xternq
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Detin un Opel Vectra C din 2002. Tot odata detin si o/(doua) problema care ma macina de ceva timp.
Ceasurile din bord nu functioneaza, au momente cand merg in general la caldura si asta pentru o perioada scurta de timp. Mentionez ca am incercat si varianta de a inlocui ceasurile dar fara rezultat. In bord se aprind martori la ABS/ESP si Baterie. Problema persista de aproapte doi ani. Pe langa ceasuri nu imi mai indica pe display nici una din informatii.
KM parcursi
Consum instant
Consum pe ultima 100 de KM
si tot ce indica acolo este inlocuit cu un "F"
De curnd o alta problema a inceput sa apara.
Comenzile de pe volan tot ce este legat de volan:stergatoare/ semanalizare/ comenzi casetofon, PORNESC masina si o perioada, 2-3 minute functioneaza toate comenzile, dupa, taie curentul si nu mai functioneaza. Opresc motorul si il pronesc, comenzile functioneaza tot pt 2-3 minute. Mentionez ca problema apare la frig. Dupa ce taie curentul pot pornii casetofonul manual si functioneaza, doar ca nu trebuie sa il uit pronit, adica nu se mai opreste cand iau contactul.
Daca cineva a mai intalnit o problema asemanatoare sau crede ca stie care ar fi cauza, rog sa lase un coment.
Va multumesc.
Andrei
Detin un Opel Vectra C din 2002. Tot odata detin si o/(doua) problema care ma macina de ceva timp.
Ceasurile din bord nu functioneaza, au momente cand merg in general la caldura si asta pentru o perioada scurta de timp. Mentionez ca am incercat si varianta de a inlocui ceasurile dar fara rezultat. In bord se aprind martori la ABS/ESP si Baterie. Problema persista de aproapte doi ani. Pe langa ceasuri nu imi mai indica pe display nici una din informatii.
KM parcursi
Consum instant
Consum pe ultima 100 de KM
si tot ce indica acolo este inlocuit cu un "F"
De curnd o alta problema a inceput sa apara.
Comenzile de pe volan tot ce este legat de volan:stergatoare/ semanalizare/ comenzi casetofon, PORNESC masina si o perioada, 2-3 minute functioneaza toate comenzile, dupa, taie curentul si nu mai functioneaza. Opresc motorul si il pronesc, comenzile functioneaza tot pt 2-3 minute. Mentionez ca problema apare la frig. Dupa ce taie curentul pot pornii casetofonul manual si functioneaza, doar ca nu trebuie sa il uit pronit, adica nu se mai opreste cand iau contactul.
Daca cineva a mai intalnit o problema asemanatoare sau crede ca stie care ar fi cauza, rog sa lase un coment.
Va multumesc.
Andrei
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
xternq
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
xternq
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
Banuiesc ca este destul de grav daca este vorba despre CIM sau CIMU, avand in vedere faptul ca este destul de scump. Are cineva idee cat costa un CIM pt. Ople Vectra 1.8? Banuiesc ca pretul este cat jumatate din valoarea masinii..
Azi am sa incerc sa merg sa desfac mufa de la ECU si sa dau cu spray/vasilina de contacte.
CristianTM. : ai idee, CIM-ul luat de pe o masina dezmembrata (FUNCTIONAL) .. ar putea sa dea eroori?
Andrei,
Azi am sa incerc sa merg sa desfac mufa de la ECU si sa dau cu spray/vasilina de contacte.
CristianTM. : ai idee, CIM-ul luat de pe o masina dezmembrata (FUNCTIONAL) .. ar putea sa dea eroori?
Andrei,
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
Toate CIM-urile 2002-2004 sau cel putin 90% din ele sunt defecte deja sau se defecteaza sau o sa se defecteze !
Singurul care e cel mai rezistent este modelul DL / 2005 si costa ~900 lei nou cu garantie.
Modelele 2006-2008 se defecteaza si ele dar cu un procent muult mai mic 20-30 %.
Asa ca RECOMANDAREA mea este unul NOU si nu unul SH. Si oricum unul SH resetat costa cam 450-550 lei min. si daca e 2002-2004 sigur se va defecta iar daca e 2006-2008 candva posibil sa se defecteze.... deci decizia iti aparatine !
CristianTM.
Singurul care e cel mai rezistent este modelul DL / 2005 si costa ~900 lei nou cu garantie.
Modelele 2006-2008 se defecteaza si ele dar cu un procent muult mai mic 20-30 %.
Asa ca RECOMANDAREA mea este unul NOU si nu unul SH. Si oricum unul SH resetat costa cam 450-550 lei min. si daca e 2002-2004 sigur se va defecta iar daca e 2006-2008 candva posibil sa se defecteze.... deci decizia iti aparatine !
CristianTM.
xternq
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
La ~900 lei e inregula, eu am mai citit pe undeva dar era vorba de 700 Euro un CIM- NOU, si de asta mi se parea cam scump.
Totusi nu vreau sa dau ~900 lei si sa nu fie asta problema, NU am ajuns la o reprezentanta OPEL pana in prezent, crezi ca o diacnoza facuta de ei mi-ar da diacnosticul corect. Am pus-o pe 2 testere, banuiesc ca nu erau omologate, verdictele lor au fost acceleasi: CEASURILE (problema cu "comenzile de pe volan" NU aparuse pe atunci).
Modelul DL / 2005 si potriveste si la masina mea? "2002 - 1.8"
Andrei,
Totusi nu vreau sa dau ~900 lei si sa nu fie asta problema, NU am ajuns la o reprezentanta OPEL pana in prezent, crezi ca o diacnoza facuta de ei mi-ar da diacnosticul corect. Am pus-o pe 2 testere, banuiesc ca nu erau omologate, verdictele lor au fost acceleasi: CEASURILE (problema cu "comenzile de pe volan" NU aparuse pe atunci).
Modelul DL / 2005 si potriveste si la masina mea? "2002 - 1.8"
Andrei,
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Nu mai fi atat de sigur ca in reprezentante o sa-ti dea diagnostic corect. Probabil te vor pune sa mai cumperi niste piese in plus pe langa CIM, depinde care are nevoie pe acolo de piesa aia... Eu sunt patit , era sa mi-o iau. Daca iti cad ceasurile, fac figuri comenzile, si toate chestiile astea de poltergeist, clar este CIM defect, a fost o problema de fabricatie inclusiv la Astra H , si cred ca gasesti zeci de threaduri deschise pe problema asta, si pe forumul asta, si pe cel dedicat pt Astra H , cat si pe forumurile din Anglia
cos_80
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Detin un Opel vectra c facelift 2006 z19dt 104000 km si de ceva timp ca confrunt cu urmatoarea problema:dupa ce pun contactul imi ramane becul ESP aprins si nu pot porni motorul,trebuie sa scot cheia din contact si sa repun contactul pentru a de stinge ESP-ul si apoi sa pornesc motorul.Mentionez ca nu se intampla zilnic si ca testerul gaseste eroarea u2105 communication with ECM,Engine Control Module,intermittent.Problema mai sus mentionata a aparut dupa ce am schimbat becurile din plafoniera cu unele led smd canbus(la plafoniera spate a trebuit sa izolez o lamela a ledului smd canbus pe fiecare parte a soclului becului pentru a functiona,fara aceasta ajustare facea scurt) si dupa ce a inceput sa bata volanta rau;sa aiba legatura cu acestea?
Ma puteti ajuta cu un sfat in solutionarea acestei probleme?
Detin un Opel vectra c facelift 2006 z19dt 104000 km si de ceva timp ca confrunt cu urmatoarea problema:dupa ce pun contactul imi ramane becul ESP aprins si nu pot porni motorul,trebuie sa scot cheia din contact si sa repun contactul pentru a de stinge ESP-ul si apoi sa pornesc motorul.Mentionez ca nu se intampla zilnic si ca testerul gaseste eroarea u2105 communication with ECM,Engine Control Module,intermittent.Problema mai sus mentionata a aparut dupa ce am schimbat becurile din plafoniera cu unele led smd canbus(la plafoniera spate a trebuit sa izolez o lamela a ledului smd canbus pe fiecare parte a soclului becului pentru a functiona,fara aceasta ajustare facea scurt) si dupa ce a inceput sa bata volanta rau;sa aiba legatura cu acestea?
Ma puteti ajuta cu un sfat in solutionarea acestei probleme?
cos_80
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am uitat sa menionez ca atunci cand ramane ESp-ul aprins dupa punerea contactului , pe display-ul central , la RANGE si INSTANT CONSUM apare doar litera F,nu imi calculeaza ce distanta mai pot parcurge cu combustibilul din rezervor.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi in solutionarea acestei probleme.
Am uitat sa menionez ca atunci cand ramane ESp-ul aprins dupa punerea contactului , pe display-ul central , la RANGE si INSTANT CONSUM apare doar litera F,nu imi calculeaza ce distanta mai pot parcurge cu combustibilul din rezervor.
Va rog sa ma ajutati cu sfaturi in solutionarea acestei probleme.