- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
este o rechemare in service ...pentru ca senzorul presiune ulei pierde ulei......astia de la Opel il inlocuiesc cu un dop in baia de ulei....( lucru cu care nu sunt de acord ) ..si la mine s a umezit dar nu ma deranjeaza ...plus ca senzoruul face toti banii mai ales ca masina mai papa putin ulei ( imediat esti atentionat daca scade nivelul )
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Z16xep are cam 3 senzori :
- 1 in fata central pe galerie
-1 mai ascuns in partea din stanga jos cum te uiti in fata la motor - cam sub senzorul de camshaft
- 1 in spate, pe baia de ulei , asta banuiesc ca e de nivel de ulei.
Pe acesta din urma il anuleaza ? Daca da , de ce ? Ce simptome negative are ?
- 1 in fata central pe galerie
-1 mai ascuns in partea din stanga jos cum te uiti in fata la motor - cam sub senzorul de camshaft
- 1 in spate, pe baia de ulei , asta banuiesc ca e de nivel de ulei.
Pe acesta din urma il anuleaza ? Daca da , de ce ? Ce simptome negative are ?
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Merlucius
- **
- 107 mesaje
- din 04 Mar 2008
- Astra 2004 Z16XEP
- Bucuresti
Merlucius
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2008
- Mesaj Privat
Eu am inteles ca anularea senzorului respectiv (da, parca cel de nivel) se face din cauza pericolului de incendiu datorata prezentei uleiului pe cablul respectivei sonde. Ca efect, ECU nu mai compara valorile a 2 senzori ci numai a unuia singur.... si treaba asta dureaza.exact cat face diferenta dintre motor OPEL 2005 si restul marcilor din parcarea( MARE) din fata blocului unde orice matiz-bmw-cielo-logan-lupo (sic!) pornesc de cum li se arata cheia iar eu "mormai" cu 1,6Twinport precum Dacia - fereasca sfantul sa mi se termine si vreo bujie caci deja pornirea devine deliciul a 2 blocuri inalte si lungi cu spectatori.
Ce vreau sa spun: e total anormal sa ai probleme de genul, la toate de genul ar trebui sa existe o rezolvare corecta - ce dreaq
Ce vreau sa spun: e total anormal sa ai probleme de genul, la toate de genul ar trebui sa existe o rezolvare corecta - ce dreaq
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut, erori p300-304, 314 si 1300. Masina porneste bine, la ralanti este totul normal, intre 1500 si 2500 intreruperi, dupa, merge cat de cat bine. Inlocuit si nu schimbat de proba: bobine, ECU, egr, bujii ( cele inlocuite aratau bine), filtre, facut test compresie, resetat de n ori, apare iar. Consumul este normal. Se aude un tiuit slab in dreptul galeriei de admisie care a mai fost deschisa (mastic alb). Citit pe forumuri UK, CCCP, GERMANY, samd nici o rezolvare. Ce am retinut in plus:
1) posibila problema de alimentare cu combustibil sau de energie electrica
2) in galeria de admisie exista un ,,serpisor" care face legatura cu EGR iar acesta se infunda
S-a confruntat cineva cu aceste 2 posibile cauze ale erorilor? Cum arata serpisorul?
Multumesc frumos
1) posibila problema de alimentare cu combustibil sau de energie electrica
2) in galeria de admisie exista un ,,serpisor" care face legatura cu EGR iar acesta se infunda
S-a confruntat cineva cu aceste 2 posibile cauze ale erorilor? Cum arata serpisorul?
Multumesc frumos
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
Fii atent , legatura intre galeria de admisie si EGR se face printr-o conducta metalica daca vrei sa cureti iti recomand sa dai jos galeria scoti conducta o cureti si dupa desfaci galeria bucatele la un moment dat trebuie sa dai jos si partea cu injectoarele si clapetele twinport unde sunt canale pentru gazele EGR cam asa arata aici sunt niste canale mici care trebuie curatate
Cam asta e in mare .Daca vei cauta gaseti aici pe forum tot ce ti-am scris eu mai detaliat.
Nu am auzit sa fie asta cauza erorilor dar poti elimina aceasta posibilitate.
Cam asta e in mare .Daca vei cauta gaseti aici pe forum tot ce ti-am scris eu mai detaliat.
Nu am auzit sa fie asta cauza erorilor dar poti elimina aceasta posibilitate.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Zic si eu expert pentru ca lucreaza la o firma dedicata si are ceva ani in carca. Cert este ca de cand a resetat el cu aparatul consacrat si nu cei cu laptoape nu a mai aparut nici o eroare. Nu zic nimic pentru ca atunci cand a fost cumparata din Germania a aparut la 485 de km distanta de parc.
Am zis sa fac si ce zice el pentru ca portitele se imputineaza pe zi ce trece. Azi am fost la dezmembrari sa vad cat costa admisia. 100 euro...
Interesant este faptul ca ...si aceea era infundata. Asa ca mai bine o curat pe a mea. Nu la scorul de 400 lei cat cer unii oameni de bine de pe forum ci la 150 lei.
Cu ocazia asta schimb si distributia + pompa de apa.
Revin saptamana viitoare cu noutati.
Am zis sa fac si ce zice el pentru ca portitele se imputineaza pe zi ce trece. Azi am fost la dezmembrari sa vad cat costa admisia. 100 euro...
Interesant este faptul ca ...si aceea era infundata. Asa ca mai bine o curat pe a mea. Nu la scorul de 400 lei cat cer unii oameni de bine de pe forum ci la 150 lei.
Cu ocazia asta schimb si distributia + pompa de apa.
Revin saptamana viitoare cu noutati.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Se pare ca nenea chiar le are pe meserie. Deocamdatat scuip in san si numar pana la cinci. Nici un fel de problemuta. Peste 1500 de km mixt. Se merita un rk la admisie.
Mai sunt ceva filmulete pe youtube despre curatare, intretinere si defecte realizate de colegii nostrii turci si nu numai. Oricum daca se mai aprinde iar nu prea mai am ce sa mai inlocui sau sa mai curat.
http://www.youtube.com/watch?v=I_kO_Cb4lzE
aici se vede cam ce se aduna pe serpisori http://pemberton1.co.uk/astra/ecn-17152.html
http://www.youtube.com/watch?v=Y3C6U8hebag
Mai sunt ceva filmulete pe youtube despre curatare, intretinere si defecte realizate de colegii nostrii turci si nu numai. Oricum daca se mai aprinde iar nu prea mai am ce sa mai inlocui sau sa mai curat.
http://www.youtube.com/watch?v=I_kO_Cb4lzE
aici se vede cam ce se aduna pe serpisori http://pemberton1.co.uk/astra/ecn-17152.html
http://www.youtube.com/watch?v=Y3C6U8hebag
- COSTIY20DTH
- **
- 308 mesaje
- din 14 Dec 2009
- Zafira 2006 Z18XER
- Dolj
COSTIY20DTH
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Dolj
- Masina: Zafira 2006 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2009
- Mesaj Privat
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
Dupa o lunga perioada de liniste ..am ajuns din nou aici ...
Problema este urmatoarea ....la rece porneste perfect....daca s a incalzit motorul nu mai vrea ( uneori porneste cu spray ..insa nu vreau sa exagerez)
iar daca reusesc sa o pornesc toate bune si frumoase pana la urmatoarea pornire !
Am verificat bobina (ok )
Presiune in rampa (verificat doar la ventil..fara masuratoare nu ma satisface ..o masor azi )
Erori =0 iar parametri toti sunt ok ...nu prea stiu de ce sa ma leg !
Problema este urmatoarea ....la rece porneste perfect....daca s a incalzit motorul nu mai vrea ( uneori porneste cu spray ..insa nu vreau sa exagerez)
iar daca reusesc sa o pornesc toate bune si frumoase pana la urmatoarea pornire !
Am verificat bobina (ok )
Presiune in rampa (verificat doar la ventil..fara masuratoare nu ma satisface ..o masor azi )
Erori =0 iar parametri toti sunt ok ...nu prea stiu de ce sa ma leg !
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am foat la service ..si am facut o diagnoza mai amanuntita ...si problema pare a fi de la senzorul de turatie de pe volanta ....cel putin nu reuseste sa citesca semnal cand dau la automat ( op com ul nu vede asta se pare ) ...dar ciudat este ca nu am erori .
Cat despre pornitul cu spray .....nu e o regula ...m am inselat eu ! uneori mai porneste daca scot borna de la baterie ( asta cand e calda ) in rest porneste doar la rece !
Marti schimb senzorul si vedem ce zice mai departe Numai bine !
Cat despre pornitul cu spray .....nu e o regula ...m am inselat eu ! uneori mai porneste daca scot borna de la baterie ( asta cand e calda ) in rest porneste doar la rece !
Marti schimb senzorul si vedem ce zice mai departe Numai bine !
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Nu exista soft care sa nu genereze cod de eroare in momentul cind este actionat electromotorul si senzorul de turatie nu emite semnal.Op-com-ul vede doar ce e lasat sa vada.Crezi ca e o coincidenta ca dupa scoaterea bornei(la cald),motorul porneste? E nevoie de o minte luminata...! Senzorul se inlocuieste doar dupa o verificare atenta,altfel sunt doar bani aruncati...!
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat