las vreo 10 minute iar cand pornesc din nou turometrul o cam ia razna,prima oara il trage in jos iar apoi incepe sa fluctueze cand sus cand jos ca si cum ar galopa daca intelegeti expresia. aveti idee ce ar putea fi? injectoare? debitmetru de aer? pompa de inalte? vreun senzor? pe tester nu imi da nici o eroare si nici in bord nu apare nimic. e binevenit orice sfat/ajutor. multumesc anticipat!
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=89675
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=77570
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat,o sa ii curat egr si admisie si vad rezultatul
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
e greu cu meseriasii astia cand aud doar de curatat nu au timp disponibil... Sad nu stiti pe nimeni in suceava "disponibil"?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am reusit in sfarsit sa gasesc pe cineva sa ma ajute,m-a programat pe joi seara sper sa se tina de cuvant Confused
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Cati km are masina? Eu am 156.000 si inca merge ca noua, nu am probleme cu egr, care din cate am inteles nu mai este ca la cele vechi, asa de problematic. Inca nu suna nici distributia. Referitor la egr, mi s-a spus ca egr-ul care echipeaza motoarele A13 DTx e diferit de celelalte, avand motoras electric in loc de bobina, si mai multa forta pe piston. Daca e turata corect si condusa la drum intins, iar din cand in cand mers peste 3000 de ture, se curata binisor. La mine inca porneste ca in prima zi, turometrul sta atza si la rece si la cald. Recent am facut un drum in germania cu ea, masina a vazut des 3400 de ture, mers constant cu 170-180. Acum cand m-am intors cu ea in tara, merge boboc. Ma gandesc oare cand ma vor lasa bujiile, la kilometrii astia...


M-am tot gandit sa imi schimb egr-ul preventiv, sa nu astept sa imi faca probleme (am inteles ca atunci cand incepe sa faca probleme afecteaza si filtrul de particule, dar deocamdata mecanicul mi-a zis ca la drumurile lungi pe care le fac cu masina, si la mersul putin prin oras, n-ar trebui sa-mi fac nici o problema.

Stie cineva specialist de pe forum sa imi spuna daca in timpul regenerarii filtrului de particule, datorita faptului ca gazele trimise pe emisie sunt mai fierbinti decat la cele fara filtru, ajuta la curatarea egr-ului?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu sunt specialist...dar nu cred ca gazele fierbinti ajuta la curatarea EGR.
Dupa cum singur spui ...``daca e turata corect si condusa la drum intins`` plus toate consumabile schimbate la timp = viata lunga EGR si motor.
Daca iti pastrezi stilul se prevede viata lunga....
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut! masina are 134ooo km,pe tester imi arata ca egr lucreaza dar nu si cat la suta,trage si functioneaza impecabil dar ma deranjeaza ca fluctueaza turometrul la cald,prima oara am zis ca e din injectoare dar la sfaturile colegilor de pe forum m-am hotarat sa curat egr si admisie,oricum iar m-a amanat mecanicul pe sambata,de data asta asa ramane si daca tot se manifesta asa verific debitmetrul aer iar dupa injectoarele,distributia nu imi face zgomot deocamdata o las asa,5 zile conduc masina in oras iar 2 in afara,masina am luat-o pentru exterior deoarece intentionez sa ma mut in afara orasului si atunci nu cred ca o sa mai am probleme de genu,referitor la filtru de particule nu am de ce sa imi fac griji pentru ca nu am Laughing numai bine!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ai incercat dupa ce se incalzeste motorul sa scoti mufa la debitmetru si sa mergi asa?...dar nu pentru mult timp.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
m-am gandit si la debitmetru,ce ar trebui sa se intample daca merg putin fara el? azi am pus un tester pe masina de la delphi si imi arata ca egr lucreaza bine,arata in procente,nici nu stiu ce sa mai fac,nu cred ca strica o curatare Question
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Fara mufa la debitmetru mergi cativa km ( pana se incalzeste ) si vezi daca mai fluctueaza turatia.
Alte erori nu au aparut pe tester?
Ai filtru DPF pe masina?
Un tester se pune pe masina si se inregistreaza parametri in mers...apoi se interpreteaza datele.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu am filtru DPF si alte erori nu au aparut pe tester,ce vreau sa iti mai spun este ca la pornire masina scoate un fum albicios si intepator la miros,crezi ca ar avea legatura cu debitmetrul?injectoarele nu le pot vedea cum functioneaza pe nici un tester pana acum,5 la numar azi al 6-lea. de acum daca am vorbit la service merg maine sa curat egr si admisie si am sa vad cu debitmetrul am sa incerc dupa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca e ca mirosul de oua stricate poate fi de la catalizator.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
e miros ca de spray paralizant,putin iritant si inecacios,ma gandeam la injectoare sa nu pulverizeze prea mult dar din moment ce nu le pot vedea pe tester le iau prin eliminare...
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
nu inteleg de ce nu le poti vedea pe tester...
e vorba de op-com?
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
op-com,delphi,unul italian si bosch parca...pe nici unul nu se vad injectoarele
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
op-com clona? ce firmware si ce soft s-a folosit? ( ideal firmware 1.39 si soft 08,2010)
bosch kts? ala trebuia sa mearga 200%
de delphi nu stiu nimic
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
nu ma pricep prea bine dar stiu ca pe nici unul nu a aratat injectoarele Sad
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Tu nu.
Dar cel care pune testerul? Ar trebui sa viseze chestiile astea.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
probabil ai dreptate dar ultimul test facut e in service autorizat motoare si baiatul cu testerul a facut multe ore de pregatire,testerul e cu licenta toate puse la punct,oricum nici azi nu am facut mare lucru,intre timp am schimbat telescoapele spate cat s-au perindat pe langa masina tot felul de mecanici inclusiv unul care a lucrat la opel,am curatat debitmetrul de aer si de desfacut egr sau admisie nici nu incape vorba,e foarte multa treaba si problema nu e de acolo,problema e cu un injector asa spun toti. asadar am pe cineva foarte priceput la reprezentanta fiat,am vorbit si poate rezolv ceva luni sau marti asa a ramas stabilit,abia dupa aceea daca nu se rezolva nimic desfac sa curat egr+admisie,macanicul meu nu a vrut sa se apuce doar sa-mi ia banii a zis sa incerc sa rezolv problema cu adevarat si daca se dovedeste ca trebuie curatat imi rezolva problema Confused
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR