Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am o problema destul de delicata cu masina.
De vreo 2 saptamani am racordul de pe evacuare rupt si pierde gaze pe acolo. Masina a mers bine pana ieri,cand a inceput sa mearga sacadat si sa dea in nas. Ma gandesc ca de la racord se trage acest mers urat,iar ieri l-am carpit putin sa zic asa si momentan nu pierde decat foarte putin. Astazi am luat un racord de la dezmembrari, dupa amiaza sper sa il schimb astept sa ma ajute un prieten.
Ideea e ca de 2 saptamani merg cu el rupt si a mers bine,iar ieri a inceput sa faca urat si desi l-am carpit putin si nu mai pierde gaze masina merge tot urat(da in nas,intrerupe) asta numai in sarcina,la relanti e ok iar daca turez pe loc se tureaza bine fara intreruperi. Mentionez ca nu am niciun martor aprins iar prin metoda agrafa nu am depistat nicio eroare stocata.
Poate ma ajuta cineva cu vreo informatie,as fi recunoscator. Multumesc anticipat!
EDIT: Mai nou am depistat P0300. Are vreo legatura? Si ce inseamna acea eroare?
Skip ads

  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire -> Rateuri pe cilindri
Verifica bujii sa fie uscate si neafumate. si bobina inductie deocamdata.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Bujiile sunt aproape noi,au 3000 km(NGK). Mi-a zis cineva ca e posibil ca din cauza racordului Lambda 2 nu mai citeste ce trebuie si atunci ECU face amestecul dupa ce citeste Lambda 2 si ca e posibil ca ECU sa dea mai multa benzina si din aceasta cauza sa o innece. Chestia e ca daca o tin la 2-3000 rpm pe loc merge bine si in sarcina continua tot la fel merge bine,numai cand o accelerez merge urat.
Si inca ceva,cand pun contactul nu se mai stinge check engine decat dupa pornire (inainte se stingea odata cu ceilalti martori) iar pe ecranul de la kilometraj imi apare INSP(parca stiam ca acest mesaj apare doar la cele care au CB,iar a mea nu are).
La bobina ce pot verifica?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Daca era si lambda mai aveai un cod probabil P0170 parca.
Bobina ar fi bine sa iei alta de pe o masina fara probleme, prieteni cunostinta etc....si sa mergi cu ea.
INSP se poate reseta...cauta aici pe forum cum. Te anunta ca urmeaza revizia...depinde cum e setat
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Nici nu mai stiu ce sa zic. Chestia e ca face urat doar daca accelerez brusc,in rest merge bine. Acum m-am uitat si bujiile sunt uscate,doar putin afumate. Lamureste-ma si pe mine cun INSP, de ce apare tinand cont ca masina nu are CB?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Bordul e setat ca la un anumit nr de km sau la o anumita peioada sa afiseze INSP ca sa iti aduca aminte ca urmeaza sa faci revizia.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=556210 aici gasesti cum se face.
Se poate si cu op-Com daca ai unde
Bujiile trebuie sa fie brun roscate.

Citeste aici despre P0300 https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=30287
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am facut resetarea la INSP dar motorul tot la fel merge aiurea. Imi vine sa ii dau foc !
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Cauta o bobina de proba...
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Momentan o sa schimb racordul dupa care o sa merg sa sterg eroarea si sa vad cum se comporta dupa. Apoi o sa vad ce mai fac. Momentan sunt in pana de idei. Mama ei de masina.........
EDIT: Acum ma duc sa schimb racordul si dupa voi vedea. Va tin la curent. O dupa-amiaza frumoasa tuturor!
  • deleted-21201

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2008

  • Mesaj Privat
verifica debitmetru, bobina, daca ai p0300 , rateuri aleatoriu pe pistoane. vezi debitmetru. la mine el era de vina si nu imi aparea ca e stricat pe tester, incearca sa mregi cu el scos, dar nu este obligatoriu sa mearga mai bine motoru pe mapa de avarie
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu motorul asta nu are debitmetru. I-am schimbat racordul dar din cate vad nu are de gand sa isi revina. Maine o sa merg cu ea sa o pun pe tester sa vad exact ce eroare da si cam ce ar fi de vina. Mai nou cand o accelerez palpaie martorul check engine,asta doar cand o accelerez,daca iau piciorul de pe acceleratie nu mai palpaie. Pana nu o pun pe tester nu stiu ce sa mai zic. Vad maine ce si cum.
EDIT: Mai nou a inceput sa mearga in 3. Sad Mi-a dat dureri de cap......
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Intreb pentru cine e mai in tema:
E posibil ca din cauza racordului rupt sonda Lamda 2 sa nu mai fi citit ce trebuie si din cauza asta ECU sa faca un ameste mai bogat sau mai sarac si de aici rateurile? Si inca ceva: Racordul fiind rupt nu trebuia sa dea eroare sonda Lamda 2?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Da. E posibil.

Pana maine la tester de ce nu folosesti metoda pseudoagrafa sa citesti tu erorile?
Ai aici cum https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014

O inregistrare a parametrilor motorului cu un Op-Com ar putea arata mult mai multe cred...
Chestia e ca trebuie sa vrea cineva care se pricepe bine sa se uite si sa o interpreteze.


Ultima modificare făcută de catastefan la Vin 21 Mar, 2014 9:07 pm, modificat de 2 ori în total
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Si daca e posibil si sa zicem ca asta ar fi cauza,cam cum pot scapa de aceasta problema? totusi nu ar fi trebuit sa dea eroare de la lamda2?
EDIT:Am citit eroarea p0300. E singura eroare pe care mi-o da prin pseudo-agrafa.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am fost azi cu ea la mecanic,pus testerul pe ea : P0300 si P0302. Sters erori,dat o tura cu ea,au aparut din nou. Am schimbat filtrul de benzina, a zis ca e posibil ca din cauza lui sa nu ii dea benzina de ajuns,insa fara niciun rezultat. Tot la fel facea. Am sunat un prieten cu aceeasi motorizare care mi-a imprumutat bobina lui si masina a capatat viata. Cu bobina lui nu a mai facut figuri si nici erori nu a mai dat.
Cand remontam bobina mea am observat ca "fisa" de la pistonul 2 este putin rupta in capat exact unde vine pe izolatorul bujiei. I-am dat cu putina banda si surprinzator acum nu a mai facut nicio figura. Oare chiar fisura aia sa fi fost de vina si pe acolo sa fi furat scanteie?
Deocamdata nu ma arunc sa dau comanda de bobina pana nu vad daca mai face figuri. O sa va tin la curent.
O zi minunata tuturor!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@Silviu1393 sincer eu din cei 4 izolatori de cauciuc de pe bobina doar unul mai e intreg Very Happy. Asa am luat masina dar nu am avut probleme de genul asta.
Daca ai pus banda acolo de care ai pus? Ai grija ca sunt temperaturi mari acolo in mers. Sa nu se topeasca banda. Trebuie ceva sa reziste la caldura.
Era bine daca curatai contactul bujiilor, si la bobina scoteai cauciucurile si curatai si acolo cu ceva spray contact bun.
Daca cautai de la inceput o bobina....bine ca nu i-ai dat foc Smile)
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am pus banda izoliera normala asa provizoriu,o sa caut sa cumpar banda dinaia panzata sau da-mi o idee ce sa pun. Bine ca inca nu stiu daca aia a fost cauza defectiunii dar momentan vad ca merge,cat timp nu stiu. Am curatat contactul izolatorilor si pe corpul bobinei dar si arcurile alea din izolatori. Nu am cautat bobina de la inceput pentru ca eu am pus pe seama racordului rupt,am zis ca de poate nu citeste lamda2 bine si de-aia face asa. Acum macar m-am linistit ca stiu de unde e problema,si daca va mai face figuri stiu ca bobina e de vina,acum sper sa ma tina macar pana iau salariu Very Happy. Si de, ca daca si cu bobina de proba facea la fel, benzina in rezervor abea bagasem de 50 de lei,bricheta am ca sunt fumator........nu dura mult. Smile)
  • mihay_only

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
salut si yo ma confrunt cu o problema la un z16xe knd o las in frana de motor incepe sa dea niste suturi care ma obliga sa calc ambreiaju,masina merge si porneste usor numai knd dau sa reduc da niste suturi,am faqt segmentare am curatat tot egr clapeta,masina nu mai consuma ulei nu mai scoate fum insa am suturile astea knd reduc,si cateodata porneste cam turata aproape de 2000 ture sta 2 sec si revine la normal ,nu are nicio eroare stocata.am tot zis k mi se pare k isi revine da vad ca nu e asa
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@mihay_only..EGR l-ai si testat cand l-ai curatat?
Verifica si tubulatura admisie sa nu traga aer fals.
Din cate am citit pe aici ECU la Z16XE e o mare belea.
  • mihay_only

  • Mesaje scrise: 163
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2011

  • Mesaj Privat
l-am testat da am mai av pr cu el prindea mizerie si se bloca acu e curatat tot canalu ala,nu da nicio eroare,are un senzor pe admisie ala ce face?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR