Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
saluare. am un opel vectra b 2 din 2001 motor z16xe. deodata, din senin, nu a mai pornit decat cu pedala si nu si-a mai tinut relantiul. problema asta persista de cateva luni. are momente in care porneste "sfert", momente in care porneste greu cu pedala, dar isi tine relatiul si momente in care porneste cu pedala, dar nu isi tine relantiul si trebuie sa o tin mereu din ambreiaj. masina are si instalatie gpl montata. brc-secventiala. am pus vre0 2-3 testere din alea pe laptop, unul profesional si inca unul de la opel. nimic. nici o problema, nici o eroare. am pus si testerul pt instalatia gpl. la fel. am schimbat si/sau probat egr, senzor axe cu came, bujii (ngk cu 2 electrozi), senzorul map, bobina de inductie, clapeta de acceleratie. am si oprit gazul din butelie gandindu-ma ca poate ramane un injector de gaz pornit sau are momente in care ramane blocat. nici un efect. cand vrea porneste bine, cand nu, nu si sunt mai multe astfel de momente. cam zilnic pe o distanta de 2 km se opreste de minim 20 ori. concluzia e ca daac porneste "prost" si nutine relantiul chiar si atunci cand trece de gaz reactioneaza la fel. aveti vreo idee? de cateva luni imi face asa si nu mai stiu ce sa ii fac. m-am saturat de aruncat bani aiurea si sa nu stiu ce are. orice tester spune ca e noua, nici o eroare.
Skip ads

  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Cumpara si monteaza bujii pentru GPL cu distanta intre electrozi de 0.75 ... 0.80. Chiar si cu un singur electrod (Bosch)
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
pai cred eu ca asta ar avea legatura cu pornirea in cel mai bun caz, dar ea nu isi tine relantiul nici pe benzina si nici dupa ce trece pe gaz
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Pai da ... ca asa mi a dat mie un vanzator maaaree "specialist" niste bujii "no name" ... dupa ce sa uitat el in calculator ca interesantu` si .... dupa ce le am montat pornesc prima oara si nu mi prea placea cum merge. Ma sui sii dau talpa ... si cand a mutat pe GPL ... sa oprit motorul in intersectie. Na ... mai zi ceva . I am pus bujii pentru GPL (Bosch) ... nu am mai avut probleme. Nu sunt cele mai scumpe dar nici cele mai ieftine ... sunt uzuale pt GPL ... avand in vedere ca peste 5mii 10mii le schimb.
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Aaa ... si ti mai dau o sugestie ... opreste te noaptea undeva unde i intuneric si vezi daca ti fura scanteie pe la fisele de bujii ...
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
nu am fise. e monobloc bobina. am schimabt-o si nimic. bujiile cele vechi au mers f bine si sunt bune si acum, dar le-am schimbat la sugestia "expertilor" si m-am gandit ca poate s-au uzat. fals. a ta presupun ca pornea bine pe benzina, a mea nu
  • viforel

  • Mesaje scrise: 882
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da pornea bine ... dar dupa ce am schimbat debitmetrul ca mergea in valuri tragea 7mc de aer in loc de 10 mc. Nou VDO Siemens 600ron si o bobina second Sagem (probata) mai recomandata decat noua Meat Doria sau vre o chinezarie. Si ... merge ...
  • tudor-d

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Verifica si pompa de benzina. La cei care merg mult pe GPL si cu rezervorul cam gol acestea au tendinta sa cada. Daca nu mai scoate presiune suficienta , aproximativ de 3.5 bar apar probleme de genu asta. Masina pe benzina merge bine? inafara de problema cu relantiul. Daca era un defect electric trebuia sa apara pe tester. Pompa de benzina se poate vedea daca nu lucreaza in paramatri citind valorile sondelor Lamda, care arata amestec sarac la prima pornire, cand ar fi trebuit sa fie bogat.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
nu cred ca are legatura pompa de benzina pentru ca daca porneste fara sa isi tina relantiul si o tin din ambreiaj pana trece pe gaz (la 40 de grade), tot asa se comporta, deci nici pe benzina si nici pe gaz cand nu vrea ea, nu isi tine relantiul. ms frumos de sugestie
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut
relantiul tine 99%din cazuri de aer. respectiv debitmetru, clapeta acceleratie egr daca este , furtune de vacuum . nu este obligatoriu sa apara si eroarea pe tester.eu am debitmetru stricat si nu aveam eroare pe el.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si un EGR intredeschis la pornire ( cand ar trebui sa fie inchis ) poate saraci amestecul si de aici tendintele de oprire a motorului.
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
De cand face problemele astea, nu cumva s-a intarit putin si pedala de frana? Daca da atunci verifica furtunul care intra in servofrana sa nu fie crapat, supapa unic sens sa functioneze corespunzator. Daca totul e OK atunci membrana in servofrana e rupta, motorul trage aer fals si exact asa face cum descrii. Repet , asta in cazul in care ai constatat ca pedala de frana s-a intarit mai mult decat de obicei odata cu inceperea problemelor.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:salut
relantiul tine 99%din cazuri de aer. respectiv debitmetru, clapeta acceleratie egr daca este , furtune de vacuum . nu este obligatoriu sa apara si eroarea pe tester.eu am debitmetru stricat si nu aveam eroare pe el.

clapeta e buna pt ca am pus alta in locul ei si s-a comportat la fel, egr-ul este schimbat. l-am cumparat nou. o sa incerc sa iau imprumut un debitmetru. o fi asta...
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
sh3rkhan a scris:De cand face problemele astea, nu cumva s-a intarit putin si pedala de frana? Daca da atunci verifica furtunul care intra in servofrana sa nu fie crapat, supapa unic sens sa functioneze corespunzator. Daca totul e OK atunci membrana in servofrana e rupta, motorul trage aer fals si exact asa face cum descrii. Repet , asta in cazul in care ai constatat ca pedala de frana s-a intarit mai mult decat de obicei odata cu inceperea problemelor.

nu am constatat nici o modificare la pedala de frana
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
cineva mi-a zis ca ar fi calculatorul masinii sau ecu. e posibil?
  • Op3l

  • Mesaje scrise: 528
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Ideea este in felul urmator. Faci in log cu parametri in momentul in care face figuri masina, dupa aceea analizezi fiecare parametru in parte comparand cu valorile normale comform TIS.
Tester nu inseamna doar erori . Daca totul este ok ... atunci incep probleme deoarece este foarte dificil sa gasesti ce are.
Vezi si tu poate apare retard pe un cilindru in momentul cand da sa se opreasca asta indicand probleme pe cilindrul respectiv...scanteie, sau ceva mecanic,
Am intalnit pe un caz pe un Gold IV fara eroare aceleasi simptome ca si la tine... pierdea adaptarea pe clapeta de acceleratie,practic se inchide clapeta pentru 1 sec.ECU defect... se vedea la parametri clapeta care scadea catre 0% unghi de deschidere.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Testerul a fost pus si in momentelein care masina nu mergea bine si parametrii erau buni. Cu clapeta schimbata tot asa
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Nu exista parametri buni cand ai gaz pe masina. Tot ceea ce citesti cu testerul sunt parametri contrafacuti de catre calculatorul de gaz. Toate valorile pe care le citesti cu testerul sunt sintetizate de calculatorul de gaz in asa fel sa nu se aprinda check engine pe bord.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
chiar daca am oprit gazul de tot? chiar din butelie? si ca si idee instalatia e brc.
  • alin2770

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Nu este de vina nici debitmetrul de aer
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR