Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • nicu F

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jul 2007

  • Mesaj Privat
salut prieteni;sunt posesorul unui opel zafira din 2003 cu motor de 2.0 tip y20dth si am si eu o problema (pot spune ca de cate ori am avut probleme cu masina , am consultat discutiile de pe forum si mi-au prins foarte bine-multumesc) motorul masinii nu trage cum trebuie;are momente cand zbor si momente cand ma rog de ea sa mearga; mentionez ca am schimbat EGR-ul cu circa 3 luni in urma cand se aprindea cheita ...l-am curatat de mai multe ori insa nu s-a mai putut si l-am schimbat;la tester nu da nici o eroare in schimb cateodata motorul scoate un fum alb foarte dens ...s-a intamplat de cateva ori asta;dupa ce am schimbat EGR-ul cu unul nou, nu am mai pus masina pe tester sa sterg erorile din calculator ,poate fi din aceasta cauza? dupa ce am schimbat EGR-ul , becul cu cheita s-a aprins din nou de vreo 3 ori ,,am curatat toata galeria de admisie ,,,asa a zis mecanicul ca trebuie si tot asa a facut" cand se aprinde becul cu cheita nu se mai tureaza motorul si trebuie sa repornesc ...turez si apoi merge ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat; de vreo 3 -4 luni nu s-a mai aprins becul cu cheita niciodata dar masina are momente cand nu trage,,,un mecanic zicea ca ar putea fi ceva din pompa de injectie si tare nu as vrea asta ca .e faoarte scumpa reparatia;de asemenea cateodata motorul nu merge rotund ...da semne de intrerupere in relanti; mentionez ca toate furtunurile debitmetrul si supapele le-a verificat mecanicul la care ma duc eu ;sunt in regula;ce ma sfatuiti sa fac?multumesc
Skip ads

  • brummy

  • Mesaje scrise: 269
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
inainte sa te gandesti la pompa de injectie, verifica lucrurile "mai ieftine". am avut o problema asemanatoare la un combo 2006 cu motor Y13DT, care avea puterea scazuta in clipa in care se aprindea beculetul cu cheie. la el problema a fost debitmetru de aer. sfatul meu personal sa faci o diagnoza la motor care te costa 50RON (la reprezentanta) si iti citeste toate erorile din memorie
  • Fumanchu

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2005

  • Mesaj Privat
tot ala de aer cred ca e de vina....daca ai martorul aprins du-te sa iti citeasca undeva codul
  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Ai verificat instalatia de vacuum? Sa te uiti in ce pozitie e clapeta de la turbo in momentul in care ti se aprinde martorul si motorul nu mai are putere,si daca e inchisa probabil ca ai o defectiune pe instalatia de vacuum.
  • nydu2007

  • Mesaje scrise: 240
  • Locatie: GIURGIU
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da, poate fi asa ceva, la fel am patit si eu, tija aceea nu deschidea turbina...din cauza ca nu facea vacuum
  • sebi_glumetu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cred ca exact acceasi problema o am si eu. prima data mi sa intamplat prin ianuarie cand coboram de la balea cascada - am folosit frana de motor la coborare si cand am ajuns la drum intins mia aparut buba - intr-o depasire pe la jumatate ma lasat motorul(nu se tura peste 2000) si mia aparut pe ecranul micut de la turometru cheia si masina galbena. am oprit stat 5 min si am repornit. sa repetat dupa 1 km. iar am oprit si dupa 15 min pauza nu s-a mai intamplat. pana sambata asta cand mergeam incet prin mamaia si air a aparut si dupa 3 min a disparut...Sad o sa incerc tot ce propuneti
bafta
  • LUCIANO IS

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am schimbat EGR, am fost la tester cu cheita in bord, mecanicii tot anulau cheita, ea tot reaparea, dadea eroare EGR, pina cind a adus un mecanic un debitmetru nou si l-a montat .Vreau sa spun ca nu dadea nici un indiciu de asa ceva(debitmetru). Acum imi fuge de sub scaun, imi scirtie rotile si in a2oa. Debitmetrul nu se curata cu nimic, are in el un cliseu care analizeaza, in momentul in care dai cu ceva pe el se developeaza...
  • LUCIANO IS

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2007

  • Mesaj Privat
cum ti-a verificat mecanicul debitmetrul?
  • sebi_glumetu

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2007

  • Mesaj Privat
si ca pret cu tot cu manopera pe la cat te-a dus?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Debitmetrul se curata :
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=50
Daca nu e terminat operatiunea e cu sanse de reusita 99%.
In plus se vizualizeaza cit aer masoara el si asa iti dai seama daca e murdar. Voi completa postul cu valori masurate la diverse motoare.
  • danielmihai

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
de obicei debitmetrul nu inregistreaza nici un cod de defect pe tester...dar e o problema des intanita..
mi s-a intamplat ca electrovalva de la turbo uneori sase blocheze..si atunci lipsa putere..uneori merge..a fost greu sa-i dau de cap..
  • adi adrian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
AM UN OPEL SIGNUM COSMO DIESEL 150CAI
CAUZA POATE FI .DATIMI UN RASPUNS VA ROG MULTIN PRIMA SI IN A DOUA TREAPTA CIND PLEC DE PELOC TINDE SA MOARA MOTORUL DIN CE CAUZA POATE FI
MOTORUL ARE DOAR 13700KM.IAR IN TREPTELE 3-4-5-6MERGE CA UN AVION .
DIN CE
  • adi adrian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Signum 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jul 2007

  • Mesaj Privat
AM UN OPEL SIGNUM COSMO DIESEL 150CAI
IN PRIMA SI IN A DOUA TREAPTA CIND PLEC DE PELOC TINDE SA MOARA MOTORUL DIN CE CAUZA POATE FI
MOTORUL ARE DOAR 13700KM.IAR IN TREPTELE 3-4-5-6MERGE CA UN AVION .
DACA STITI CEVA AJUTATIMA VA ROG
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@adi adrian, incearca sa o turezi nitel inainte de a lasa ambreiajul.
si, te rog, nu mai posta consecutiv. Citeste regulamentul.
  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Fratilor, pe unde este pozitionata valva asta de vacum de la turbina? Se curata greu? Exista riscuri? Intreb pentru ca mi se intampla si mie (de astazi) sa mi se aprinda masina cu cheita si sa raman fara urma de putere. Citesc de vreo 4 ore pe forum si descopar incet, incet cam de pe unde i se poate trage masinii mele problema asta. Una ar fi valva asta de vacum de la turbina care am inteles ca se poate bloca, ar putea sa mai fie vreun furtun de pe traseul de vacum (care o fi ala?) fisurat sau spart sau prost strans, ar mai putea fi debitmetrul de aer murdar, si or mai putea fi si altele cred, dar nu le-am aflat inca. Oricum, cred ca o testare pe calculator m-ar duce mai aproape de adevar. Sau nu? Mentionez ca la mine problema a aparut din senin la mers prin oras, linistit, 50 km/h sau chiar mai putin!
  • deleted-12027

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Salut. Am tot citit tot felul de topicuri cu probleme asemanatoare cu a mea, si in cele din urma am decis sa postez aici, desi problema mea e oarecum diferita. Deci, am achizitionat si eu un opel vectra 2003, de aproximativ o saptamana Foarte placut impresionat de motor si de felul cum trage, pana azi. Zilele trecute am observat ca pornea destul de greu dimineata si dupa o verificare rapida mi s-a spus ca am doua bujii arse. Am decis sa le schimb, am fost azi in service si le-am schimbat. Pentru a schimba una dintre ele (cea din stanga cum te uiti la motor) mecanicul a demontat furtunul acela gros de aprox 10 cm lungime ce face legatura intre turbo si motor, iar dupa terminarea operatiunii l-a montat la loc. Ideea e ca dupa ce am plecat din service am observat ca motorul nu mai trage cum tragea inainte. Am revenit in service, s-au uitat iar la furtun au zis ca e ok, nu e spart si nu trage aer fals. M-am mai linistit si am zis ca mi s-a parut, nefiind obisnuit inca cu masina. Mai pe seara am iesit un pic la plimbare cu ea si am zis sa o mai testez. Si adevarul e ca nu mai trage ca inainte. Nu mai are zvacnirea clasica pentru un motor cu turbo. Am incercat si la deal si pe linie dreapta. In linie reapta am reusit cumva sa ajung in a treia pana la 3500 ture, dar in a patra n-am reusit sa trec de 3000 ture, iar la deal cu a treia n-a vrut sa treaca de 3000 pe un traseu unde l-am mai incercat imediat dupa ce am cumparat masina si stiu sigur ca a fugit si peste 3000. Acuma ideea e ca din cate am vazut nu scoate fum, pe bord nu se aprinde nici un mesaj de eroare, la relanti merge frumos, nu trepideaza, nu vibreaza aiurea, atata doar ca nu mai are suflu in el, nu se mai tureaza ca inainte si parca nu mai are forta. Ce sa fie oare? Sa fie ceva legat de schimbatul bujiilor, sa nu fie una pusa bine si sa sufle pe langa ea? Sa fie din cauza ca s-a umblat la furtunul de la turbo? Sa se fi imbacsit filtrul de motorina? Oricum asta il schimb maine la prima ora. Aaa si inca o chestie: zilele trecute am observat pe bord, ca la relanti consumul instantaneu era undeva pe la 0,6 - 0,7 l/h (eu asa retin). Acuma seara am vazut ca arata 0,3 - 0,4 l/h. E normal? Precizez ca in timpul mersului nu am sesizat o crestere semnificativa a consumului. Sa fie ceva de la pompa, sau s-o fi defectat turbo? Oricum maine dupa ce schimb filtrul o sa verific si furtunele de vacuum desi nu stiu sigur care is, da o sa incerc. Poate cineva sa-si dea cu parerea?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
gonzales ai stat linga om tot timpul ?
Dupa simptome ai un furtun sarit, debitmetru defect...
Mergi la intilniri Cluj https://www.clubopel.com/vie...asc&start=400 , se uita baietii sau te trimit ei la un mecanic adevarat.
  • deleted-12027

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:gonzales ai stat linga om tot timpul ?
Dupa simptome ai un furtun sarit, debitmetru defect...
Mergi la intilniri Cluj https://www.clubopel.com/vie...asc&start=400 , se uita baietii sau te trimit ei la un mecanic adevarat.

Da am stat langa el tot timpul, si dupa ce am revenit in service am mai verificat si eu o data furtunul respectiv si e ok. Intalnirea de la Cluj am ratat-o ca nu am stiut de ea, de abia din postul tau am aflat de ea dar am sa incerc sa ajung la urmatoarele. Oricum sper sa rezolv pana atunci problema. Azi am schimbat filtrul de motorina, desi nici celalat nu era imbacsit. Nici o schimbare. Maine sunt programat la opel la tester si sa vad ce zic baietii de acolo. Furtunele le-am verificat eu asa in mare si nu am sesizat nimic. In functie de raspunsul de la tester o sa le iau la puricat mai atent. O intrebare: daca debitmetrul e defect apare ceva la tester, sau n-ar trebui sa apara ceva pe bord? Si debitmetrul cand se duce, o face asa brusc si dintr-o data? adica azi merge si maine nu, fara nici un fel de alte simptome inainte? Se poate sa se fi defectat turbo asa din senin, fara urme de zgomot, de erori sau de fum?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Maine sunt programat la opel la tester

Te dau banii afara din casa ?!
  • imhotep

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Acceasi problema o am si eu cu slabirea puterii motorului si chiar sa nu mai vrea sa depaseasca 2000 rpm chiar si la punctul mort. Partea nasoala este ca nu mai vrea sa porneasca deloc. O am de 2 saptamani si sunt disperat ca masina mergea de valurea asfaltul in urma ei. A stept un raspuns cat mai repede, multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR