dem28us
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu o nelamurire. Am fost recent la mune si cand am ajuns sus, dupa ce am lasat-o putin la relantiu, mi s-a aprins martorul de nivel antigel. am deschis capota si am vazut ca imi scazuse nivelul pana la jumatate si ca sub vas era totul umed. recunosc ca am cam alergat-o. totusi, apa nu s-a ridicat mai mult de 92 grade. am oprit motorul, am completat cu antigel, dupa ce am ajuns acasa am mai completat putin deoarece mai scazuse putin nivelul, probabil s-a aerisit, dupa care am venit de la valcea la bucuresti si nu am mai observat pierderi pana acum. dupa patanie am verificat nivelul de mai multe ori (am oprit cam la ~100 km parcursi) si am observat ca nivelul in vas sta pe la nivelul furtunelor laterale, nu urca mai sus si nici temperatura nu urca mai sus de 92 grade. are cineva vreo idee?
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai ai incins-o putin si a aruncat ceva apa pe la busonul vasului de expansiune. De ce a aruncat - probabil antigelul nu mai e chiar antigel...
Preferabil cand o incingi si se intampla asta, o lasi sa mai merga pentru a menaja chiuloasa. De verificat in valori reale daca indicatia ceasurilor asupra temperaturii este corelata cu ce vede ECU motor.
Preferabil cand o incingi si se intampla asta, o lasi sa mai merga pentru a menaja chiuloasa. De verificat in valori reale daca indicatia ceasurilor asupra temperaturii este corelata cu ce vede ECU motor.
dem28us
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
antigelul este schimbat in mai 2013 (antigel rosu Hepu). nu cred ca isi pierde calitatile asa repede. intr-adevar, a aruncat ceva apa (am completat ~ 1litru) pe la busonul vasului de expansiune. pana sa se intample asta, temperatura pe bord (acul) se ridica mai greu, acum se ridica mult mai repede, cam in 2-3 km ajunge la 80grade. am verificat cu cineva ieri si nu bolboroseste in vasul de expansiune. cu opcom se poate verifica asta? calculatorul ei nu imi arata si temperaturi, este destul de simplu ca meniu. am display gid si cdr2005 cu meniu pe maneta stergatoare.
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
ai grija ca eu in urma unei infierbantari de acest tip (la mine a fost din cauza termostatului blocat inchis) am ajuns sa schimb pompa de apa... din cauza ca s-a incalzit tare, platoul cu palele s-a dilatat si s-a desprins de pe ax.
acum am pus hepu, cu palele metalice.
sper sa nu mai apara problema asta.
acum am pus hepu, cu palele metalice.
sper sa nu mai apara problema asta.