- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
Salutare!
De cateva luni masina nu mai pornea cand o lasam in soare. Puneam contactul, dadeam sa pornesc si nimic. Nu se auzea niciun sunet ca ar cupla ceva, nimic. Contactul mergea bine, martorii se aprindeau normal, doar ca nu pornea. Lasam usile deschise un timp sa se raceasca un pic in masina si pornea fara probleme. Dupa lungi consultari (cu mine insumi) am ajuns la concluzia ca ar fi placa de circuite de la contact (IMMO). Am o problema similara cu TID-ul - cand e foarte cald in masina nu apar caracterele complete.
Am scos placa, am dat cu spray de contacte (kontakt 60). Daca tot aveam spray-ul, am scos toate relee si am dar si acolo. Toate aste FARA sa scot borna la baterie (stiu... mare idiot).
Dupa toate aste, montat la loc IMMO, dat la cheie si surpriza.... martorul "check engine" se aprinde intermitent si nu porneste. Cumparat Op-Com 2010 (toata stima pentru DB77AAA) si testat. Eroare P1503. Nu poate fi stearsa.
Acum enumar nedumeririle:
1. Trebuie schimbat IMMO?
2. Se poate schimba fara a schimba si ECU?
3. Cum se programeaza noul IMMO?
Masina este o Vectra B '97, X20DTL
Mentionez ca sunt in Spania si, aici, o vizita la un atelier auto este destul de scumpa. De aceea as prefera sa fac singur toata operatia.
De cateva luni masina nu mai pornea cand o lasam in soare. Puneam contactul, dadeam sa pornesc si nimic. Nu se auzea niciun sunet ca ar cupla ceva, nimic. Contactul mergea bine, martorii se aprindeau normal, doar ca nu pornea. Lasam usile deschise un timp sa se raceasca un pic in masina si pornea fara probleme. Dupa lungi consultari (cu mine insumi) am ajuns la concluzia ca ar fi placa de circuite de la contact (IMMO). Am o problema similara cu TID-ul - cand e foarte cald in masina nu apar caracterele complete.
Am scos placa, am dat cu spray de contacte (kontakt 60). Daca tot aveam spray-ul, am scos toate relee si am dar si acolo. Toate aste FARA sa scot borna la baterie (stiu... mare idiot).
Dupa toate aste, montat la loc IMMO, dat la cheie si surpriza.... martorul "check engine" se aprinde intermitent si nu porneste. Cumparat Op-Com 2010 (toata stima pentru DB77AAA) si testat. Eroare P1503. Nu poate fi stearsa.
Acum enumar nedumeririle:
1. Trebuie schimbat IMMO?
2. Se poate schimba fara a schimba si ECU?
3. Cum se programeaza noul IMMO?
Masina este o Vectra B '97, X20DTL
Mentionez ca sunt in Spania si, aici, o vizita la un atelier auto este destul de scumpa. De aceea as prefera sa fac singur toata operatia.
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
PALLL, nu inteleg ce vrei sa spui cu "Nu conteaza daca motorul este cald\rece (ceck-ul tot pilpiie)". Eu n-am precizat nimic de temperatura motorului.
In cazul in care IMMO nu este defect si am codul, se poate programa cu Op-Com 2010? Am si codul cheii.
cangri, nu cred ca este cipul pentru ca am incercat cu toate cele 3 chei care le am. Mufa este montata bine.
Nu mai stiu unde am citit ca daca scoti immo pt o pierioada de timp, fara sa scoti borna, acesta se blocheaza.
In cazul in care este adevarat, exista vreo posibilitate de a-l debloca?
In cazul in care IMMO nu este defect si am codul, se poate programa cu Op-Com 2010? Am si codul cheii.
cangri, nu cred ca este cipul pentru ca am incercat cu toate cele 3 chei care le am. Mufa este montata bine.
Nu mai stiu unde am citit ca daca scoti immo pt o pierioada de timp, fara sa scoti borna, acesta se blocheaza.
In cazul in care este adevarat, exista vreo posibilitate de a-l debloca?
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
Ai scris ,,Lasam usile deschise un timp sa se raceasca un pic in masina si pornea fara probleme. Dupa lungi consultari (cu mine insumi) am ajuns la concluzia ca ar fi placa de circuite de la contact (IMMO).,,...de aici cald\rece.
Ai verificat cu toate cele 3 chei ? Nu o ai si pe a 4-a? Dar cele 3 au toate cipuri ?
Verifica daca este legatura intre IMMO si calculatorul masinii (daca vede IMMO)
Se poate rescrie si cipul si IMMO
Ai verificat cu toate cele 3 chei ? Nu o ai si pe a 4-a? Dar cele 3 au toate cipuri ?
Verifica daca este legatura intre IMMO si calculatorul masinii (daca vede IMMO)
Se poate rescrie si cipul si IMMO
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
M-am referit la temperatura din mașinã, nu cea a motorului. Îmi cer scuze dacã m-am exprimat gresit.
Bãnuiesc cã au cip dacã s-a putut porni cu toate, nu?
Am fãcut a 3-a cheie pentru cã suntem 2 șoferi, iar una din ele era destul de uzatã.
Dacã prin "Verifica daca este legatura intre IMMO si calculatorul masinii (daca vede IMMO)" te referi la faptul cã se vede cu testerul, atunci da. Am bãgat codul și mi-au aparut opțiunile de programare. Mai departe nu m-am bãgat cã sã nu fac mai rãu.
Bãnuiesc cã au cip dacã s-a putut porni cu toate, nu?
Am fãcut a 3-a cheie pentru cã suntem 2 șoferi, iar una din ele era destul de uzatã.
Dacã prin "Verifica daca este legatura intre IMMO si calculatorul masinii (daca vede IMMO)" te referi la faptul cã se vede cu testerul, atunci da. Am bãgat codul și mi-au aparut opțiunile de programare. Mai departe nu m-am bãgat cã sã nu fac mai rãu.
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
iuliusdobre a scris:Cumparat Op-Com 2010 (toata stima pentru DB77AAA) si testat. Eroare P1503. Nu poate fi stearsa.
Ma bucur ca totul este in regula.
Problema, la tine, zic eu de la distanta e ca nu citeste cheia. Poate veni din lipsa cip in cheie / se verifica prezenta lui sau bobina/IMMO defect / se cauta alte solutii.
Cel mai probabil ai IMMO prajit - bobina lui. Se verifica ochimetric daca se pot reface ceva lipituri.
Solutii:
1 - Imoo actual ar fi bine de scos codul, daca a mai fost scris codul de securitate in el ulterior iesirii din fabrica se poate citi cu OPcom-ul. Se cauta alt IMMO cu cod stiut si cip langa el si se programeaza ECU actual. Din cate retin la ECU respectiv nu ai nevoie de resetare... posibil sa ma insel totusi.
2 - Se poate face IMMO off in ECU. Se desface nu mai stiu ce memorie/eeprom, se scoate mufa de la IMMO si ar trebui sa porneasca. Nu ma retin sigur, dar parca nu se intervine soft.
3 - Se cauta in dezmembrari ECU + IMMO + CIP si se monteaza pe masina.
Cea mai simpla solutie este cea de la punctul 3. Un astfel de kit ar trebui sa costa 100-200 Euro.
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
Scrie clar in soft ca ai "probleme cu transponderul din cheie". Inainte sa "tai" IMMO trebuia sa varifici acest aspect.
Din diagnoza reiese foarte clar ca TOATE sloturile disponibile pentru programare chei(cip) sunt deja "PROGRAMATE".
Daca totul era ok trebuia sa ai doar slot 1 si 2 PROGRAMAT(doua chei). Cineva s-a jucat cu programarea unor chei nestiind probabil cum si ce trebuie sa faca corect.
Din diagnoza reiese foarte clar ca TOATE sloturile disponibile pentru programare chei(cip) sunt deja "PROGRAMATE".
Daca totul era ok trebuia sa ai doar slot 1 si 2 PROGRAMAT(doua chei). Cineva s-a jucat cu programarea unor chei nestiind probabil cum si ce trebuie sa faca corect.
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
DB77AAA a scris:
Ma bucur ca totul este in regula.
Problema, la tine, zic eu de la distanta e ca nu citeste cheia. Poate veni din lipsa cip in cheie / se verifica prezenta lui sau bobina/IMMO defect / se cauta alte solutii.
Cel mai probabil ai IMMO prajit - bobina lui. Se verifica ochimetric daca se pot reface ceva lipituri.
Solutii:
1 - Imoo actual ar fi bine de scos codul, daca a mai fost scris codul de securitate in el ulterior iesirii din fabrica se poate citi cu OPcom-ul. Se cauta alt IMMO cu cod stiut si cip langa el si se programeaza ECU actual. Din cate retin la ECU respectiv nu ai nevoie de resetare... posibil sa ma insel totusi.
2 - Se poate face IMMO off in ECU. Se desface nu mai stiu ce memorie/eeprom, se scoate mufa de la IMMO si ar trebui sa porneasca. Nu ma retin sigur, dar parca nu se intervine soft.
3 - Se cauta in dezmembrari ECU + IMMO + CIP si se monteaza pe masina.
Cea mai simpla solutie este cea de la punctul 3. Un astfel de kit ar trebui sa costa 100-200 Euro.
iuliusdobre a scris:Cumparat Op-Com 2010 (toata stima pentru DB77AAA) si testat. Eroare P1503. Nu poate fi stearsa.
Ma bucur ca totul este in regula.
Problema, la tine, zic eu de la distanta e ca nu citeste cheia. Poate veni din lipsa cip in cheie / se verifica prezenta lui sau bobina/IMMO defect / se cauta alte solutii.
Cel mai probabil ai IMMO prajit - bobina lui. Se verifica ochimetric daca se pot reface ceva lipituri.
Solutii:
1 - Imoo actual ar fi bine de scos codul, daca a mai fost scris codul de securitate in el ulterior iesirii din fabrica se poate citi cu OPcom-ul. Se cauta alt IMMO cu cod stiut si cip langa el si se programeaza ECU actual. Din cate retin la ECU respectiv nu ai nevoie de resetare... posibil sa ma insel totusi.
2 - Se poate face IMMO off in ECU. Se desface nu mai stiu ce memorie/eeprom, se scoate mufa de la IMMO si ar trebui sa porneasca. Nu ma retin sigur, dar parca nu se intervine soft.
3 - Se cauta in dezmembrari ECU + IMMO + CIP si se monteaza pe masina.
Cea mai simpla solutie este cea de la punctul 3. Un astfel de kit ar trebui sa costa 100-200 Euro.
E clar ca problema este ca nu citeste cheia, numai ca mi se pare extrem de greu sa cred ca 3 chei s-au defectat in acelasi timp fara sa fie desfacute. De aceea cred ca problema ar fi in IMMO si, dupa ce am gasit "bobina" (daca pot sa-i spun asa) aia desfacuta la antena, s-ar potrivi si cu simptomul di-nainte cand nu facea contact cand se incalzea in masina. Am cumparat un alt IMMO de pe ebay (14 euro cu transport) si sa inlocuisc antena. Din pacate nu-i cunosc codul pt a-l schimb cu totul. Revin cu rezultatul dupa ce vine piesa.
L.E. 1.Se poate dezactiva cu Tech2 IMMO?
L.E. 2.Cum dracu' fura hotii masinile echipate cu IMMO?
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
ksper a scris:Scrie clar in soft ca ai "probleme cu transponderul din cheie". Inainte sa "tai" IMMO trebuia sa varifici acest aspect.
Din diagnoza reiese foarte clar ca TOATE sloturile disponibile pentru programare chei(cip) sunt deja "PROGRAMATE".
Daca totul era ok trebuia sa ai doar slot 1 si 2 PROGRAMAT(doua chei). Cineva s-a jucat cu programarea unor chei nestiind probabil cum si ce trebuie sa faca corect.
Din diagnoza reiese foarte clar ca TOATE sloturile disponibile pentru programare chei(cip) sunt deja "PROGRAMATE".
Daca totul era ok trebuia sa ai doar slot 1 si 2 PROGRAMAT(doua chei). Cineva s-a jucat cu programarea unor chei nestiind probabil cum si ce trebuie sa faca corect.
Acum 3-4 ani am fost la o reprezentanta Opel in Ploiesti (parca Di-Bass) sa fac a 3-a cheie. Probabil aia "s-au jucat" cu setarile alea. De atunci nu a mai umblat nimeni la setari. Ma gandesc ca daca ar fi fost asta problema, nu ar fi mers atatia ani.
Sunt ferm convins ca problema nu este in chei (este imposibil ca 3 chei sa se defecteze in acelasi timp). Nu au fost tinute in acelasi loc, de cand am masina nu au fost desfacute niciodata.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
Eu am pierdut cheia cu cip.
Un nemeserias a zis ca-mi rescrie alt cip din cheie si mi-a stricat IMMO.
Un electronist a cumparat alt IMMO sh, si mi-a rescris alt cip din cheie
Deci nu a fost nevoie de alt ECU.Codul il gasesti in soft.
L.E. 1.Se poate dezactiva cu Tech2 IMMO? ....................Nu cred, altfel o faceam si eu
L.E. 2.Cum dracu' fura hotii masinile echipate cu IMMO? ..Intra in ECU si afla codul cipului
Hotii nu fura orice
Un nemeserias a zis ca-mi rescrie alt cip din cheie si mi-a stricat IMMO.
Un electronist a cumparat alt IMMO sh, si mi-a rescris alt cip din cheie
Deci nu a fost nevoie de alt ECU.Codul il gasesti in soft.
L.E. 1.Se poate dezactiva cu Tech2 IMMO? ....................Nu cred, altfel o faceam si eu
L.E. 2.Cum dracu' fura hotii masinile echipate cu IMMO? ..Intra in ECU si afla codul cipului
Hotii nu fura orice
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- iuliusdobre
- OP
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- cristi_bv
- **
- 344 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Insignia 2015 A20dth
- Brasov
cristi_bv
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat