Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Neag Catalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2013

  • Mesaj Privat
cristiruginescu a scris:schimba termostatul. este un topic aici pe forum, ai si codul. se schimba numai termostatul fara carcasa. eu mi l-am schimbat . costa cam 40 de lei , numai ca mi se pare cam complicat sa il schimbi singur
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=72428
acum apa sta la 1-2 mm sub 90 de grade


Mersi mult,am observat ca in comert sunt doar cu tot cu carcasa..ce miai recomanda sa il schimb cu totul sau doar termostatul..
Skip ads

  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
numa termostatul, ca e mai ieftin. eu am schimbat si senzorul de temperatura de pe carcasa(aveam o balbaiala la relanti si nu stiam cauza, asa ca am luat-o prin eliminare) si mi-a sarit o bucatica din el, pe care am prins-o ulterior cu silicon rosu parca.
daca nu vrei sa dai 200 de lei pe termostat cu tot cu carcasa +manopera,schimbi numai termostatul.la mine era blocat pe deschis. nu imi dadea caldura, apa statea pe la 50--60 grade si consuma mai mult acuma relantiu imi stala 0.9 cand ajunge la 90 grade si deschide
varianta 2: acum un an am schimbat radiatoru, era fisurat si imi pierdea antigel cam 1l pe an , mai ales iarna.pana sa crape de tot apa imi statea mereu la 95 100 de grade mai ales in oras, verifica sa nu ai vreo fusura pe undeva , sau vreo bucata mica de furtun rupta care sa obtureze ceva si sa nu circule cum trebuie antigelu


Ultima modificare făcută de deleted-21201 la Dum 30 Mar, 2014 12:12 pm
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Cel mai simplu baga termostatul in oala la fiert vezi ce se intampla.
Si eventual schimbi (senzorul de temperatura de pe carcasa)

https://www.clubopel.com/vie...p?p=237829#237829
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
va rog sa plecati de la ideea ca doua spete identice cu efecte identice,pot avea cauze complet diferite,deci ,nu recomandati inlocuiri de componente fara o verificare temeinica si competenta.Pacat de banii colegilor...!
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Bine atunci vezi ca se repara singura. Bafta!
Este ultima postare a mea la discuta asta.
Oricum luni se duce la mecanic.

Poate il ajuta cineva sa interpreteze corect erorile.
Chiar sunt curios care sunt cauzele.
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
catalin cum ai rezolvat?
  • Neag Catalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2013

  • Mesaj Privat
- Problema cu incalzitu motorului e termostatul,nu lucreaza in parametri (termostatul deschide dar nu cat trebuie,nu da drumu la tot antigelul sa mearga in radiator)-deci altul nou.
-iar erorile P1512 Intake Manifold Runner Control (Bank 1) Stuck Closed -sonda landa 1 este activa dar nu lucreaza la valorile la care trebuie sa lucreze

Asta mi-a spus mecanicul
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
P1512 - atentioneaza ca este blocat pe inchis(posibil a fi relativ gripat) controlul admisiei,cred ca e vorba de clapetul prin care se face admisia.Cum sa indice lambda corect daca nu exista amestec conform cerintelor calculatorului...?Posibil ca mecanicul sa aiba alte inclinatii,dar aici...!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@Neag Catalin erorile P1512 si P1523 le-ai citit cu tester? Sau cu pseudoagrafa?
ECU e Simtec 71?
  • Neag Catalin

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Zafira 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2013

  • Mesaj Privat
cele trei erori leam citit eu cu metoda clasica acceletarie +frana apasate+pui contactu dupa cate palpaituri a avut masina cu cheita mia dat codurile P1139 Water In Fuel Indicator Circuit Malfunction
P1523 IVC Solenoid Circuit Malfunction
P1512 Intake Manifold Runner Control (Bank 1) Stuck Closed

cand am duso la mecani avea doar un singur cod pe diagnosza
P1512 Intake Manifold Runner Control (Bank 1) Stuck Closed

celelalte nu mai erau.acuma eu nu stiu ce sa zic..el a zis ca e sonda landa.
a sters eroarea si de atunci nu mia mai aparut nimic...

motorul merge corec,fara intreruperi sau supra turat sau sa nu traga,merge perfec si a mers si inainte sa apara eroarea...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,492
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Dupa cum stiti,erorile pot fi active(nu pot fi sterse decit dupa remedierea problemei) sau pasive(pot fi sterse).O eroare poate fi activa 2-3 secunde,este memorata, si poate sta memorata luni sau ani pina este stearsa.De bun simt,este normal a se face macar o traducere corecta a textului eroarii,nu a spune povesti fara fond...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR