- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Buna seara dragi utilizator ai clubului opel!Mi-am achizitionat recent un opel omega 2.5 td din 2000 si de cand l-am luat nu merge asa cum trebuie,am verifiacat acest lucru mergand cu masina unui prieten care are acelasi model de omega.Deci,in momentul in care apas acceleratia aproape de podea masina trage dar nu cum ar fi normal sa o faca,iar daca o calc treptat si apoi brusc vine o putere foarte mare.Acumace vreau sa ma ajutati daca stiti,am fost cu masina la tester si mi-a spus ca e EGR-ul infundat,L-am curatat,am curatat si galeria de admisie,am curatat si debitmetrul de aer si acum merge si mai prost...abia mai trage!turbina se aude la 1400 un pic si apoi deloc!tin sa precizez ca daca scot mufa de la debitmetru merge ceva mai bine,simtitor mai bine,dar turbina tot nu mai intra asa cum ar trebui,tin sa precizez ca acestea s-au intamplat dupa ce am facut acele curatari scrise mai sus!...langa debitmetru de aer am un fel de cutiutza cu un buton care se roteste,daca invart la maxim masina tragea de rupea inainte de curatare,acum si cu butonul la maxim si nu e diferenta.Astept un sfat de la cunoscatori.Va multumesc!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Fain testul cu agrafa...mai am un opel omega 2000 16v din 1995 am incercat sa ii fac testul,nu am reusit si cred ca am si stricat ceva la ea:cand pun contactul nu se mai aprind becurile in bord deloc,iar computerul de bord nu mai imi arata decat data si ora.in rest nimic,si am observat ca nu se mai aprinde nici beculetul de la trapa.ce credeti ca am stricat?...din cauza la acel test
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
Nu am reusit sa imi dau seama de ce nu imi trage omega 2.5 td dupa curatare galeriei de admisie,dar la tester mi-a spus ca e electrovalva de la egr in rest nimic.am schimbat electrovalva si nu s-a imbunatatit nimic.am observat ca daca scot mufa la debitmetru merge un pic mai bine,cu mufa bagata abia urca la deal e cat se poate de puturoasa si pe la vreo 1400 de turatii pe minut se aude usor turbina si apoi gata,nu mai fluiera nimic,sunt sigur ca masina are chip pe ea.pe tester imi arata o valoare la injectie de 12 % in loc de 40%,asa mi-a zis baiatul cu testerul,daca puteti sa imi dati un sfat.nu as vrea sa umblu la valorile injectiei sa nu dereglez chipul,cam ce as putea sa fac sa traga masina macar ca atunci cand am cumparat-o cand tragea foarte bine,chiar prosteste,exact cum am spus si la inceput.astept sugestii!multumesc
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Debitmetru e pe partea de admisie a motorului si masoara cantitatea de aer care intra in admisie , ....
Turbina e actionata de gazele de evacuare si creeaza presiune de aer in admisie de la anumit regim al motorului.
Blocarea supapei EGR afecteaza serios performantele motorului...cauta pe forum despre ea.
Turbina e actionata de gazele de evacuare si creeaza presiune de aer in admisie de la anumit regim al motorului.
Blocarea supapei EGR afecteaza serios performantele motorului...cauta pe forum despre ea.
- ChristianOpel
- OP
- 23 mesaje
- din 05 Apr 2014
- Omega 2000 X25DT
- Caras-Severin
ChristianOpel
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Omega 2000 X25DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2014
- Mesaj Privat