idadeva- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2014
- Mesaj Privat
Ah deci daca porneste aproape de 100 e bine. Parerile is impartite dar a fost multa lume care zicea ca si la 100 e ok sa porneasca numa nah sa fiu sigur ca e ok pentru o corsa... la mondeo a trebuit sa schimb motorul pentru asta ca a iesit un piston prin baia de ulei. Multumesc pentru raspuns si timpu acordat.
Sabba
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
Cu placere. Daca pleaca ventilatorul e ok si un pic peste 100, motorul nu pateste nimic lichidul de racire nu fierbe nici la 110 daca e bine facut amestecul, instalatia e facuta sa lucreze la o anumita presiune nici furtunele nu sar. Vezi ce faci daca sta sub 90 in mers nu e asa bine si daca prinzi o iarna geroasa nu prea o sa ai caldura. Bafta!
idadeva- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2014
- Mesaj Privat
Da , am facut un drum de 1500 km deva arad arad bucuresti si tot drumul acu de la temperatura a stat sub 90 undeva pe la 87... doar in ttrafic inbucuresti a crescut la 90 ... in rest tot 87 tot drumul si pe autostrada am mers cu 140 150 ... se comporta minunat cam puturocea da mere:) Cat despre ceas poate o fi dereglat ceasu
Sabba
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Vaslui
- Masina: Corsa 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2012
- Mesaj Privat
Buna, e bine si asa, dar dupa cum am zis daca tot la o temperatura asa joasa sta ar trebui sa verifici termostatul din cate stiu trebuie sa tina ceva mai multa caldura in motor daca termostatul e bun nu iti coboara sub 90 in mers decat daca e ger. In fine corsa C eu nu am, poate iti raspunde cineva care are. Intreaba si pe Club Corsa. Bafta!
emilvef
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2014
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,797 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,797
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- claudiu.wdy
- *
- 8 mesaje
- din 09 Sep 2015
- Corsa 2001
- Valcea
claudiu.wdy
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2015
- Mesaj Privat
Salut
Am tot citit și ma chinui sa mi dau seama.
La o corsa c 1.2 benzina 75 cp, e normal ca la drum lung sa stea apa sub 80 de grade? Iar pe perioada rece e "miracol" sa ajung la 90 chiar și în oraș.
Dacã m-ați putea ajuta cu un sfat cineva care a avut problema asta as fi recunoscãtor.
Și as vrea sa știu dacã temperatura apei poate influenta consumul mașini din ce în ce parca consumul îmi crește
Mulțumesc mult
Am tot citit și ma chinui sa mi dau seama.
La o corsa c 1.2 benzina 75 cp, e normal ca la drum lung sa stea apa sub 80 de grade? Iar pe perioada rece e "miracol" sa ajung la 90 chiar și în oraș.
Dacã m-ați putea ajuta cu un sfat cineva care a avut problema asta as fi recunoscãtor.
Și as vrea sa știu dacã temperatura apei poate influenta consumul mașini din ce în ce parca consumul îmi crește
Mulțumesc mult
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
Salutare tuturor si LA MULTI ANI!Aceeasi problema o am si eu (aproape),la drum lung temperatura apei nu trece de 87 grade iar in oras rar creste peste 90.Este ceva normal sau trebuie sa schimb termostatul mai ales ca stiu ca temperatura motorului influenteaza consumul.As mai vrea sa-mi spune-ti(daca stie cineva) ce marca de radiator este cea mai indicata pentru corsa c Z12XE pentru ca de curand am gasit cateva picaturi sub masina si cei de la service au spus ca tre schimbat.Sper ca am postat unde trebuie daca nu imi cer scuze.O zi buna tuturor
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Pentru noii veniti pe forum:s-a discutat cum se verifica daca termostatul nu mai inchide.Cautati pe forum...Da,aveti aceasta problema,trebuie sa schimbati termostatul (Claudiu si Chitu).Temperatura trebuie sa ajunga la 90 de grade si sa stea acolo.La ambuteiaje,in oras,creste peste 90 grade si atunci porneste ventilatorul de la radiator (la 95-100 grade).
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Fara caldura pornita, motorul trebuie sa stea in 90gr. Daca afara temp. e cu minus gr si daca dai caldura la max. pe min. treapta a 2-a nu-ti va sta la 90gr. Abia cand circuli cel putin 30 min. prin oras, motorul are deja inertie termica si deja scazi temp. in habitaclu, poti spune ca motorul sta in 90gr. Cat de clad este motorul, chiar si dupa 2-3 ore de functionare continua si dam drumul la caldura la max si min. trepta a 2-a temp. apei va scadea implicit....cu cat creste treapta ventilatorului cu atat va scade temp. antigelului. Aerul de afara raceste caloriferul cald si clar va fi o scadere de temp. a antigelului. Totul depinde numai de temp. de afara. La VW si la minus 20gr. afara, dat la max. ventilatorul si tot nu scade temp.pe ceas....la ei totul e din soft. La noi in mare parte putem vedea temp. reala pe bord.
- Chitu Razvan
- *
- 46 mesaje
- din 23 Oct 2015
- Corsa 2003 Z12XE
- Prahova
Chitu Razvan
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2015
- Mesaj Privat
alica89
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1995 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2016
- Mesaj Privat
Si eu aceasi problena e normal si eu am o corsa b x12sz si cind am schimbat distributia am schimbat si termostatu si scrie si pe el 92si 100daca stau cu masina pe loc creste pina la 100si pleaca termocupla si scade dar el in general sa pina in 90si pina sal schimb nu prea aveam caldura acum se cam cunoaste se face cald imediat e ceva normal?
- ICatrinescu
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mai 2017
ICatrinescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
Buna ziua si bine v-am gasit. Am un Opel Corsa de 1.3 si urmatoarea problema. Gradatia la apa este de la 70 la 110. Toata iarna, indicatorul de temperatura nu s-a miscat deloc, indiferent ca mergeam la drum scurt sau lung. Acum insa de cand a venit caldura, incepe sa se ridice la 80-80 si ceva, iar daca e foarte cald afara si merg la drum lung, am observat ca trece de 90 si tinde sa sa duca spre 100. Daca dau drumul la caldura cu ventailatie 3-4, coboara intre 80 si 90. La service mi-au spus ca trebuie schimbat electroventilatorul, voi ce parere aveti?
- ICatrinescu
- *
- 2 mesaje
- din 08 Mai 2017
ICatrinescu
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2017
- Mesaj Privat
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Parerea mea e ca ai termostatul defect.Nu mai inchide.Ar trebui,totusi,sa verifici singur,asa cum s-a descris aici,pe forum,de nenumarate ori...cum se verifica functionarea termostatului...nu mai repet.
E posibil sa ai o problema si cu ventilatorul (care se poate testa foarte simplu),sau mai exact cu termoscupla sau cum o fi la masina ta...Apropo,ai fi putut sa spui si ce masina/motor ai..."Corsa de 1.3" e cam vag.
E posibil sa ai o problema si cu ventilatorul (care se poate testa foarte simplu),sau mai exact cu termoscupla sau cum o fi la masina ta...Apropo,ai fi putut sa spui si ce masina/motor ai..."Corsa de 1.3" e cam vag.