crycu
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nu ma pricep sa interpretez valorile scrise de op-com,dar la o verificare scurta am observat ca la motorul meu,Z16XEP,la turatia de relanti,,EGR position feedback imi indica 0.98% si EGR possition commanded 0%si se mentine asa indiferent daca o turez sau nu.daca ii dau testare EGR din op-com,valorile raman iar fixe,dar la alte valori.pentru EGR possition feedback 3.85% si EGR position commanded 100% si motorul tinde sa se opreasca daca nu il tin turat..
Valorile astea cumva indica faptul ca nu isi mai face treaba pistonasul acela din EGR?ca este blocat?
Multumesc!
Valorile astea cumva indica faptul ca nu isi mai face treaba pistonasul acela din EGR?ca este blocat?
Multumesc!
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
crycu
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
ieri m-am chinuit sa il desfac...si nu am reusit decat sa stric capul surubului cu torx in interior....si pana ajung sa ii sudez un surub sau o piulita de surubul ala sa il pot desface ..il las asa...dubios este ca dupa ce am ciocanit in surub,in speranta ca se va desface mai usor...a inceput masina sa traga mai bine...mult mai bine si parca a scazut consumul...o fi fost egr blocat si din ciocaneala sa se fi deblocat putin?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- leonardo23
- *
- 31 mesaje
- din 02 Mai 2011
- Astra 2004 z16xep
- Alta tara
leonardo23
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- leonardo23
- *
- 31 mesaje
- din 02 Mai 2011
- Astra 2004 z16xep
- Alta tara
leonardo23
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2011
- Mesaj Privat
crycu
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2008
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
catastefan a scris:@leonardo23 EGR nu se deschide la relanti. Doar cand turezi motorul...
Incearca sa bati usor cu ceva in ea fara sa distrugi ceva pe acolo...o fi inteoenit pistonasul
Incearca sa bati usor cu ceva in ea fara sa distrugi ceva pe acolo...o fi inteoenit pistonasul
Dimpotriva... EGR-ul la ralanti sta deschis aproape 100 % (aproape). La accelerare se inchide de tot iar la mers constant partial deschis.
Fa-i un log in mers ... ai sa vezi ca EGR-ul se misca.
Apropo la benzinare treaba cu EGR-ul este simpla ... daca ramane partial deschis masina merge in suturi (violente) , smuceste la frana de motor, deoarece se modifica raportul aer-benzina. Injectia se face in fuctie de presiunea din admisie daca acolo patrunde aer "nemasurat" (aer fals) , masina merge urat de tot.
Lasa EGR-ul in pace ... iti garantez ca vei sti cand sunt probleme cu el (simptomele de mai sus).
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
@Op3l...bagi saracu` om de tot in ceata.
Daca ai citi un pic https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 ai sti ce ai sub capota.
Nu sunt rau...sincer dar unele afirmatii trebuie sustinute.
@leonardo23 ramane cum a stabilit producatorul...EGR se deschide numai la accelerare.
Daca ai citi un pic https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 ai sti ce ai sub capota.
Nu sunt rau...sincer dar unele afirmatii trebuie sustinute.
@leonardo23 ramane cum a stabilit producatorul...EGR se deschide numai la accelerare.
- soulraven
- **
- 134 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2005 Z16XEP
- Arges
soulraven
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
exact asa imi face si mie, mor cand face asta, saptmana viitoare dau comanda de un EGR nou.
Op3l a scris:
Dimpotriva... EGR-ul la ralanti sta deschis aproape 100 % (aproape). La accelerare se inchide de tot iar la mers constant partial deschis.
Fa-i un log in mers ... ai sa vezi ca EGR-ul se misca.
Apropo la benzinare treaba cu EGR-ul este simpla ... daca ramane partial deschis masina merge in suturi (violente) , smuceste la frana de motor, deoarece se modifica raportul aer-benzina. Injectia se face in fuctie de presiunea din admisie daca acolo patrunde aer "nemasurat" (aer fals) , masina merge urat de tot.
Lasa EGR-ul in pace ... iti garantez ca vei sti cand sunt probleme cu el (simptomele de mai sus).
catastefan a scris:@leonardo23 EGR nu se deschide la relanti. Doar cand turezi motorul...
Incearca sa bati usor cu ceva in ea fara sa distrugi ceva pe acolo...o fi inteoenit pistonasul
Incearca sa bati usor cu ceva in ea fara sa distrugi ceva pe acolo...o fi inteoenit pistonasul
Dimpotriva... EGR-ul la ralanti sta deschis aproape 100 % (aproape). La accelerare se inchide de tot iar la mers constant partial deschis.
Fa-i un log in mers ... ai sa vezi ca EGR-ul se misca.
Apropo la benzinare treaba cu EGR-ul este simpla ... daca ramane partial deschis masina merge in suturi (violente) , smuceste la frana de motor, deoarece se modifica raportul aer-benzina. Injectia se face in fuctie de presiunea din admisie daca acolo patrunde aer "nemasurat" (aer fals) , masina merge urat de tot.
Lasa EGR-ul in pace ... iti garantez ca vei sti cand sunt probleme cu el (simptomele de mai sus).