varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- ***
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
sa inteleg ca este 1.6 diesel.
desfa cacul de la culbutori ( busonul de umplere ulei) si verifica daca este rupt vrun culbutor acele tablite mai groase care impinge tachetul si supapa ce vine pe axul cu came. daca sunt rupte trebuie sa schimbi tachetii rupti si culbutorii pereche ii schimbi poti sa cumperi de cielo se potrivesc 100%, asta implica sa scoti prezoanele de la chiuloasa si daca ai noroc sa nu se dezplipeasca chiuloasa e bn daca nu si garnitura de chiuloasa)
dai capacul de la distributie jos, scoti cureaua veche dupa care tragi axa cu came la punct ai un punct albastru sau alb pe fulie si unul pe carcasa ce vine prinsa pe capacul la chiuloasa undeva in jos este semnul. Dupa care tragi si pompa de injectie la semn si cu o cheie de 17 arborele ! tine cont ultimul tragi arborele sa nu iti loveasca pistonul in supape. dai roata din dreapta fata jos si desfaci alea 2 suruburi ale tamponului in prealabil bagand un cric hidraulic sub baia de ulei ( pui o scandura intre baie si surubul cricului) dupa care ridici motorul sau il lasi jos astfel in cat sa strecori cu grija cureaua prin tamponul motor. dupa care pui cureaua. o intinzi din pompa de apa cu un imbus de 6 desfaci cele 3 suruburi si daca invarti spre stanga intinzi cureaua iar daca invarti spre dreapta o slabesti, te apuci sa strangi cureaua doar dupa ce ai tras la punct totul sa fii sigur. Tine cont de faptul ca daca umbli la pompa de apa sa verifici si oringul pentru ca daca este imbatranit este posibil sa iti curga apa si sa nu stii pe unde. spor la lucru! pt nelamuriri 0762493331 asta doar in cazul in care ai 1.6 diesel ca asa inteleg eu ca ai avea.
desfa cacul de la culbutori ( busonul de umplere ulei) si verifica daca este rupt vrun culbutor acele tablite mai groase care impinge tachetul si supapa ce vine pe axul cu came. daca sunt rupte trebuie sa schimbi tachetii rupti si culbutorii pereche ii schimbi poti sa cumperi de cielo se potrivesc 100%, asta implica sa scoti prezoanele de la chiuloasa si daca ai noroc sa nu se dezplipeasca chiuloasa e bn daca nu si garnitura de chiuloasa)
dai capacul de la distributie jos, scoti cureaua veche dupa care tragi axa cu came la punct ai un punct albastru sau alb pe fulie si unul pe carcasa ce vine prinsa pe capacul la chiuloasa undeva in jos este semnul. Dupa care tragi si pompa de injectie la semn si cu o cheie de 17 arborele ! tine cont ultimul tragi arborele sa nu iti loveasca pistonul in supape. dai roata din dreapta fata jos si desfaci alea 2 suruburi ale tamponului in prealabil bagand un cric hidraulic sub baia de ulei ( pui o scandura intre baie si surubul cricului) dupa care ridici motorul sau il lasi jos astfel in cat sa strecori cu grija cureaua prin tamponul motor. dupa care pui cureaua. o intinzi din pompa de apa cu un imbus de 6 desfaci cele 3 suruburi si daca invarti spre stanga intinzi cureaua iar daca invarti spre dreapta o slabesti, te apuci sa strangi cureaua doar dupa ce ai tras la punct totul sa fii sigur. Tine cont de faptul ca daca umbli la pompa de apa sa verifici si oringul pentru ca daca este imbatranit este posibil sa iti curga apa si sa nu stii pe unde. spor la lucru! pt nelamuriri 0762493331 asta doar in cazul in care ai 1.6 diesel ca asa inteleg eu ca ai avea.
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
da pentru ca ea are un semn pe ea dar tu nu stii exact care este semnul si pe capul de la arbore este un semn care trebuie sa vina jos si gasesti celalalt semn pe buza baii de ulei dar ai desfacut capacul de la culbutori sa vezi in ce stare sunt culbutorii? sau daca nu iei o tubulara de 10 si desfaci cele 8 suruburi ale capacului si il dai jos cu totul si te uiti bine ce e sub axa cu came
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
LGS a scris:
trebuie sa schimbi tachetii rupti si culbutorii pereche ii schimbi poti sa cumperi de cielo se potrivesc 100%, asta implica sa scoti prezoanele de la chiuloasa si daca ai noroc sa nu se dezplipeasca chiuloasa e bn daca nu si garnitura de chiuloasa)a.
trebuie sa schimbi tachetii rupti si culbutorii pereche ii schimbi poti sa cumperi de cielo se potrivesc 100%, asta implica sa scoti prezoanele de la chiuloasa si daca ai noroc sa nu se dezplipeasca chiuloasa e bn daca nu si garnitura de chiuloasa)a.
1- se potrivesc de la benzina 1.4/1.6/1.8/2.0,dar acestia sunt mai grosi fata de cei de diesel.Drept urmare,nu se vor rupe culbutorii data viitoare,ci axa cu came,sau se vor indoi supapele/sparge pistoanele.
Deci iti recomand sa pui tot de diesel,sunt mai subtiri,special sunt facuti asa,ca sa cedeze primii.
2- Culbutorii se inlocuiesc FARA sa desfaci axa cu came/chiuloasa.Se scot tachetii,se descara,se curata bine de ulei si se baga la loc.Apesi pe ei cu o surubelnita tzapana si bagi culbutorii pe sub axa cu came.
Evident ca asta se intampla daca s-au spart culbutorii deja,altfel nu poti scoate tachetii pentru a-i descarca.
PS-esti sigur ca ti s-a rupt cureaua?
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=kbVHOfiNFRM
invart cu o cheie de 15 de la roata dintata ( unde vine cureaua de distribuie )
Ce parere aveti? ii ceva rupt ceva sau in neregula ?
Daca invart cu cheia usor se poate ca vreo supapa sa fie stramba ?
invart cu o cheie de 15 de la roata dintata ( unde vine cureaua de distribuie )
Ce parere aveti? ii ceva rupt ceva sau in neregula ?
Daca invart cu cheia usor se poate ca vreo supapa sa fie stramba ?
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
SUPERDRAGOS a scris:
1- se potrivesc de la benzina 1.4/1.6/1.8/2.0,dar acestia sunt mai grosi fata de cei de diesel.Drept urmare,nu se vor rupe culbutorii data viitoare,ci axa cu came,sau se vor indoi supapele/sparge pistoanele.
Deci iti recomand sa pui tot de diesel,sunt mai subtiri,special sunt facuti asa,ca sa cedeze primii.
2- Culbutorii se inlocuiesc FARA sa desfaci axa cu came/chiuloasa.Se scot tachetii,se descara,se curata bine de ulei si se baga la loc.Apesi pe ei cu o surubelnita tzapana si bagi culbutorii pe sub axa cu came.
Evident ca asta se intampla daca s-au spart culbutorii deja,altfel nu poti scoate tachetii pentru a-i descarca.
PS-esti sigur ca ti s-a rupt cureaua?
LGS a scris:
trebuie sa schimbi tachetii rupti si culbutorii pereche ii schimbi poti sa cumperi de cielo se potrivesc 100%, asta implica sa scoti prezoanele de la chiuloasa si daca ai noroc sa nu se dezplipeasca chiuloasa e bn daca nu si garnitura de chiuloasa)a.
trebuie sa schimbi tachetii rupti si culbutorii pereche ii schimbi poti sa cumperi de cielo se potrivesc 100%, asta implica sa scoti prezoanele de la chiuloasa si daca ai noroc sa nu se dezplipeasca chiuloasa e bn daca nu si garnitura de chiuloasa)a.
1- se potrivesc de la benzina 1.4/1.6/1.8/2.0,dar acestia sunt mai grosi fata de cei de diesel.Drept urmare,nu se vor rupe culbutorii data viitoare,ci axa cu came,sau se vor indoi supapele/sparge pistoanele.
Deci iti recomand sa pui tot de diesel,sunt mai subtiri,special sunt facuti asa,ca sa cedeze primii.
2- Culbutorii se inlocuiesc FARA sa desfaci axa cu came/chiuloasa.Se scot tachetii,se descara,se curata bine de ulei si se baga la loc.Apesi pe ei cu o surubelnita tzapana si bagi culbutorii pe sub axa cu came.
Evident ca asta se intampla daca s-au spart culbutorii deja,altfel nu poti scoate tachetii pentru a-i descarca.
PS-esti sigur ca ti s-a rupt cureaua?
Nu fie cu suparare asa am fost si eu invatat de altii in grad mai mare, acum dupa ce a zis don Dragos gandesc si eu logic si are draptate suta la suta. Imi apre rau daca am creat vreo problema, am vrut sa fiu util. Imi cer scuze, am invat ceva din cele spuse mai sus. Stima!
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
De verificat semnele dupa axul cu came varu_vyyp daca sunt in pozitia aproximativ corecta poate ai noroc.
Ca cost o segmentare este 20 mil.
Asta cred ca 15 mil daca nu este ceva grav daca este costa cam cat o segmentare.
Problema se pune cat te mai tine motorul pana la segmentare tinand cont ca este veche. (alt motor)
Mai ieftin de verificat.
Cauta un service care Camera care se baga prin gaura buji asa nu mai desfaci nimic si vezi daca este indoit ceva in el.
Ceva de genul.
Ca cost o segmentare este 20 mil.
Asta cred ca 15 mil daca nu este ceva grav daca este costa cam cat o segmentare.
Problema se pune cat te mai tine motorul pana la segmentare tinand cont ca este veche. (alt motor)
Mai ieftin de verificat.
Cauta un service care Camera care se baga prin gaura buji asa nu mai desfaci nimic si vezi daca este indoit ceva in el.
Ceva de genul.
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Tataru ion a scris:De verificat semnele dupa axul cu came varu_vyyp daca sunt in pozitia aproximativ corecta poate ai noroc.
Ca cost o segmentare este 20 mil.
Asta cred ca 15 mil daca nu este ceva grav daca este costa cam cat o segmentare.
Problema se pune cat te mai tine motorul pana la segmentare tinand cont ca este veche. (alt motor)
Mai ieftin de verificat.
Cauta un service care Camera care se baga prin gaura buji asa nu mai desfaci nimic si vezi daca este indoit ceva in el.
Ceva de genul.
Ca cost o segmentare este 20 mil.
Asta cred ca 15 mil daca nu este ceva grav daca este costa cam cat o segmentare.
Problema se pune cat te mai tine motorul pana la segmentare tinand cont ca este veche. (alt motor)
Mai ieftin de verificat.
Cauta un service care Camera care se baga prin gaura buji asa nu mai desfaci nimic si vezi daca este indoit ceva in el.
Ceva de genul.
Permitei o mica corectura!
600 lei segmenti Goetze - sau 450 Tarabusii (recomand primi)
1.5 ron semeringul la supape
230 lei garnituri
asta in cazul in care nu implica alezare, rectificare chiuloasa si scaun supape
segmentare strict fara distributie!
+ manopera care nu se duce mai mult de 200-300 lei la un mecanic demult in bransa la un atelier de cartier (omul e satul de motoare simple!)
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am deschis acest topic in ideea de a-mi explica cineva pas cu pas cum pot sa inlocuiesc singur distributia. Am renuntat la idee pentru ca nu am camp vizual acolo si nu cred ca reusesc sa gasesc semnele ( pe unde or fi ca nu prea sunt lamurit ). Pe principul decat sa stric in loc sa repar am dat fuga la mecanic. A inlocuit mecanicu distributia si un culbutor sau tachet ( de la cilindru 1 ), a facut schimbul de ulei + filtru .
Pretul pentru manopera + ulei + filtru = 300 Ron.
Pret kit distributie fara pompa de apa = 200 Ron.
La mine nu se pune problema de segmentare si toate cel......daca nu mergea bn motorul pana sa rup cureaua si aveam probleme cu el cu siguranta opltam pentru un motor SH.
Pretul pentru manopera + ulei + filtru = 300 Ron.
Pret kit distributie fara pompa de apa = 200 Ron.
La mine nu se pune problema de segmentare si toate cel......daca nu mergea bn motorul pana sa rup cureaua si aveam probleme cu el cu siguranta opltam pentru un motor SH.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=ElWCM0YqYi0
am kadet 1.6d in 2 usi din 87
ii explicita pledoaria omului. semne etc.
am kadet 1.6d in 2 usi din 87
ii explicita pledoaria omului. semne etc.