- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
Dupa ce curatati egr, clapeta, galerie sau alte oiese ori puneti garnituri noi unse cu putina vaselina ori le puneti pe cele vechi daca sunt in stare perfecta, la fel unse cu vaselina. Daca sunt putin duse trebuie neaparat schimbate.
Orice mica pierdere de presiune pe admisie sau injectie poate reduce puterea motorului deoarece amestecul devine sarac in oxigen, arderea nu e optima si implicit puterea scazuta.
Orice mica pierdere de presiune pe admisie sau injectie poate reduce puterea motorului deoarece amestecul devine sarac in oxigen, arderea nu e optima si implicit puterea scazuta.
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:Tija de la turbina trebuie sa se traga imediat ce ai pornit motorul. Iti recomand sa schimbi service-ul inainte ca acestia sa te puna sa.ti schimbi tot motorul. Inlocuieste electrovalva de la turbina cu cea de la swirl si vezi ce se intampla. Cum ti.a spus si colegul mai devrme ai probleme cu sistemul vacuumatic , lasa sis de injectie in pace.
Filtrul de motorina cand l.ai schimbat ultima data?
Filtrul de motorina cand l.ai schimbat ultima data?
La mine tija nu se trage, am suflat pe furtunul de vacum care duce de la turbo spre electrovalva si aerul trece fara probleme. Deci este dusa electrovalva?
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
wyo832000 a scris:Salutare,am revenit rezultatul de la tester.P1125,P1631,P1335,P0725,PO110,P0100,P0400.Datimi si mie ceva sfaturi cu ce sa incep si de unde ma iau cu mainile de cap cand vad cate probleme are.
Ms
Ms
P0125 Temperatura lichidului de rãcire pentru buclã închisã de combustibil Ctrl
Insuff stabilã Operațiunea P0126 lichidului de rãcire Temp
P1631 Theft Deterrent Sys-Password Incorrect
P0110 admisie Temp aer eroare Circ
P1335 CKP Circ
P0725 Eng Viteza de intrare eroare Circ
P0100 de masã / volum de eroare Debit de aer Circ
P0400 Recircularea gazelor de eșapament Flow-Error
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
ovidiuprotv a scris:Deci iei foarfeca cauti o geaca din fas si tai o bucata din buzunarul interior de ex. si il tragi manson pe toate pomiptele de vacum acolo unde scrie VAC si gata :-p
Cum trebuie sa actineze? Eu am scos furtunul de la turbo, am suflat spre electrovalva si aerul trece fara oprire. Tija de la turbo nu se actioneaza cand pornesc motorul.
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
jgyprime multumesc de interventie. mi-am amintit ca la curatarea admisiei am pus aceeasi garnitura, cu putin silicon de motor, dar garnitura era rupta putin. de asemenea, un surub mi se invartea in bloc, nu strangea cum trebuie, intr-un colt. din ce ai zis tu, poate fi si asta. o sa incerc sa dau iar galeria jos si sa inlocuiesc garnitura si sa rezolv problema cu acel surub. multumesc de interventie.
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
dany19 a scris:salutare tutoror . detin un vectra c din 2004 motor y20dth si de la o vreme numai are aceeasi "vlaga"in el. in primu rand ca dupa 3000 de ture trage f. greu si pana acolo nu foarte bine cum ar trebuii.mai mult de 170km/h numai fuge nu stiu ce are nu pot sa'i dau de cap.
Am curatat galerie de admisie si egr . dar nimic , pe tester nu da nici o eroare si nici in bord .
Si inca ceva . tija de la turbina trebuie sa stea mereu deschisa sau trebuie sa stea inchisa si numai in sarcina sa se deschida k pt la mn sta mereu deschisa ....
O idee ceva ?daca ma puteti ajuta.
Va multumesc !
Am curatat galerie de admisie si egr . dar nimic , pe tester nu da nici o eroare si nici in bord .
Si inca ceva . tija de la turbina trebuie sa stea mereu deschisa sau trebuie sa stea inchisa si numai in sarcina sa se deschida k pt la mn sta mereu deschisa ....
O idee ceva ?daca ma puteti ajuta.
Va multumesc !
Salut! Am si eu o Vectra C, 2.0 DTI, motor Y20DTH. Am avut problema cu puterea motorului. In primul rand mi s-a aprins la bord martorul masina + cheita. Am facut diagnoza si mi-a aratat senzorul de turatie dupa arborele cotit defect. Am schimbat senszorul de turatie, dar masina tot nu tragea. Eroarea a disparut dar nu aveam putere pe masina. Am verificat furtunasele de vaccum si am gasit T-ul de plastic, cel care face legatura intre servo, si electrovalvele care actioneaza turbina. Am inlocuit acel T si masina merge super acum.
https://www.clubopel.com/vie...29&highlight=
Ultima modificare făcută de ro.auto la Joi 03 Apr, 2014 6:04 pm
- ro.auto
- **
- 142 mesaje
- din 09 Feb 2014
- Vectra 2003 Y20DTH
- Arges
ro.auto
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2014
- Mesaj Privat
dany19 a scris:salutare tutoror . detin un vectra c din 2004 motor y20dth si de la o vreme numai are aceeasi "vlaga"in el. in primu rand ca dupa 3000 de ture trage f. greu si pana acolo nu foarte bine cum ar trebuii.mai mult de 170km/h numai fuge nu stiu ce are nu pot sa'i dau de cap.
Am curatat galerie de admisie si egr . dar nimic , pe tester nu da nici o eroare si nici in bord .
Si inca ceva . tija de la turbina trebuie sa stea mereu deschisa sau trebuie sa stea inchisa si numai in sarcina sa se deschida k pt la mn sta mereu deschisa ....
O idee ceva ?daca ma puteti ajuta.
Va multumesc !
Am curatat galerie de admisie si egr . dar nimic , pe tester nu da nici o eroare si nici in bord .
Si inca ceva . tija de la turbina trebuie sa stea mereu deschisa sau trebuie sa stea inchisa si numai in sarcina sa se deschida k pt la mn sta mereu deschisa ....
O idee ceva ?daca ma puteti ajuta.
Va multumesc !
https://www.clubopel.com/vie...29&highlight=
marik17
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- andrei_andrei1580
- *
- 41 mesaje
- din 31 Mar 2013
- Zafira 2000 Y20DTH
- Botosani
andrei_andrei1580
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Botosani
- Masina: Zafira 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2013
- Mesaj Privat
Din pacate nu. Inca o folosesc asa. Intre timp m-am mai interesat pe la cativa mecanici si nu ii pot da de cap. Pe tester parametrii is ok dar de tras nu trage. Daca nu am demaraj nu urca deloc si daca cumva o las sub 2700 rot/min se plafoneaza. Se blocheaza acul turometrului si pot fi si la vale, nu mai creste nici turatia, nici viteza, ci sta acolo. Trebuie sa retrogradez ca sa urce turatia dupa care o turez pana la 4000, apoi schimb. Si tot asa la fiecare panta. Este un chin sa o conduc, sa nu mai vorbesc de consum si de turbina care fluiera parca mai tare acum.
marik17
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- MaxDDM
- ***
- 697 mesaje
- din 10 Mar 2011
- Corsa 2008 Z17DTR
- Ilfov
MaxDDM
- Mesaje scrise: 697
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2011
- Mesaj Privat
Va salut,
Am si eu o ruda care are o Zafira 2001 Y20DTH iar masina nu-i mai trage dupa ce se incalzeste motorul.
Dimineata cat e rece motorul merge bine dar dupa ce se incalzeste apare check engine si nu mai trage.
Eu l-am pus sa curete senzorul de presiune in admisie care e pe capacul de la EGR si debitmetrul.
Ar mai trebui sa verifice ceva?
Va multumesc.
Am si eu o ruda care are o Zafira 2001 Y20DTH iar masina nu-i mai trage dupa ce se incalzeste motorul.
Dimineata cat e rece motorul merge bine dar dupa ce se incalzeste apare check engine si nu mai trage.
Eu l-am pus sa curete senzorul de presiune in admisie care e pe capacul de la EGR si debitmetrul.
Ar mai trebui sa verifice ceva?
Va multumesc.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat
in cazul puterii scazute in cazul meu.pornesc masina se aprinde chek engine,accelerez odata brusc si dispare trage binisor dar nu cum trebuie,daca i dau blana trage caden bot si apare check engine si nu se tureaza mai mult de 3500.cea mai vinovata in cazurile acestea e POMPA VACUM.ce frane aveti?e un diagnostic rapid a pompei vacum.compaarativ cu o masina noua sau second.am condus un astra g 1.7 dti enjoy parca ,nu stiu ce an e.....obisnuit ca la a mea sa calc sanatos frana.........cand am atins frana era sa dau cu fatzauu in volan.un test vacum ar fi de inceput sau schimbata
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
la tine cred ca de vina este EGR-ul sau ai scapari de vacum pe furtune. verifica atent toate furtunele si vezi si ce cod de eroare ai. cat despre frane ce spui tu nu este concludent pentru ca tine de multe. daca ai sau nu pompa de servofrana in conditie buna, daca ai schimbat lichidul de frana si nu in ultimul rand de discuri si placute in ce stare sunt. cand sunt aproape de uzura maxima frana prinde un pic mai greu la unele masini si conteaza si discurile si placutele din ce materiale sunt...
AMihai910
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2017
- Mesaj Privat