Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cum se monteaza indicatorul presiune turbo ? adica unde trebuie conectat ca am luat toate furtunasele la control si nimic ,daca ati montat careva pe vectra y22dtr va rog sa detaliati multumesc l
Skip ads

  • teoboss

  • Mesaje scrise: 186
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Si eu sunt interesat....
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
astazi am facut o cupla din teava de 80 mm lungime cu 52 grosime cu stut pentru ceas in jumatate si maine tai furtunul care intra in admisie si pun cupla si bineinteles cuplez ceasul daca da rezultate o sa fac si poze pentru cine mai este interesat ,eu am luat toate furtunasele la control dar nu faceau decat vacum ,dupa am mai cautat si se pare ca singul loc unde trebui conectat este de la turbina pana la galeria de admisie ,daca aveam coliere o probam acum
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
teoboss sa stii ca functioneaza eu am un ceas pentru moroare turbo benzina adica este in psi si are indicator si de vacum cele de, diesel sunt fara vacum la mine pleaca de la -1 psi si urca la 1,4 adica 2,4 psi daca ,calc acceleratia maxim inainte de 1800 - 2000 rpm nu mai face presiune la fel si cand stationez si calc maxim in schimb peste 2000 rpm tine presiunea constant aproape de maxim , una peste alta merita mai ales ca estetic pe timp de noapte, ceasul pe care il am are mai multe culori si se vede super ,ca si montaj dureaza maxim o ora daca ai tot ce iti trbuie
  • CristianTM

  • Mesaje scrise: 3,710
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Adica ceva de genu ? ... https://www.clubopel.com/vie...p?p=824390#824390

CristianTM.
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
cam asa ceva doar ca este in psi si acul indicator pleaca de pe vacum de la -1
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
in poze nu era fixat de finitiv acum arata mai bine asa lam cuplat pe admisie am folosit un furtun cot de audi 1.8 t teava cu stut si o cupla albastra asta sa nu tai furtunul original in caz ca nu functiona
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
pe timp de noapte
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
interesant...
  • rece20

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Cât te-a costat toatã combinația
?
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Pretul il face ceasul care costa de la 70 ron la cateva sute ,restul nu sare de 50 ron ,adica o teava lunga de 10 cm dai o gaura in jumate unde cositoresti un stut in care bagi furtunul de presiune care merge la ceas ,doua coliere si gata
  • morom3t3

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2013

  • Mesaj Privat
eu nu prea as da gauri in tubulatura de turbo...la ce presiune e acolo, trebuie sa sti ce faci ca sa nu pierzi apoi compresie si sa ramai fara putere...
  • florian 17

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Nu ai cum sa pierzi presiune fiind circuit inchis daca pierzi presiune ceasul nu mai functioneaza de fapt pentru asta se monteaza sa stii daca ai probleme si cand incepe sa te lase turbina ,spre exemplu la mine presiunea cand este rece motorul face cam 1.5 bar dupa care in jur de 1.2bar partea misto este ca stii cand ai puterea maxima
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR