_N73_
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Op3l
- ***
- 528 mesaje
- din 20 Dec 2013
- Astra 2006 Z17DTH
- Cluj
Op3l
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2013
- Mesaj Privat
Probabil ai vrut sa zici electromotorul.
Daca face click cand pui contactul o iei in ordine:
1 Verifica contactii pe electromotor , de multe ori se slabesc oxidadu-se . CHiar daca aparent nu au nimic ,desfa-i si curata-i. Dupa aceea ar trebui verificat platoul de carbuni, cand se uzeaza nu mai calca bine.
Daca face click cand pui contactul o iei in ordine:
1 Verifica contactii pe electromotor , de multe ori se slabesc oxidadu-se . CHiar daca aparent nu au nimic ,desfa-i si curata-i. Dupa aceea ar trebui verificat platoul de carbuni, cand se uzeaza nu mai calca bine.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
incearca cu o baterie de proba (sa nu cumperi bateria de geaba)
Cu bateria de proba verifica daca alternatorul incarca (cu un multimetru).
Daca incarca:
- bateria (cu masina nepornita) are intre 12.3- 12.7 la bornele bateriei,
- (cu masina nepornita) daca alternatorul incarca, cifrele trebuie sa se schimbe intre 13.9 - 14. ... ramand stabile cu mici fluctuati 0.1-0.2 chiar daca bagi consumatori (faruri, clima, etc.)
Eu banuiesc bateria sa contacte alternatorul, sau poate fi si cureaua de accesorii (sau altceva din alternator dar se va vedea la masuratori cu batera de proba)
batera de proba - de pe alta masina de la un prieten.
Daca este alternatorul aici gasesti raspunsuri
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/vie...p=1629705#1629705
Daca nu este alternatorul poate fii si (Demaratorul - electromotor), (sau in cel mai rau caz poate altceva.)
Nu se umbla la contactele de la altenator cu bornele de la baterie puse ca sa nu strici si altceva la ea. scoti borna de negativa. (nu umbli la el pana nu esti sigur ca alternatorul nu incarca sau are fluctuati mari adica din cand in cand scade spre 12 ceea ce nu este normal, sau nu baga de loc curent in baterie.)
Cu bateria de proba verifica daca alternatorul incarca (cu un multimetru).
Daca incarca:
- bateria (cu masina nepornita) are intre 12.3- 12.7 la bornele bateriei,
- (cu masina nepornita) daca alternatorul incarca, cifrele trebuie sa se schimbe intre 13.9 - 14. ... ramand stabile cu mici fluctuati 0.1-0.2 chiar daca bagi consumatori (faruri, clima, etc.)
Eu banuiesc bateria sa contacte alternatorul, sau poate fi si cureaua de accesorii (sau altceva din alternator dar se va vedea la masuratori cu batera de proba)
batera de proba - de pe alta masina de la un prieten.
Daca este alternatorul aici gasesti raspunsuri
https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/vie...p=1629705#1629705
Daca nu este alternatorul poate fii si (Demaratorul - electromotor), (sau in cel mai rau caz poate altceva.)
Nu se umbla la contactele de la altenator cu bornele de la baterie puse ca sa nu strici si altceva la ea. scoti borna de negativa. (nu umbli la el pana nu esti sigur ca alternatorul nu incarca sau are fluctuati mari adica din cand in cand scade spre 12 ceea ce nu este normal, sau nu baga de loc curent in baterie.)
_N73_
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat