[editat] "debilmetru"?
tm46nik
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
Salut! am si eu o problrma de care nu ma mai scap de ceva timp, anume ca la pornire la rece imi scoate un nor mare de fum alb , mentionez ca am sxhimbat turbo,egr,curatat admisia,pompa de vacum! are foarte multe gaze de carter si pe furtunul de la capac tacheti care duce in conducta dintre debilmetru debitmetru si turbina foarte mult ulei motorul este x20dtl 82 cp . stie cineva vre-o solutie sa ma scap de gaze si de norul de fum alb de la pornire?si bineinteles de uleiul de pe conductele specificate mai sus! merci !
[editat] "debilmetru"?
[editat] "debilmetru"?
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
tm46nik
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat
- vallyku
- **
- 197 mesaje
- din 26 Oct 2009
- Astra 2003 y17dth
- Mehedinti
vallyku
- Mesaje scrise: 197
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2009
- Mesaj Privat
in mare parte cam aceasi problema o am si eu dar la un y17dt,am schimbat turbina si tot degeaba,eu personal pentru fumul la rece suspectez semeringurile de la supape si pentru uleiul din turbo,cel putin la mine turbina care am puso este aproape noua,ori garnitura de chiulasa ori segmenti motorului uzati si cred ca motorul scapa compresie in baie si de acolo se face presiune prea mare si uleiul iasa pe la segmentul turbinei,alta solutie de 4 luni de zile nu am gasit si am schimbat tot ce se putea pe ea,cum se incalzeste o sa ma apuc de treaba si o sa revin cu detalii
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Demontez motoare de multi ani,la cele supraalimentate vaporii de ulei intra in tubulatura si condenseaza prin zonele mai reci cum ar fi tevile de aluminiu sau intercooler...problema nu este ca exista ulei problema este cat? Pentru fiecare motor in parte trebuie facut consumul si daca se incadreaza in limitele acceptabile atunci lasati investitiile ca veti baga bani si rezultatele aproape tot alea vor fi.
Fumul alb la pornirea la rece poate fi foarte usor de la injectie,ala e semn de motorina nearsa,cat timp da? dupa ce se incalzeste?in sarcina?tot alb?sau negru? cu cat faci mai multe verificari cu atat mai putini bani bagi in reparatii.
Daca este de la ulei acumulat in admisie la pornire este albastrui si miroase puternic a Trabant fumul alb de-ti dau lacrimile este doar de la injectie motorina vaporizata si nearsa,si senzorul de temperatura motor daca da la calculator -50gr sa vezi fumaraie ce ai..
Fumul alb la pornirea la rece poate fi foarte usor de la injectie,ala e semn de motorina nearsa,cat timp da? dupa ce se incalzeste?in sarcina?tot alb?sau negru? cu cat faci mai multe verificari cu atat mai putini bani bagi in reparatii.
Daca este de la ulei acumulat in admisie la pornire este albastrui si miroase puternic a Trabant fumul alb de-ti dau lacrimile este doar de la injectie motorina vaporizata si nearsa,si senzorul de temperatura motor daca da la calculator -50gr sa vezi fumaraie ce ai..
tm46nik
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 1998 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2014
- Mesaj Privat