Aceeasi chestie am si eu , mecanicul a zis sa fac un drum lung si sa verific furtunele cele groase care duc in bloc , sau numai unul din ele.Daca sunt tari , 100% e ciupita chiulasa , baga aer si un pic de ulei in instalatia de apa si creste presiunea prea mult iar la desfacerea busonului ,cu atentie , ar trebui sa arunce apa din vas in sus.Eu am facut azi testul si dupa 50 kilometri am oprit si totul e ok.Furtunele sunt moi ca atunci cand motorul e rece , cand am desfacut busonul a fasiit si sa ridicat apa cam 1,5 cm , deci garnitura de chiulasa nu e .O fi de prin instalatie , cine stie.La capacul baii de ulei a ramas un strat subtire de spuma, in comparatie cu ce aveam in iarna e ff putin.Eu cred ca unele motoare trebuie forjate , fara mila.
WarLike
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2013
- Mesaj Privat
CSN a scris:Exact aceasi problema o am si eu la motor x 12 xe. Masina e in mintile ei. Nu consuma ulei, nu pierde antigel, nu creste apa, nu bolboroseste in vas, nu am "muci" albeata in ulei, uleiul e culoarea normala, nu da nimic de banuit ca ar avea ceva, decat petele de ulei din vasul de expasiune. Am fost la 3 mecanici buni de la mine din zona si toti au zis sa stau linistit si sa o urmaresc. Nici unul nu stia nimic de raspunsul la problema al celuilalt. Cauze ar fi garnitura de chiuloasa sau pe la pompa de apa. Am curatat o data cand am vazut prima oara ca mi-a bagat ulei si de atunci a aparut iar dar pare sa nu evolueze. Daca am timp in week-end il curat iar si va tin la curent. Cand o sa se incalzeasca as incerca o curatare a instalatiei de racire. Parca nu as prea crede ca e garnitura de chiuloasa, mai vreau sa apara si alte indicii care sa ma convinga care e de fapt problema. Daca aveti idei sau solutii ....
Aceeasi chestie am si eu , mecanicul a zis sa fac un drum lung si sa verific furtunele cele groase care duc in bloc , sau numai unul din ele.Daca sunt tari , 100% e ciupita chiulasa , baga aer si un pic de ulei in instalatia de apa si creste presiunea prea mult iar la desfacerea busonului ,cu atentie , ar trebui sa arunce apa din vas in sus.Eu am facut azi testul si dupa 50 kilometri am oprit si totul e ok.Furtunele sunt moi ca atunci cand motorul e rece , cand am desfacut busonul a fasiit si sa ridicat apa cam 1,5 cm , deci garnitura de chiulasa nu e .O fi de prin instalatie , cine stie.La capacul baii de ulei a ramas un strat subtire de spuma, in comparatie cu ce aveam in iarna e ff putin.Eu cred ca unele motoare trebuie forjate , fara mila.
- aurelfanel
- *
- 2 mesaje
- din 28 Mar 2014
- Astra 2003 1.6xep
- Giurgiu
aurelfanel
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2003 1.6xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 683 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 683
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat