Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
Am cautat pe forum si am gasit probleme cu frana blocata, dar era vorba de furtunase servo rupte (la mn nu e cazu), la mine, pe scurt, s-a intamplat asa:

Am scos din viteza masina pe la 50 la ora la o cale ferata
a murit motorul
pedala de frana a ramas blocata in sus, era foarte tare (intepenita) si degeaba am apasat pe ea

am incercat sa pornesc motorul, a pornit din a 3-a sau a 4 a cheie

in cateva secunde frana si-a revenit...si tot drumul am mers normal....cu frana functionand.

am inteles ca daca motorul e oprit se blocheaza servo...dar totusi...nu mi s-a mai intamplat pana acum ....
Eu am ceva probleme cu egr ul si mai se opreste motorul la relanti la viteze mai mari

sugestii?
Skip ads

  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cand motorul este oprit, frana nu functioneaza. Nu este bine sa fortezi pedala de frana cu motorul oprit pentru ca ramai fara frane de tot. Egr-ul il dai jos, iei decarbusolv si-l speli bine. Ar fi bine sa-l lasi o noapte la inmuiat.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
salut, multumesc pt mesaje...degeaba l-am spalat cu spray clean brake...ca am aceleasi simptome(egr ul parea destul de curat si inainte sa-l spal, desi pe tester arata ca nu functioneaza)....posibil sa fie de la clapeta de acceleratie, am vazut celalalt mesaj al tau, o sa o scot sa curat....si o sa iau si garnitura
  • rider1

  • Mesaje scrise: 719
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Cred ca la tine incepe sa miroasa a ecu.
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
am descris aici problema mea https://www.clubopel.com/vie...85&highlight=
si mi s-a recomandat sa curat Galerie / clapeta admisie / senzor map/EGR

CUm cei de la service abia s-au miscat sa imi curete egr-ul, dupa multe insistente, am decis sa imi curat eu astea...sper sa reusesc weekendul asta si sa imi dau seama unde e fiecare...
  • sh3rkhan

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Din cate am observat clapeta tot nu ai curatat-o, operatie care ar trebui s-o faci prima data avand in vedere simptomele pe care le descrii. Peretii obturatorului si marginile clapetei sunt ancrasate cu calamina din cauza vaporilor de ulei si a gazelor lasate sa intre de EGR. Prin urmare in relanti, sau in mers cand iei piciorul de pe acceleratie si clapeta se inchide nu mai ramane nici o fanta prin care sa intre aerul in admisie si motorul sa opreste sau balbaie cu un relanti de 400-500 rpm. Daca demontezi clapeta sa o cureti, scoate borna de masa de la baterie, pentru ca s-ar putea pe urma sa trebuiasca sa inveti iarasi pozitia clapetei cu un tester. Si daca demontezi borna nu uita de codul de la radio. Smile
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica si toate furtunasele de vacum mai ales cele care duc la pompa de frana si supapa acea de la pompa de frana
  • Sperkule

  • Mesaje scrise: 125
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2013

  • Mesaj Privat
@mikyboy spre rusinea mea...eu acum am aflat ca daca motorul e oprit, frana nu functioneaza...am incercat cu masina pe loc si am citit si in cartea tehnica (manualul de reparatii) faptul ca motorul creeaza o depresurizare la servo...iar fara motor frana sta teapana...acum frana merge fara probleme cu motorul pornit.


@sh3rkhan. multumesc pt detaliile complete, weekendul asta ma bag la lucru.
Nu am curatat pana acum clapeta pt ca nu am stiut cum..nici acum nu stiu dar sper sa ma descurc....iar la service retardatii de mecanici nu vor sa se bage, ca cica "nu arata pe tester ". DIn moment ce platesc si spun sa imi curete, mi s-ar fi parut normal sa faca ce spun eu, dar mai greu cu service-urile. abia i-am convins la un service sa-mi curete egr-ul.(ca sa nu mai vorbesc ca nu au fost in stare in 8 service-uri sa imi monteze o camera video cu incarcatorul in plafon- pana la urma am facut eu asta in 10 minute, gratis)

Sincer, mi se pare ciudat ca simptomele astea sa apara numai la viteze mari, si mi se mai pare ilogic ca un egr complet nefunctional sa genereze asta doar la viteze mari, si nu tot timpul, prin urmare suspectez ca e asa cum zici tu, de la clapeta.Mai ales ca inainte nu facea asa, ci in ultimele luni a inceput.

merci si pt sfatul cu borna, nu am inteles exact de ce trebuie scoasa, dar am codul de la radio si am sa o scot.

Vreau sa curat Galerie / clapeta admisie / senzor map. clapeta admisie sa inteleg ca e clapeta de acceleratie, care e in capatul tubului care vine de la filtrul de aer....senzorul map si galeria care sunt?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR