- KingBushido
- OP
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Salutare.Am un Opel Astra G 1.4(Z14XEP) din 2005.Ieri am facut greseala de a pune niste benzina(5 litri) de la o benzinarie (rompetrol paremi-se).In decursul zilei am observat ca masina tragea ceva mai greu si mai mult dupa ce stationam cu ea mai bine de o ora la prima cheie imi murea motorul.Azi cand am vrut sa plec de acasa m-am trezit cu motorul vibrand foarte tare, turometrul oscila puternic si se aprinsese si martorul check engine.Opresc masina astept vreo 2 minute si o pornesc iar...problema dispare.Ma duc imediat alimentez de la OMV gandidu-ma ca benzina pusa inainte o fi avand apa in ea.Toata ziua nu am avut o problema dupa realimentare.In seara asta dupa o stationare de vreo 2 ore cand am dat cheie iar a murit motorul si cand am reusit sa o pornesc tremurmecanic si mi-a zis ca merge in 3 pistoane iar cauzele ar putea fi nenumarate..incepand de la bujii, bobina , sau benzina cel mai sigur fiind un tester.M-am dus am luat un tratament pentru benzina bazat pe alcool izopropilic impotriva apei din benzina si masina tot la fel se comporta.Daca s-a mai lovit cineva de acceasi chestie si ma poate ajuta cu un sfat as fi foarte recunoscator.
Maine urmeaza sa ma duc cu ea la un tester sa vad exact despre ce e vorba.
Mentionez ca dupa o jumate de ora de mers cu ea incepuse sa isi revina ba chiar sa se tureze pana in rosu si tragea mai bine.
De mentionat mai e si faptul ca atunci cand am alimentat de la acel peco facusem vreo 5 km cu becul de benzina aprins.
Multumesc anticipat pentru orice sfat sau parere.
Maine urmeaza sa ma duc cu ea la un tester sa vad exact despre ce e vorba.
Mentionez ca dupa o jumate de ora de mers cu ea incepuse sa isi revina ba chiar sa se tureze pana in rosu si tragea mai bine.
De mentionat mai e si faptul ca atunci cand am alimentat de la acel peco facusem vreo 5 km cu becul de benzina aprins.
Multumesc anticipat pentru orice sfat sau parere.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
O parte din raspuns il ai chiar in descrierea ta, mersul cu masina pe rosu, tragi toate gunoaiele si impuritatile din rezervor, si se obtureaza filtrul, apoi probleme la aprindere - bujii si bobina! Vezi si aici https://www.clubopel.com/vie...p=1513926#1513926
- KingBushido
- OP
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Revin cu acceasi problema....Doar ca acum masina are "toane"...In unele zile dimineata la prima cheie imi mai face figuri si incepe sa mearga in 3 pistoane.Mentionez ca de la primul post am efectuat si un tester(nici o eroare), am schimbat filtre bujii.Cum spuneam dimineata cand este mai rece afara o pornesc si dupa 1 minut imi apare eroare(chech engine) si merge in 3 pistoane.Daca o opresc si ii dau iar cheie se comporta perfect normal.Fara vreun martor aprins , merge rotund se tureaza pana in rosu...Acum chiar nu stiu de la ce ar mai putea fi...Si problema este ca nu mereu se intampla...doar cand are ea chef.In restul zilei merge normal nu se plafoneaza la o anumita turatie, nu mai tremura...Pe tester nu imi da nici o eroare totul se comporta perfect normal.Bujiile sunt noi, filtrele la fel..benzina(95) o pun numai de la OMV.Cineva mi-a spus sa incerc sa ii pun benzina de 100 insa nu stiu ce efect ar putea avea lucrul asta..Daca s-a mai lovit careva de problema asta si ma poate ajuta intr-un fel as fi foarte recunoscator.Ma gandesc ca se apropie iarna si la ce frig va fi probabil imi va face asa in fiecare dimineata si devine enervanta chestia asta...Am intrebat diversi mecanici toti m-au trimis la un tester dar fara nici un rezultat concret.Nici nu vreau sa ma apuc sa desfac motorul acum fara a sti macar cauza sau care ii este buba.
Mentionez ca pe tester motorul e in parametri normali...
Mentionez ca pe tester motorul e in parametri normali...
- zizuucs
- **
- 334 mesaje
- din 22 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
zizuucs
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat
Ce treaba are benzina cu desfacutul motorului?
Ceea ce am patit eu este asemanator cu ce ti se intampla tie. De o perioada buna cam de acum 3 luni, incepusera problemele cu masina. Intr-o seara m-a lasat in drum. Nu a vrut sa porneasca deloc. Dadeam la automat dar degeaba, invartea dar nu pornea. Am adus-o acasa la sufa. A doua zi cand am incercat iar sa o pornesc a pornit la prima cheia ca si cum nu ar fi avut nimic cu o seara in urma. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroare P0335 senzor cranckshaft. Am comandat senzor ( o facatura ieftina, ca nu ma dau banii afara din casa), dar nu l-am schimbat vroiam sa vad cand o sa cedeze de tot cel ce il aveam pe masina( la masurat si avea 970 de ohmi, o valoare foarte buna si parca nu vroiam sa cred ca e stricat). O vreme cam 2 3 saptamani o luna nu stiu exact, masina a mers bine, dupa care iar probleme cu pornirea. Mentionez ca probleme cu pornirea le aveam de obicei dimineata la prima cheie si in cursul zilei doar daca masina statea mai mult, in rest foarte rar dadea in nas la pornire. Am schimbat senzorul cel nou si iar a mers bine o perioada scurta. Intr-o zi am incercat sa o pornesc si nu a vrut deloc. Am dat la automat pana am terminat bateria. A doua zi dupa mai multe verificari si fiind exclus senzorul de turatie, am ajuns la concluzia ca pompa de benzina ramane blocata si ca aceasta ar fi cauza la problema mea. Am desfacut pomapa si am scos-o din rezervor. In sorbul ce intra in rezervor era ceva mizerie toate banuielile erau confirmate. Am masurat daca primesc curent pana in pompa dupa care am pus totul la loc. Faptul ca am miscat pompa si gunoaiele din sorb, a facut ca masina sa mearga iar bine o perioada scurta, dupa care iar chin cu pornirile. Intr-una din zile iar nu a vrut sa porneasca deloc si am scos pompa din rezervor si am probat-o direct la baterie. Era blocata. Am comandat alta poampa si am dat rezervorul jos , l-am spalat l-am lasat o zi la soare sa se usuce bine si l-am pus la loc. Cand a venit pompa noua am moantat-o si pe ea. De atunci toate problemele cu pornirea au disparut. Cauza : pompa de benzina. Pompa de benzina nu iti da nici eroare pe tester cand e stricata. In prezent merg cu vechiul senzor de turatie, iar cel nou il tin de rezerva. Faptul ca avusesem mai multe porniri esuate, normal ca senzorul de turatie a dat eroare, el saracu fiind in mintile lui. Pompa originala a masinii am deblocat-o si pe ea prin batai usoare cu o bucata de lemn. Pana sa imi vina pompa noua am mers cu ea vreo 50 de km si s-a comportat bine. O tin de rezerva . De cand am schimbat pompa masina trage mai bine si se duce mai mult in turatii. Inainte cateodata pe la 5400 5600 se plafona, se ducea si pana pe rosu dar atunci cand nu prindea mizerie. Acum urca foarte usor in ture si se duce pana pe rosu. Masina trage mai bine. IN ultima faza cand m-am horata sa schimb pompa , cand ramanea blocata si pornea greu bateam in rezervor pana pornea. Pornea greu la prima cheie fiindca toata mizeira se decanta. Pompa trage de pe fundul rezervorului, nu de la jumatea lui. Poti sa umblii numai cu fulul daca ai mizerie in rezervor la prima cheie tot timpul o sa ti-o traga pompa. Abia cand se pune masina in miscare se mai amesteca cu restul de benzina. Fapt pentru care daca scapi la prima cheie apoi merge mai bine. La un moment dat si eu am dat vina pe benzina. Cert e ca de cand am schimbat pompa masina merge si porneste bine. In prima faza demonteaza pompa si vezi daca ai mizerie in rezervor. Daca ai inceraca sa o cureti si vezi ce se mai intampla. Eu m-am grabit un pic cu alta pompa dar macar stau linistit ca am schimbat-o si umblu si cu cealalta dupa mine de rezerva.
Ceea ce am patit eu este asemanator cu ce ti se intampla tie. De o perioada buna cam de acum 3 luni, incepusera problemele cu masina. Intr-o seara m-a lasat in drum. Nu a vrut sa porneasca deloc. Dadeam la automat dar degeaba, invartea dar nu pornea. Am adus-o acasa la sufa. A doua zi cand am incercat iar sa o pornesc a pornit la prima cheia ca si cum nu ar fi avut nimic cu o seara in urma. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroare P0335 senzor cranckshaft. Am comandat senzor ( o facatura ieftina, ca nu ma dau banii afara din casa), dar nu l-am schimbat vroiam sa vad cand o sa cedeze de tot cel ce il aveam pe masina( la masurat si avea 970 de ohmi, o valoare foarte buna si parca nu vroiam sa cred ca e stricat). O vreme cam 2 3 saptamani o luna nu stiu exact, masina a mers bine, dupa care iar probleme cu pornirea. Mentionez ca probleme cu pornirea le aveam de obicei dimineata la prima cheie si in cursul zilei doar daca masina statea mai mult, in rest foarte rar dadea in nas la pornire. Am schimbat senzorul cel nou si iar a mers bine o perioada scurta. Intr-o zi am incercat sa o pornesc si nu a vrut deloc. Am dat la automat pana am terminat bateria. A doua zi dupa mai multe verificari si fiind exclus senzorul de turatie, am ajuns la concluzia ca pompa de benzina ramane blocata si ca aceasta ar fi cauza la problema mea. Am desfacut pomapa si am scos-o din rezervor. In sorbul ce intra in rezervor era ceva mizerie toate banuielile erau confirmate. Am masurat daca primesc curent pana in pompa dupa care am pus totul la loc. Faptul ca am miscat pompa si gunoaiele din sorb, a facut ca masina sa mearga iar bine o perioada scurta, dupa care iar chin cu pornirile. Intr-una din zile iar nu a vrut sa porneasca deloc si am scos pompa din rezervor si am probat-o direct la baterie. Era blocata. Am comandat alta poampa si am dat rezervorul jos , l-am spalat l-am lasat o zi la soare sa se usuce bine si l-am pus la loc. Cand a venit pompa noua am moantat-o si pe ea. De atunci toate problemele cu pornirea au disparut. Cauza : pompa de benzina. Pompa de benzina nu iti da nici eroare pe tester cand e stricata. In prezent merg cu vechiul senzor de turatie, iar cel nou il tin de rezerva. Faptul ca avusesem mai multe porniri esuate, normal ca senzorul de turatie a dat eroare, el saracu fiind in mintile lui. Pompa originala a masinii am deblocat-o si pe ea prin batai usoare cu o bucata de lemn. Pana sa imi vina pompa noua am mers cu ea vreo 50 de km si s-a comportat bine. O tin de rezerva . De cand am schimbat pompa masina trage mai bine si se duce mai mult in turatii. Inainte cateodata pe la 5400 5600 se plafona, se ducea si pana pe rosu dar atunci cand nu prindea mizerie. Acum urca foarte usor in ture si se duce pana pe rosu. Masina trage mai bine. IN ultima faza cand m-am horata sa schimb pompa , cand ramanea blocata si pornea greu bateam in rezervor pana pornea. Pornea greu la prima cheie fiindca toata mizeira se decanta. Pompa trage de pe fundul rezervorului, nu de la jumatea lui. Poti sa umblii numai cu fulul daca ai mizerie in rezervor la prima cheie tot timpul o sa ti-o traga pompa. Abia cand se pune masina in miscare se mai amesteca cu restul de benzina. Fapt pentru care daca scapi la prima cheie apoi merge mai bine. La un moment dat si eu am dat vina pe benzina. Cert e ca de cand am schimbat pompa masina merge si porneste bine. In prima faza demonteaza pompa si vezi daca ai mizerie in rezervor. Daca ai inceraca sa o cureti si vezi ce se mai intampla. Eu m-am grabit un pic cu alta pompa dar macar stau linistit ca am schimbat-o si umblu si cu cealalta dupa mine de rezerva.
- KingBushido
- OP
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
- KingBushido
- OP
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
Revin...problema cu check engine-ul s-a rezolvat de la sine..Acum am alta problema...Mi se aprinde martorul cu masinuta cu cheie si tremura toata.Am pus-o pe seama EGR-ului dupa ce am cautat pe forum doar ca am gasit si spuma pe capacul de la ulei.Deci e clar ca lichidul de racire mi-a ajuns in baia de ulei din moment ce in borcan nu mai am deloc si nivelul in baie a crescut.Ma gandesc ca sigur sa dus garnitura de chiuloasa pe care o voi inlocui.Cineva pe forum mi-a zis si de faptul ca va trebui sa inlocuiesc toata distributia.E adevarat...macar sa stiu exact la ce cheltuieli sa ma astept.
- zizuucs
- **
- 334 mesaje
- din 22 Feb 2013
- Astra 2005 Z16XEP
- Buzau
zizuucs
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Motorul lui are distributie pe lant,deci nu are ce curea sa schimbe,daca iti baga antigel in ulei mari sanse sa se fi dus garnitura de la distributie.Cel mai bine posteaza un filmulet cu motorul pornit,oricum la distributie se merge pe premisa ca daca tot desfaci ai putea sa o schimbi ca are niste km in fond.
- cristyliviu
- ****
- 1,025 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 2001 y1.7dti
- Iasi
cristyliviu
- Mesaje scrise: 1,025
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 y1.7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- KingBushido
- OP
- 63 mesaje
- din 23 Dec 2010
- Astra 2005 Z14XEP
- Galati
KingBushido
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat