- matei_marius25
- OP
- 2 mesaje
- din 04 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTR
- Galati
matei_marius25
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Incep prin a spune ca sunt nou pe acest forum.
De curand am cumparat un opel astra h break 1.7 CDTI. In cartea masinii scrie ca puterea ei este de 81KW, adica 110cp, iar codul motorului este Z17DTR, adica 125cp.
Problema este ca am facut schimbul de ulei, am pus 5.5 litri, iar joja de ulei imi arata ca nivelul de ulei este mult prea ridicat.
Nelamuririle mele sunt:
- cum imi dau seama ce nivel de ulei ar trebui sa am (poate stie cineva ce lungime are joha de ulei la acest tip de motor pentru a compara cu dimensiunea jojei de la masina mea)
- cum aflu care este puterea reala a masinii (110cp sau 125cp)
Va multumesc anticipat pentru ajutor!
Incep prin a spune ca sunt nou pe acest forum.
De curand am cumparat un opel astra h break 1.7 CDTI. In cartea masinii scrie ca puterea ei este de 81KW, adica 110cp, iar codul motorului este Z17DTR, adica 125cp.
Problema este ca am facut schimbul de ulei, am pus 5.5 litri, iar joja de ulei imi arata ca nivelul de ulei este mult prea ridicat.
Nelamuririle mele sunt:
- cum imi dau seama ce nivel de ulei ar trebui sa am (poate stie cineva ce lungime are joha de ulei la acest tip de motor pentru a compara cu dimensiunea jojei de la masina mea)
- cum aflu care este puterea reala a masinii (110cp sau 125cp)
Va multumesc anticipat pentru ajutor!
- iulian1971
- *******
- 7,067 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,067
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- matei_marius25
- OP
- 2 mesaje
- din 04 Apr 2014
- Astra 2007 Z17DTR
- Galati
matei_marius25
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2014
- Mesaj Privat
SDM
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2009
- Mesaj Privat
Vin cu un rãspuns, desi este cu întârziere si poate off topic. Diferenta între Z17 DTR si celelalte Z17DT-uri constã si în cantitatea de ulei din baie. Am observat cã la Z17DTR, baia de ulei (partea metalicã) este mai adâncã cu 5-6 mm fatã de alte bãi. Logica este simplã: un motor mai puternic dezvoltã o vitezã mai mare. Negocierea virajelor se poate face cu viteze mai mari, migratia uleiului în baie pe viraje fiind mai violentã, deci, consider eu, Z17 DTR-urile au nevoie de ulei putin mai mult fatã de alte motoare din familia de care vorbim. Si asa se poate identifica un DTR: prin adâncimea/înãltimea pãrtii metalice a bãii de ulei.